wat een trolquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE.
Dit.quote:
ik kan geen tampons inquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Tampons![]()
Echt, wat een verademing is dat.
Ook niet als je af en toe oefent en met zo'n dunne begint?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook niet blij mee, maar goed, het doet gewoon echt zeer
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt zelfsquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:59 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dit.
Tampons![]()
Echt, wat een verademing is dat.
Dan boeit die dagen ongesteldheid echt niet (alleen voor de seks is het balen)
Iedereen kan tampons in, kwestie van oefenen. Of je moet vaginisme hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik ben er ook niet blij mee, maar goed, het doet gewoon echt zeer
Met googlen kwam ik dit tegen, misschien is het een optie:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja hoor dames, iedereen kan tampons in![]()
Het past prima, ik kan niet tegen t spul waar ze van gemaakt zijn, dat gaat irriteren en pijn doen enzo.
het klinkt idd wel interessant. Alleen vraag ik me af hoe je dat dan eruit haalt zonder te knoeienquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met googlen kwam ik dit tegen, misschien is het een optie:
http://www.softcup.nl/
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het klinkt idd wel interessant. Alleen vraag ik me af hoe je dat dan eruit haalt zonder te knoeien![]()
![]()
Ik kan het me niet zo goed voorstellen nl
ja, had het ook gezien, best lastig idd, maar wil het wel een keer proberenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:20 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ook nietHet staat wel bij de FAQ, heel voorzichtig boven de wc doen
Het inbrengen zodat hij op de goede plek zit lijkt me ook nog best lastig.
Maar het is misschien een keer het proberen waard
Is te koop bij de DA zie ik.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ik
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
ik snap dat wel, reageren voor je verder leest, doe t zelf ook wel eens...quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En een schwanz dan!? Past dat wel!?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |