Niks te zien en ik ga het ook niet alleen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
Mensen staat er al grensbewaking bij de grens in Overijssel? Pino komt morgen weer thuis
Ik rijd er morgen wel langs moet er toch even in de buurt zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks te zien en ik ga het ook niet alleen doen
voorkom dat Blof ooit nog muziek maakt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
quote:
Tsss...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
Mensen staat er al grensbewaking bij de grens in Overijssel? Pino komt morgen weer thuis
Stiekem zijn we allemaal blij dat je weer thuiskomt wordt je vriendinnetje ook weer blijquote:
Dit vraagt om een matige grapquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal blij dat je weer thuiskomt wordt je vriendinnetje ook weer blij
je bedoelt: komt zij ook weer eens thuis?quote:
Ouwe sopkoning.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt: komt zij ook weer eens thuis?
die is heel matig ja
met cruesli!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef themauster het volgende:
Ze zal wel weer yoghurt genoeg krijgen de komende dagen.
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef themauster het volgende:
Ze zal wel weer yoghurt genoeg krijgen de komende dagen.
Ach je moet ooit de rode zee gevaren hebben hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaas.
Een echte kapitein...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaas.
Ooit wel ja. Niet nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach je moet ooit de rode zee gevaren hebben he
Pino the Vampire Slayerquote:
colgate of prodent?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef themauster het volgende:
Ik zit me zelf in te smeren met tandpasta dat moet helpen tegen de muggenbulten
Horren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef themauster het volgende:
Ik zit me zelf in te smeren met tandpasta dat moet helpen tegen de muggenbulten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |