Ja ik ook. En de dagen ervoor zo verdrietigquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb ook nog eens áltijd rug en buikpijn
We zeuren wel terechtquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt he, zeurende vrouwen allemaal
Ja idd, ik ben dan of heel emotioneel of heel chagrijnigquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ook. En de dagen ervoor zo verdrietigEcht naar.
Wat weet jij nou vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moet bevallendan is dit niks
Een man die ongesteld wordt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moet bevallendan is dit niks
Ergste is dat ze medelijden tonen met TS, terwijl zij het irritantste, monsterlijkste vrouwelijke zeur user ooit is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt he, zeurende vrouwen allemaal
Ja, echt! Ik wordt eens per maand godsgruwelijk geilquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Een man die ongesteld wordt?
Gewoon naar een internaat in Zwitserland sturen ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat! Hij is wel van mijn leeftijd ongeveermaar die dochter zou ik het huis uitgooien.
Ohhh, ik was te jong voor je. Heb weken in foetushouding liggen huilen en bedenken wat het kon zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat! Hij is wel van mijn leeftijd ongeveermaar die dochter zou ik het huis uitgooien.
De pil was bedoelt om door te slikken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb eigenlijk niet veel last van ongesteld zijn. Paar uurtjes vantevoren krijg ik een beetje buikpijn dan weet ik al dat het zover is. En na hooguit een dag of 4 ben ik er vanaf. Constant de pil doorslikken om niet ongesteld te worden lijkt me een beetje ongezond, ik doe dit hooguit als ik op vakantie ben.
de pijnklacht is terecht, de BLOED!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht is terecht.
Ik heb ook nog eens áltijd rug en buikpijn
Biologie gehad?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van
Geen van beide kan je voelen, dus bemoei jij er niet mee
dat kan vaker he, gewoon een vrouw ernaast zoeken die op n ander moment ongesteld is, als je daar zo op geiltquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, echt! Ik wordt eens per maand godsgruwelijk geil
Geiler dan normaal, dan.
`quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE. overigens tampon/maandverband....het is gewoon vies. Kan niet wachten tot het voorbij is en hopelijk weer 3 maanden niet meer....
LULquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Alsof wij mannen het niet lastig hebben. Met dat constante spuiten uit onze penis. Dan weer urine, dan weer sperma. Bah. Welck een verveelendtheijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:
Een manonvriendelijk PMS topic dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:06 schreef Pharkus het volgende:
Potverdrie, ik zie een synchronisatiemenstruatie topic ontstaanKopop vrouwmensen, niet klagen maar dragen.
Wist jij dat je hele lichaam vol bloed zit!? Prik jezelf maar es. Waar je je ook prikt, overal komt er bloed uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wees blij dat jij het niet mee hoeft te maken. Kan niet wachten tot zondag....3 uur lang douchen, nieuwe beddegoed (want het idee om ergens te liggen waar ik heb liggen bloeden is walgelijk)....zondag!!!
dat lijkt me inderdaad heel erg vervelend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:37 schreef Zorro het volgende:
Tss, gezeur over iets wat eens per maand voorkomt.
Mannen moeten zich scheren. Dagelijks! Dat is pas klachtwaardig
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan vaker he, gewoon een vrouw ernaast zoeken die op n ander moment ongesteld is, als je daar zo op geilt
ik wilde je alleen maar helpenquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]![]()
Doet jouw vriendje dat toevallig?
Hoho, jullie houden dat zeikwijf zelf maar, hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gewoon naar een internaat in Zwitserland sturen ofzo.
Alleen moslimmeiden hebben daar last van, als straf voor hun heidense godsdienst.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:18 schreef sanasoufi het volgende:
Waarom moeten wij meiden dit toch doorstaan?
1 keer in de 6 weken scheren is primaquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:37 schreef Zorro het volgende:
Tss, gezeur over iets wat eens per maand voorkomt.
Mannen moeten zich scheren. Dagelijks! Dat is pas klachtwaardig
hij zou je daar dan wel even mee helpen zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ik
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
Ik wel dus inderdaad, wacht maar tot je moet bevallen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van
Geen van beide kan je voelen, dus bemoei jij er niet mee
dan zal iedereen je onderhand wel een kutwijf vindenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Croissant.fr het volgende:
Wees blij dat je maar 5 dagen ongesteld bent. Bij mij duurt het een maand (implanon gaat er godzijdank volgende week uit).
In ieder geval sterkte! Mooi klote dit. Maar zo vaak doorslikken.. Iedere maand een stopweek is denk ik veel beter. Zo blijft je lichaam in het ritme denk ik. En zo loop je de kans om een hele lange cyclus te krijgen als je stopt met de pil (= 3+ maanden niet ongesteld worden, het begon mij te eng te worden).is het niet mogelijk om naar een andere pil over te stappen zodat je er minder last van hebt?
Een Vreselijke trol..quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef hoink581 het volgende:
Is TS echt zo?heb nog nooit zo'n monster meegemaakt.
Ik ben niet zo'n type dat een bitch is, als ze ongesteld is. Niemand merkt het aan mijn op m'n vriend na.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef atractor het volgende:
[..]
dan zal iedereen je onderhand wel een kutwijf vinden
Vericht je wel hand en span diensten als je ongesteld bent?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:48 schreef Croissant.fr het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n type dat een bitch is, als ze ongesteld is. Niemand merkt het aan mijn op m'n vriend na.
En bij het wassen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
Ga op je kop staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar dat bloedverlies is zo vervelend! het lekt overal! zelfs nu ik gewoon zit helemaal naar achteren.....
Dit dus. Zeikerd.quote:
Ik heb het 2 pagina's volgehouden, dit was de bloederige druppel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben niet gelovig, ik ben mooi....alhoewel de komende paar dagen voel ik me lelijk en vies en sluit ik mezelf op in huis.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
JEzus mina, ben je er zo een
NEE, NEE, ik ga mijn vinger niet in mijn kut steken want dat is viessss!
Onbegrijpelijk, echt.
Heb ik ook altijd als ik doorslikquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
Heb de pil 2 maanden doorgeslikt en op een gegeven moment voelde ik me erg opgeblazen dus heb nu een rustweekje. Voel me stukken beter ondanks de ongesteldheid
waarom zou je doorslikken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik doorslik
Als ik die week dat ik ongesteld moet worden ergens naar toe ga/drukke planning of gewoon geen zin hebquote:
vrouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik die week dat ik ongesteld moet worden ergens naar toe ga/drukke planning of gewoon geen zin heb
Er zijn toch ook vrouwen die het vies vinden om gebeft te worden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
JEzus mina, ben je er zo een
NEE, NEE, ik ga mijn vinger niet in mijn kut steken want dat is viessss!
Onbegrijpelijk, echt.
Of een spiraaltje.quote:
stel je anders even niet zo aan zeg. Je doet alsof het bloed er daar uitspuit alsof je een slagaderlijke bloeding hebt. Ik geloof niet dat je echt een vrouw bent. Je bent of een man die dom zit te lullen om vervolgens om de reacties te lachen, of een onnozel kind die van toeten noch blazen weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
puntjes = ik heb niet geslapen en ben uitgeput. Helaas zal ik ook de komende nachten nauwelijks kunnen slapen.
goed maandverband bestaat niet....20 keer per dag verschonen moet zowieso.
Lijkt me niet dat een doorbraak bloeding zo erg is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
puntjes = ik heb niet geslapen en ben uitgeput. Helaas zal ik ook de komende nachten nauwelijks kunnen slapen.
goed maandverband bestaat niet....20 keer per dag verschonen moet zowieso.
TS is meester in het overdrijven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:29 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een doorbraak bloeding zo erg is.
Ook het enige waar ze goed in isquote:
2x in het jaar een stopweek in voldoende.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Croissant.fr het volgende:
Wees blij dat je maar 5 dagen ongesteld bent. Bij mij duurt het een maand (implanon gaat er godzijdank volgende week uit).
In ieder geval sterkte! Mooi klote dit. Maar zo vaak doorslikken.. Iedere maand een stopweek is denk ik veel beter. Zo blijft je lichaam in het ritme denk ik. En zo loop je de kans om een hele lange cyclus te krijgen als je stopt met de pil (= 3+ maanden niet ongesteld worden, het begon mij te eng te worden).is het niet mogelijk om naar een andere pil over te stappen zodat je er minder last van hebt?
Die maand maak ik een hoop goed..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef atractor het volgende:
[..]
Vericht je wel hand en span diensten als je ongesteld bent?
Want een maand is behoorlijk lang voor je vriend, of is dat er één die ook de rode zee bevaard
wat een trolquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE.
Dit.quote:
ik kan geen tampons inquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Tampons![]()
Echt, wat een verademing is dat.
Ook niet als je af en toe oefent en met zo'n dunne begint?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook niet blij mee, maar goed, het doet gewoon echt zeer
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt zelfsquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Tampons![]()
Echt, wat een verademing is dat.
Dan boeit die dagen ongesteldheid echt niet (alleen voor de seks is het balen)
Iedereen kan tampons in, kwestie van oefenen. Of je moet vaginisme hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook niet blij mee, maar goed, het doet gewoon echt zeer
Met googlen kwam ik dit tegen, misschien is het een optie:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hoor dames, iedereen kan tampons in![]()
Het past prima, ik kan niet tegen t spul waar ze van gemaakt zijn, dat gaat irriteren en pijn doen enzo.
het klinkt idd wel interessant. Alleen vraag ik me af hoe je dat dan eruit haalt zonder te knoeienquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met googlen kwam ik dit tegen, misschien is het een optie:
http://www.softcup.nl/
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het klinkt idd wel interessant. Alleen vraag ik me af hoe je dat dan eruit haalt zonder te knoeien![]()
![]()
Ik kan het me niet zo goed voorstellen nl
ja, had het ook gezien, best lastig idd, maar wil het wel een keer proberenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ook nietHet staat wel bij de FAQ, heel voorzichtig boven de wc doen
Het inbrengen zodat hij op de goede plek zit lijkt me ook nog best lastig.
Maar het is misschien een keer het proberen waard
Is te koop bij de DA zie ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ik
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
ik snap dat wel, reageren voor je verder leest, doe t zelf ook wel eens...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En een schwanz dan!? Past dat wel!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |