Kalm aan en rap een beetje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
Dat!quote:
Je was erbij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat!![]()
Ik zat vanavond eersterangs tijdens het vuurwerk aan het begin van de wedstrijd
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je was erbij?
Overigens; PSV
Ahquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!
Sinds 18 januari 2013 ben ik fan.quote:
Je bent toch PSV'er?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 18 januari 2013 ben ik fan.
Ben ik nu een successupporter?
Ja.quote:
Toch niet een van die 'supporters' die het al rellend nodig vinden om na elke thuiswedstrijd de Mathilde laan te blokkeren?quote:
Nee ik zit gewoon op noord. Lekker rustig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch niet een van die 'supporters' die het al rellend nodig vinden om na elke thuiswedstrijd de Mathilde laan te blokkeren?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon op noord. Lekker rustig.
Die klimhal ben ik nooit geweest. Neoliet op de vijfkamplaan is een stuk groter meen ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat baalde ik altijd als ik naar de klimhal op Strijp wilde en dat die apen dan in de hekken hingen![]()
Naja, Monk is Boulderen. Meer mijn ding zegmaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die klimhal ben ik nooit geweest. Neoliet op de vijfkamplaan is een stuk groter meen ik.
Oh. Vind ik ook toffer. Misschien toch maar eens heen gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Naja, Monk is Boulderen. Meer mijn ding zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |