nee dan word ik dik!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:20 schreef Grouch het volgende:
Om je aan te moedigen zwanger te worden. Duh.
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE. overigens tampon/maandverband....het is gewoon vies. Kan niet wachten tot het voorbij is en hopelijk weer 3 maanden niet meer....quote:
Whut?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb mezelf nog nooit 'daar' aangeraakt dus NEE. overigens tampon/maandverband....het is gewoon vies. Kan niet wachten tot het voorbij is en hopelijk weer 3 maanden niet meer....
Heb het niet eens door wanneer het moet gebeuren. Voor ik begon met de pil ook niet. Gelukkig heb ik het altijd thuis ontdekt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:22 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind de dagen voor je ongesteld wordt erger, dan ben ik altijd helemaal verdrietig en depri enzo
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom zou ik mezelf daar aanraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]triest, daar heb je mannen voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die dan de tampon inbrengen ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
Nou wees blij dat het maar 4x per jaar is. In niet 1x in de maand.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ben al de hele nacht wakker.....waarom moest dit nou weer gebeuren?
Doe ik ook, maar soms bloed ik toch plotseling desondanks dat ik de pil door blijf slikken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Jij moet pil doorslikken dan word je niet ongesteld
EENS, maar wat kan ik eraan doen dat dit mij overkomt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:28 schreef hoink581 het volgende:
![]()
![]()
![]()
drie kotsertjes voor dit walgelijke topic
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
triest, daar heb je mannen voor!
Heeft je huisarts het ook bij je voorgedaan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je moet ook jezelf kunnen vermaken vind ik
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
voor de pil had ik dat natuurlijk wel....gevolg: voortdurend ijzertekort. Sinds de pil gelukkig geen last meer van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wees blij dat het maar 4x per jaar is. In niet 1x in de maand.
Nee, hij durfde deze tip nauwelijks te geven, laat staan een demonstratie te geven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heeft je huisarts het ook bij je voorgedaan?
Prikpik -> nooit meer ongesteldquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
voor de pil had ik dat natuurlijk wel....gevolg: voortdurend ijzertekort. Sinds de pil gelukkig geen last meer van.
vermaken met een leuke film en eten is top! mastruberen heb ik niets mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als je buikpijn hebt moet je klaarkomen trouwens, helpt tegen de krampen. True story, heeft de huisarts me verteld
Wat een onderwerp om met je huisarts te besprekenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:31 schreef rosepetals het volgende:
[..]
eeeh ken jij mij niet? Ik ben een enorm paniekering angstig mens...geloof me als ik een prik moet krijgen.....dan ga ik niet (meerderjarig = geen dwang van ouders meer heerlijk!)quote:
Misschien was het meer een stille wens van 'm dan een daadwerkelijk medisch onderbouwd iets. Kreeg de dokter rode oortjes?!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, hij durfde deze tip nauwelijks te geven, laat staan een demonstratie te geven.
Tja dan maar 4x per jaar bloeden. het is het een of het ander.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
eeeh ken jij mij niet? Ik ben een enorm paniekering angstig mens...geloof me als ik een prik moet krijgen.....dan ga ik niet (meerderjarig = geen dwang van ouders meer heerlijk!)
nee heb nooit mijn vriend en vorige vriendjes hiermee lastig gevallen. 6 daagjes per maand geen seks overleef jij toch ook wel? Verder ben ik de eerste twee dagen wel een beetje geïrriteerd dus iedereen moet gewoon afstand houden en daarna gaat het wel (alleen vind ik mezelf dan vies)quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:34 schreef OpperTokkie het volgende:
Laat je ombouwen tot man.. Kun je 7 dagen lang dit gezeik aanhoren...Das nog veul erger!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een onderwerp om met je huisarts te besprekenOf was het een vrouwelijke arts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
het is allemaal zo kut! ik heb altijd gehoopt op een vroege overgang het liefst over 7 jaar als ik 30 wordt.....alleen blijkt de overgang ook niet leuk te zijn....dan heb je weer andere nare klachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan maar 4x per jaar bloeden. het is het een of het ander.
Preuts gelovig stuk tuigquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom zou ik mezelf daar aanraken?
Je mag allang blij zijn dat je geen buikpijn hebt of andere klachten. Als het enige wat je vervelend vind het bloedverlies is stel je je wel een beetje aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is allemaal zo kut! ik heb altijd gehoopt op een vroege overgang het liefst over 7 jaar als ik 30 wordt.....alleen blijkt de overgang ook niet leuk te zijn....dan heb je weer andere nare klachten.
Vrouw zijn = zwaar.
Alsof wij mannen het niet lastig hebben. Met dat constante spuiten uit onze penis. Dan weer urine, dan weer sperma. Bah. Welck een verveelendtheijdtquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:18 schreef sanasoufi het volgende:
Waarom moeten wij meiden dit toch doorstaan?
ik ben niet gelovig, ik ben mooi....alhoewel de komende paar dagen voel ik me lelijk en vies en sluit ik mezelf op in huis.quote:
Snel kinderen krijgen dan want als je op je 30e al in de overgang zit dan kun je geen kindjes meer krijgenm, dat weet je he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is allemaal zo kut! ik heb altijd gehoopt op een vroege overgang het liefst over 7 jaar als ik 30 wordt.....alleen blijkt de overgang ook niet leuk te zijn....dan heb je weer andere nare klachten.
Vrouw zijn = zwaar.
maar dat bloedverlies is zo vervelend! het lekt overal! zelfs nu ik gewoon zit helemaal naar achteren.....quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je mag allang blij zijn dat je geen buikpijn hebt of andere klachten. Als het enige wat je vervelend vind het bloedverlies is stel je je wel een beetje aan.
kinderen zijn onkruid. verpesten mijn figuur voor eeuwig en daarna moet ik voor ze gaan zorgen.....zie je nou wel! menstruatie heeft geen enkel doel als je niet zwanger wilt worden, maar mijn tante van 51 zit in de overgang en wordt elke ochtend bezweet wakker....dat wil ik ook weer niet....quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel kinderen krijgen dan want als je op je 30e al in de overgang zit dan kun je geen kindjes meer krijgenm, dat weet je he?
Ja lekker die dubieuze puntjes erbij zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar dat bloedverlies is zo vervelend! het lekt overal! zelfs nu ik gewoon zit helemaal naar achteren.....
Bedankt voor de uitvoerige infoquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar dat bloedverlies is zo vervelend! het lekt overal! zelfs nu ik gewoon zit helemaal naar achteren.....
Lijkt me voor de wereld alleen maar goed dat TS zich niet voortplantquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Snel kinderen krijgen dan want als je op je 30e al in de overgang zit dan kun je geen kindjes meer krijgenm, dat weet je he?
Dus gelovigen zijn volgens jou lelijk. Waarom steek je je vingertje er niet lekker in? Ik kan het wel voor je doen. Ik breng je godverdomme het orgasme van je leven, je gaat sproeiend klaarkomenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben niet gelovig, ik ben mooi....alhoewel de komende paar dagen voel ik me lelijk en vies en sluit ik mezelf op in huis.
Ik speel het spelletje meequote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me voor de wereld alleen maar goed dat TS zich niet voortplant
Jij roert graag in een bloedende doos? kudo'squote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dus gelovigen zijn volgens jou lelijk. Waarom steek je je vingertje er niet lekker in? Ik kan het wel voor je doen. Ik breng je godverdomme het orgasme van je leven, je gaat sproeiend klaarkomen
Je weet wat er dan nu gaat sproeien hequote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dus gelovigen zijn volgens jou lelijk. Waarom steek je je vingertje er niet lekker in? Ik kan het wel voor je doen. Ik breng je godverdomme het orgasme van je leven, je gaat sproeiend klaarkomen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet wat er dan nu gaat sproeien heEen Japanse horrorfilm is er niks bij.
lkkr bloedendquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
puntjes = ik heb niet geslapen en ben uitgeput. Helaas zal ik ook de komende nachten nauwelijks kunnen slapen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja lekker die dubieuze puntjes erbij zeg![]()
Gewoon goed maandverband kopen aangezien tampons geen opties zijn want je durft je eigen vagina niet aan te raken.
Een echte man bevaart ook de rode zeequote:Op woensdag 30 januari 2013 07:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij roert graag in een bloedende doos? kudo's
1953 is er niets bij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
20x verschonenIk denk dat je inlegkruisjes hebt gekocht in plaats van maandverband.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
20x verschonenIk denk dat je inlegkruisjes hebt gekocht in plaats van maandverband.
gatver! weet jij wel hoe vies dat bloed is! het ruikt naar VIS (daarom sluit ik me dus op in huis tot het voorbij is....zodra het voorbij is ga ik 3 uur lang onder de douche)quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rode zee
nee hoor, echte maandverband de dikste die er bestaat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef Karina het volgende:
Groot gelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gatver! weet jij wel hoe vies dat bloed is! het ruikt naar VIS (daarom sluit ik me dus op in huis tot het voorbij is....zodra het voorbij is ga ik 3 uur lang onder de douche)
Lekker douchen, pielemuis schoonmaken en nog een keer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
gatver! weet jij wel hoe vies dat bloed is! het ruikt naar VIS (daarom sluit ik me dus op in huis tot het voorbij is....zodra het voorbij is ga ik 3 uur lang onder de douche)
Waarom ruik je aan je kutquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als je dan NOG 20x moet verschonen dan zou ik maar eens langs de huisarts gaan, want dat is niet normaal. En als het bloed naar vis ruikt.... helemaal niet normaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee hoor, echte maandverband de dikste die er bestaat.
Misschien moet je eens naar dokterquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee hoor, echte maandverband de dikste die er bestaat.
wees blij dat jij het niet mee hoeft te maken. Kan niet wachten tot zondag....3 uur lang douchen, nieuwe beddegoed (want het idee om ergens te liggen waar ik heb liggen bloeden is walgelijk)....zondag!!!quote:
Serieus: psycholoog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wees blij dat jij het niet mee hoeft te maken. Kan niet wachten tot zondag....3 uur lang douchen, nieuwe beddegoed (want het idee om ergens te liggen waar ik heb liggen bloeden is walgelijk)....zondag!!!
Daarom bubbeltjesplastic. Alles goed inpakken tot je middel dan zit je safequote:Op woensdag 30 januari 2013 07:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
???? nee je ruikt die geur van je maandverband afkomen....GATVER!
ik wissel natuurlijk ook als ik een drup zie....jij denkt toch niet dat ik met bloed ga rondlopen door het huis? ik verwissel om de kwartier/half uur/quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je dan NOG 20x moet verschonen dan zou ik maar eens langs de huisarts gaan, want dat is niet normaal. En als het bloed naar vis ruikt.... helemaal niet normaal.
Wat zal jullie vuilnisbak volzittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik wissel natuurlijk ook als ik een drup zie....jij denkt toch niet dat ik met bloed ga rondlopen door het huis? ik verwissel om de kwartier/half uur/
smetvrees! ik stofzuig ook 3 keer per dag!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:52 schreef Snowbells het volgende:
Heb je dwangneurose of smetvrees ofzo
bij ons in de wijk is er zo'n ondergrondse vuilnisbak.....dus mijn vader gaat standaard met 2 vuilniszakken per dag daarheen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zal jullie vuilnisbak volzittenJe veroorzaakt in je eentje een milieuramp.
diepe zuchtquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bij ons in de wijk is er zo'n ondergrondse vuilnisbak.....dus mijn vader gaat standaard met 2 vuilniszakken per dag daarheen.
Mijn hemel die arme vader van jequote:Op woensdag 30 januari 2013 07:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bij ons in de wijk is er zo'n ondergrondse vuilnisbak.....dus mijn vader gaat standaard met 2 vuilniszakken per dag daarheen.
gatver! ik kom daar niet in de buurt hoor! s'avonds als hij terug is van werk gooit hij het gewoon allemaal weg. trouwens ik kan niet naar buiten de komende dagen ik voel me vies en lelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel die arme vader van jeIk had je lekker zelf naar buiten gestuurd.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:56 schreef rosepetals het volgende:
Cartoonachtig beeld voor me van een oude moslim man die uitgeput en verdrietig de hele dag menstruatie-vuilniszakken wegbrengt.
Mijn vader is een prachtige aantrekkelijke man van 54 die alles voor mijn moeder en mij doet!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:56 schreef rosepetals het volgende:
Cartoonachtig beeld voor me van een oude moslim man die uitgeput en verdrietig de hele dag menstruatie-vuilniszakken wegbrengt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader is een prachtige aantrekkelijke man van 54 die alles voor mijn moeder en mij doet!
dat heb ik nu heel ergquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Terechte klacht is terecht.
Ik heb ook nog eens áltijd rug en buikpijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |