nee dan word ik dik!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:20 schreef Grouch het volgende:
Om je aan te moedigen zwanger te worden. Duh.
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE. overigens tampon/maandverband....het is gewoon vies. Kan niet wachten tot het voorbij is en hopelijk weer 3 maanden niet meer....quote:
Whut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE. overigens tampon/maandverband....het is gewoon vies. Kan niet wachten tot het voorbij is en hopelijk weer 3 maanden niet meer....
Heb het niet eens door wanneer het moet gebeuren. Voor ik begon met de pil ook niet. Gelukkig heb ik het altijd thuis ontdekt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:22 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind de dagen voor je ongesteld wordt erger, dan ben ik altijd helemaal verdrietig en depri enzo
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom zou ik mezelf daar aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]triest, daar heb je mannen voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die dan de tampon inbrengen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
Nou wees blij dat het maar 4x per jaar is. In niet 1x in de maand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ben al de hele nacht wakker.....waarom moest dit nou weer gebeuren?
Doe ik ook, maar soms bloed ik toch plotseling desondanks dat ik de pil door blijf slikken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Jij moet pil doorslikken dan word je niet ongesteld
EENS, maar wat kan ik eraan doen dat dit mij overkomt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef hoink581 het volgende:
![]()
![]()
![]()
drie kotsertjes voor dit walgelijke topic
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
Heeft je huisarts het ook bij je voorgedaan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ik
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
voor de pil had ik dat natuurlijk wel....gevolg: voortdurend ijzertekort. Sinds de pil gelukkig geen last meer van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wees blij dat het maar 4x per jaar is. In niet 1x in de maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |