De nieuwe SCTTH?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee welke plaat er rond 17:29 gedraaid werd? Rap met clarinet. Clip met knakker in bontjas.
Ligt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet op komen.![]()
En nee, het staat niet op de 3fm gedraaid page
Ok ik denk dat ik het morgenvroeg even ga proberen. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lekker!! De pindakaas fixeert de hagelslag, waardoor het niet van je brood flikkert.
Topspul
Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal oelek en hagelslag
Bingoquote:
Pino! Nog gehosseld?quote:
Die reacties van Ekdom en Veenstratwitter:michielveenstra twitterde op woensdag 30-01-2013 om 21:39:32Maar goed, het lijkt dus echt te werken, dat http://t.co/DTIdnABP. Anoniem vrienden aanklikken en pas een mail bij wederzijdse interesse. reageer retweet
Iedereen heeft ons verlatenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Wel weer een krekeltjes topic vanavond
Wij hebben elkaar nog Pienjoquote:
Ga met school bezig!11quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar half. Verveel me
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgenquote:
Kalm aan en rap een beetje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
Dat!quote:
Je was erbij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat!![]()
Ik zat vanavond eersterangs tijdens het vuurwerk aan het begin van de wedstrijd
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je was erbij?
Overigens; PSV
Ahquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |