Ga op je kop staan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar dat bloedverlies is zo vervelend! het lekt overal! zelfs nu ik gewoon zit helemaal naar achteren.....
Dit dus. Zeikerd.quote:
Ik heb het 2 pagina's volgehouden, dit was de bloederige druppel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben niet gelovig, ik ben mooi....alhoewel de komende paar dagen voel ik me lelijk en vies en sluit ik mezelf op in huis.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
JEzus mina, ben je er zo een
NEE, NEE, ik ga mijn vinger niet in mijn kut steken want dat is viessss!
Onbegrijpelijk, echt.
Heb ik ook altijd als ik doorslikquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef G.R.S. het volgende:
Heb de pil 2 maanden doorgeslikt en op een gegeven moment voelde ik me erg opgeblazen dus heb nu een rustweekje. Voel me stukken beter ondanks de ongesteldheid
waarom zou je doorslikken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd als ik doorslik
Als ik die week dat ik ongesteld moet worden ergens naar toe ga/drukke planning of gewoon geen zin hebquote:
vrouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik die week dat ik ongesteld moet worden ergens naar toe ga/drukke planning of gewoon geen zin heb
Er zijn toch ook vrouwen die het vies vinden om gebeft te worden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
JEzus mina, ben je er zo een
NEE, NEE, ik ga mijn vinger niet in mijn kut steken want dat is viessss!
Onbegrijpelijk, echt.
Of een spiraaltje.quote:
stel je anders even niet zo aan zeg. Je doet alsof het bloed er daar uitspuit alsof je een slagaderlijke bloeding hebt. Ik geloof niet dat je echt een vrouw bent. Je bent of een man die dom zit te lullen om vervolgens om de reacties te lachen, of een onnozel kind die van toeten noch blazen weet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
puntjes = ik heb niet geslapen en ben uitgeput. Helaas zal ik ook de komende nachten nauwelijks kunnen slapen.
goed maandverband bestaat niet....20 keer per dag verschonen moet zowieso.
Lijkt me niet dat een doorbraak bloeding zo erg is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
puntjes = ik heb niet geslapen en ben uitgeput. Helaas zal ik ook de komende nachten nauwelijks kunnen slapen.
goed maandverband bestaat niet....20 keer per dag verschonen moet zowieso.
TS is meester in het overdrijven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:29 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een doorbraak bloeding zo erg is.
Ook het enige waar ze goed in isquote:
2x in het jaar een stopweek in voldoende.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Croissant.fr het volgende:
Wees blij dat je maar 5 dagen ongesteld bent. Bij mij duurt het een maand (implanon gaat er godzijdank volgende week uit).
In ieder geval sterkte! Mooi klote dit. Maar zo vaak doorslikken.. Iedere maand een stopweek is denk ik veel beter. Zo blijft je lichaam in het ritme denk ik. En zo loop je de kans om een hele lange cyclus te krijgen als je stopt met de pil (= 3+ maanden niet ongesteld worden, het begon mij te eng te worden).is het niet mogelijk om naar een andere pil over te stappen zodat je er minder last van hebt?
Die maand maak ik een hoop goed..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:50 schreef atractor het volgende:
[..]
Vericht je wel hand en span diensten als je ongesteld bent?
Want een maand is behoorlijk lang voor je vriend, of is dat er één die ook de rode zee bevaard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |