quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!
Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?
Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/
Ronde 1 is gestart op 23 januari 2013 en loopt op dit moment nog.
Ronde 2 inschrijvingen zijn geopend! Lees meer hier: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrière?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
De database zal de grootste voetballanden in Europa bevatten en starten in Nederland in juli 2012. Het kan dus zijn dat je in Zuid Amerika belandt na een aantal seizoenen, of dat je onderin de Italiaanse serie B bengelt. Dit is afhankelijk van jouw keuzes aan het begin.
We zijn de eerste ronde gestart op 23 januari 2013. Ronde 2 zal kort na 1 februari 2013 starten met een aantal nieuwe regels.
Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde voor zijn potentieel.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale “Fok! als speler” forum, zoals je hierboven vind.
Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Hoe zit het met onze abilities dan? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability. (wat je nu bent)
Ben je 17 jaar, dan is je CA 100.
Ben je 18 jaar, dan is je CA 110.
Ben je 19 jaar, dan is je CA 120.
Ben je 20 jaar, dan is je CA 130.
Ben je 21 jaar, dan is je CA 140.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Aan het einde van het seizoen 2019/2020 worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
5. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
8. Iedereen kiest dezelfde club! Wat nu?
Dit is tricky. Het wordt één database, waar men dus samen kan komen te spelen. Tot de deadline mag je wel je speler aanpassen en dus ook de club. Als je aanpast, gaarne de hele inschrijving opnieuw plaatsen voor overzicht.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door The_Groove op 29-01-2013 21:19:23 ]So confused when you're lost in the groove
Kan je zelf opzoeken hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:11 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, Willem II is toch gedegradeerd dit seizoen
5 Strenght hierquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha slappe stengel. 17 strength hiero
Ik ben 3,7m waard en verdien minder dan datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:36 schreef DeHovenier het volgende:
En Fokke's waarde is eindelijk boven de 1M gekomen
Nu verdient hij 10.5k per week
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben 3,7m waard en verdien minder dan dat
Veelzijdig, iets in die trant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Sejt het volgende:
Quiz: Kent iemand de betekenis van het woord Polyvalentie zonder dit op te zoeken?
Eerste gedeelte poly, als het voor hetzelfde staat als met scheikunde is het iets met meerdere dingen. Valentie, hoeveel iets waard is? Iets voor gebruik? Ik geef het op, just tell mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:40 schreef Sejt het volgende:
Quiz: Kent iemand de betekenis van het woord Polyvalentie zonder dit op te zoeken?
DING DING!! We've got a winner.quote:
FM is ook alleen voor slimme mensenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
DING DING!! We've got a winner.
Waarom vraag ik dat? Omdat FM het woord 'Versatile' in het Nederlands 'Polyvalentie' noemt. Denk niet dat het een woord is dat velen kennen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had nog nooit van dat woord gehoord!
Haha, Versatile kwam eerder in me op en toen moest ik even over het Nederlandse woord nadenken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
DING DING!! We've got a winner.
Waarom vraag ik dat? Omdat FM het woord 'Versatile' in het Nederlands 'Polyvalentie' noemt. Denk niet dat het een woord is dat velen kennen. Daarom zocht ik naar een ander woord, en als je dagelijks een andere taal spreekt, dan ga je dingen vergeten
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Haha, Versatile kwam eerder in me op en toen moest ik even over het Nederlandse woord nadenken.
Nou, nu moeten in de winter toch al de clubs voor de deur staan om me gratis op te halen aan het einde van het seizoen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Sejt het volgende:
Park in bloedvorm voor Nantes!
[ afbeelding ]
Ha slappe stengel. 19 strenght hieroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha slappe stengel. 17 strength hiero
Werd tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Sejt het volgende:
Fokke voelt zich goed in Heerenveen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:11 schreef Sejt het volgende:
Óscar heeft maar 9 seconden nodig.
[ afbeelding ]
Inschrijving voor Ronde 2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Inschrijving voor Ronde 2 is geopend!!
Tot vrijdagavond 20.00uur worden inschrijvingen geaccepteerd. Hierna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven.
Neem eerst de post "LEES DIT EERST" goed door, voordat je je inschrijving maakt. Er is het nodige veranderd in vergelijking met Ronde 1. Nette en correcte inschrijvingen maken het werk van de spelleider makkelijker en wordt derhalve ook gevraagd van de deelnemers.
We zullen Ronde 2 waarschijnlijk met minder spelers in gaan. Daarom hopen we dat de volgende deelnemers nóg enthousiaster zijn. Jullie maken het spel tot wat het is.
jeej nu kan ik ook eindelijk meedoenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Tot vrijdagavond 20.00uur worden inschrijvingen geaccepteerd. Hierna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven.
Neem eerst de post "LEES DIT EERST" goed door, voordat je je inschrijving maakt. Er is het nodige veranderd in vergelijking met Ronde 1. Nette en correcte inschrijvingen maken het werk van de spelleider makkelijker en wordt derhalve ook gevraagd van de deelnemers.
We zullen Ronde 2 waarschijnlijk met minder spelers in gaan. Daarom hopen we dat de volgende deelnemers nóg enthousiaster zijn. Jullie maken het spel tot wat het is.
Hmm, heb 'm geopend voor guests en geregistreerde users.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Inschrijving voor Ronde 2
Er zijn momenteel geen discussies in dit forum die voldoen aan de opgegeven datum- en tijdscriteria.
Waar moet ik me opnieuw inschrijven dan..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Doet het nu. Hoe zit het eigenlijk met Injury Proneness, weer een vaste waarde voor iedereen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hmm, heb 'm geopend voor guests en geregistreerde users.
Probeer nog eens. "Can view threads within forum?" stond niet aan.
Nu wel zo te zien, views gaan omhoog
Yep, misschien naar 4 ipv 5, maar zelfde principe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Doet het nu. Hoe zit het eigenlijk met Injury Proneness, weer een vaste waarde voor iedereen?
Leesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar moet ik me opnieuw inschrijven dan..
PA zal een vaste waarde zijn, zelfde voor iedereen. CA zal ook vast worden, maar ben er nog niet 100% uit hoeveel voor welke leeftijden. Maar dat is niet echt van belang voor inschrijvingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef SiebeJ het volgende:
Nog een vraagje. Ik zie niet staan wat de start CA/PA is. Wordt dit per leeftijd berekend of staat dit ook vast? Wel handig voor m'n beginkeuze namelijk
http://www.forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef ado98 het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waar kan je je inschrijven xd?
Je moet je dus registreren op dat forum?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
PA zal een vaste waarde zijn, zelfde voor iedereen. CA zal ook vast worden, maar ben er nog niet 100% uit hoeveel voor welke leeftijden. Maar dat is niet echt van belang voor inschrijvingen.
Je kunt ervan uit gaan dat het eerlijk wordt.
Klopt, gewoon als guest aanmaken. Djurres gaat registratie op het forum binnenkort opengooien geloof ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Spoortie het volgende:
Ik klik op 'registeren', maar dat is uitgeschakeld?
als guest lukt niet??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, gewoon als guest aanmaken. Djurres gaat registratie op het forum binnenkort opengooien geloof ik.
Meh, momentje allen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
als guest lukt niet??
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
User registratie zou nu aan moeten staan.
Apart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef ado98 het volgende:
bij mentaal en fysiek 45 punten verdelen apart of voor beide? neem aan apart?
90 punten voor die persoonlijkheid is wel héél veel hoor, dan kan je alle goede attributen gewoon 20 doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Sejt het volgende:
Ondertussen speelt de huidige game even door tot december 2017, zodat we niet updates en vragen over inschrijving gemixt krijgen hier.
Als je andere attributen hele lage waardes geeft wel, maar of dat verstandig is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Thas het volgende:
[..]
90 punten voor die persoonlijkheid is wel héél veel hoor, dan kan je alle goede attributen gewoon 20 doen
Er is nog geen topic aangemaakt tot nu toe, zo te zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Thas het volgende:
Zijn de topics trouwens verborgen ofzo, dat we die van elkaar niet kunnen zien?
inderdaad?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Thas het volgende:
Zijn de topics trouwens verborgen ofzo, dat we die van elkaar niet kunnen zien?
Omdat er nog niemand staat![]()
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je andere attributen hele lage waardes geeft wel, maar of dat verstandig is?
Heb er net een aangemaakt? Kan hem zelf niet zien, helaas...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is nog geen topic aangemaakt tot nu toe.
Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?
Oh ja, ik moet ze goedkeuren (tegen spam).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Heb er net een aangemaakt? Kan hem zelf niet zien, helaas...
Jawel wordt random ingevuld door FM.. De een heeft meer geluk dan de anderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?
Ah, bedankt. Ik vatte de zin anders op, maar nu je het zegt staat het er inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ze goedkeuren (tegen spam).
Owke alles duidelijk, ga ik dat straks nog even aanpassenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijkheden.
jep, sorry overenthousiastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Sejt het volgende:
deuk., kan ik 1 topic van je weggooien? Staan er 2 nu.
Kleine toevoeging gemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ik vatte de zin anders op, maar nu je het zegt staat het er inderdaad wel ja.
dion_v_k had blijkbaar hetzelfde
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef leoon. het volgende:
Mannen, goedenavond!
Ik ga is even het vorige topic doorspitten, again.
Tot strakjes
Je bent een heldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Sejt het volgende:
deuk., kan ik 1 topic van je weggooien? Staan er 2 nu.
Ajaxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef ado98 het volgende:
Ik ooken ik begin in... waar denken jullie
?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En jawel, het is een technische rechtsbuiten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]mag hopen dat je geen sierlijke rechtsbuiten bent?
Goh nee echtquote:
wist dat het sarcastisch wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Goh nee echt![]()
![]()
![]()
Kan je trouwens editten tot een bepaalde (of dé) deadline? Dat zou handig kunnen zijn om er bij te zetten. Ik wil nu al iets terugdraaien, toch maar geen tweede nationaliteit, ik wil het risico niet lopen dat hij daar dan voor kiest
Je kunt je topic gewoon editen zodra ik 'm goedgekeurd heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Goh nee echt![]()
![]()
![]()
Kan je trouwens editten tot een bepaalde (of dé) deadline? Dat zou handig kunnen zijn om er bij te zetten. Ik wil nu al iets terugdraaien, toch maar geen tweede nationaliteit, ik wil het risico niet lopen dat hij daar dan voor kiest
Dan is het goedquote:
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je kunt je topic gewoon editen zodra ik 'm goedgekeurd heb.
Nee de nieuwe bulykinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Wat ga je worden, de nieuwe Wesley Verhoek?
[..]
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?
Yesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Thas het volgende:
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?
Inderdaad, en dat we dus zelf kunnen editen zodat we dat niet steeds aan jou (of evt. andere spelleider) hoeven door te geven, voor alle partijen minder werkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
YesVoordeel van inschrijving via dat forum is, dat we alles op 1 plek hebben
En niet in een excel bestandje op mijn PC zoals in de 1e ronde.
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat we dus zelf kunnen editen zodat we dat niet steeds aan jou (of evt. andere spelleider) hoeven door te geven, voor alle partijen minder werk
maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook
ow lol foutje xd kan ik het effe veranderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
Ado98, ligt er een Den Haag in Australië?
Je topic is goedgekeurd, dus je kan het nu zelf editen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef ado98 het volgende:
[..]
ow lol foutje xd kan ik het effe veranderen?
kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik hem edit? ben niet geregistreerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je topic is goedgekeurd, dus je kan het nu zelf editen.
Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef ado98 het volgende:
[..]
kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik hem edit? ben niet geregistreerd
Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Sejt het volgende:
Yo Aguero, we gaan samen Denemarken tot wereldkampioen maken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhão
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
oke ga ik doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.
45 per onderdeel, mits je tweebenig hebt opgegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
klopt het dat ik 45 punten per onderdeel heb, of is het 45 punten voor drie onderdelen?
Die naamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ga je weer bij Ajax beginnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Ja staat erbij, ik moet 'm alleen nog goedkeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Duidelijk Ben van de Kaartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel tussen Koos Kansloos en Ben van de Kaart![]()
Ik wilde het al editten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Sejt het volgende:
Lindgren, geboorteplaats weer Landskrona, of wat?
Je kan je topic nu zelf editenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde het al editten.Ik ben geboren in Urk
Pure Hollander uit Urk met de naam Lindgrinaldinaldinhão
Ben Doversonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou er puur voor de naam 'Koos Busters' nog een willen aanmaken.
Wil je record international worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kak, vergeet ik geboorteplaats en land in te vullen voor RagnarPlaats is Tórshavn, Faeröer-eilanden
20 jumping is een vereiste.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Gregor Schlierenzauer is aangemaakt
Godverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Het is voordelig voor je 'Homegrown' als je CL wilt spelen. Meer niet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Aguero het volgende:
Had vergeten sportiviteit in te vullen dus dat even aangepast en ik moet ook nog een jeugdclub invullen.
Maakt dat uit wat ik daar invul?
Is het beter om mijn huidige club in te vullen of een club die bekend staan om zijn goede jeugdopleiding.
Ik wil je stats zien. Is je topic al klaar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Gregor gaat uitblinken bij Crewe AlexandraNieuwe Max Clayton alles
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil je stats zien. Is je topic al klaar?
Staat er wel (moet 'm nog goedkeuren), maar als je 'm wilt wijzigen, zul je je toch aan moeten melden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Is mijn topic nu eigenlijk geplaatst als guest? Kreeg een foutmelding bij het aanmelden
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me even geregistreerd op het andere forum. Wil iemand even het huidige "Ragnar Asgardsson"-topic weghalen? Kan hem nl. niet editen omdat dat topic als gast is aangemaakt
Oke heb ik gedaan, maar mag ik mijn topic dan eerst zien. Anders moet ik overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staat er wel (moet 'm nog goedkeuren), maar als je 'm wilt wijzigen, zul je je toch aan moeten melden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Zal 'm goedkeuren, staat er over 2sec.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke heb ik gedaan, maar mag ik mijn topic dan eerst zien. Anders moet ik overnieuw beginnen
Oke je kan hem verwijderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zal 'm goedkeuren, staat er over 2sec.
Dat is omdat je niet geregistreerd bent, denk ik. Als je 'm nogmaals maakt als geregistreerde user (copy-paste oude topic), dan gooi ik de oude daarna wel weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef MaleDuck het volgende:
Nice, nu kan ik ook meedoen
Alleen moet bij persoonlijkheid nog even aanpassen, maar kan niet meer editten...
Dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef leoon. het volgende:
Je moet een club kiezen waar je wilt beginnen, dat wordt dit keer geen PSV. Want eerst minuten maken etc. Maaaaaar ik moet kiezen bij welke club ik uiteindelijk wil eindigen.
Ik wil van een laagvlieger via PSV naar de premier league of liga BBVA maar hoe moet dit dan?
Het is een club óf een divisie óf een land.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij career plan volstaat toch ook alleen een divisie en hoeft niet meteen een club genoemd te worden?
Gedaan, al voordat ik deze post zagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
Fuszy, kan je bij Career plan even 1 ding kiezen? Feyenoord óf Premier League?
En wat is dan het verschil tussen divisie en land? Dat hij als je bijvoorbeeld alleen Italië invult ook genoegen neemt met de Serie C2?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is een club óf een divisie óf een land.Goede vraag, want het is makkelijk verkeerd op te vatten.
In principe wel ja. Als je Serie A invult, wilt ie alleen daarin uitkomen, als je Italië invult, vind ie Serie B ook wel primaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En wat is dan het verschil tussen divisie en land? Dat hij als je bijvoorbeeld alleen Italië invult ook genoegen neemt met de Serie C2?
Wel nog een favoriete club ernaast toch ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het is een club óf een divisie óf een land.Goede vraag, want het is makkelijk verkeerd op te vatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt![]()
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt![]()
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor SejtPrachtig stukje proza
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:Ja, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja. Even wachten tot Sejt 'm accepteert.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Voltreffer het volgende:
Ik wil toch nog een aanpassing doen, maar m'n topic is weg nu zie ik. Moet ie eerst worden goedgekeurd?
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt![]()
![]()
![]()
Dit moet in de OP
I love my mispoken words.
Goedgekeurd nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Voltreffer het volgende:
Ik wil toch nog een aanpassing doen, maar m'n topic is weg nu zie ik. Moet ie eerst worden goedgekeurd?
Done, nu gaat het als het goed is welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet geregistreerd bent, denk ik. Als je 'm nogmaals maakt als geregistreerde user (copy-paste oude topic), dan gooi ik de oude daarna wel weg.
Helemaal voor jou aangepastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op het andere forum: "Archiefronde's" :[ HAAL DIE APOSTROF WEG!
quote:
De enige hier die fapt is Willie Strokerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We fappen toch redelijk wat op Scandinavische namen he?
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Citius, Altius, Fortius.
Swiss quality sperm guarenteed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
De enige hier die fapt is Willie Stroker
Ik snap die naam nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
De enige hier die fapt is Willie Stroker
Ohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef Sejt het volgende:
Dion, er missen nog wat dingen in je topic. Geboorteplaats en alle persoonlijkheden
Topic is goedgekeurd, dus je kan 'm editen.
Je hebt er absoluut talent voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:09 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wil wel huisschrijver wordenSchrijf ik eens in de zoveel tijd een leuk verhaaltje over deze reeks
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap die naam niet
Mooi verhaaltje TFO
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nog wat inspiratie voor anderen:
Tinus Maffioso
Karel Glansbroek
Willem Veterlös
Andrés Villa's Boos
Boeitmegeen Mourinho
Bas Kale
Met Óscars doorbraak bij Fulham?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Sejt het volgende:
Ik heb trouwens updates van onze huidige game tot 31 december 2017
Daar twijfel ik niet aan. Vrees dat we tegen de 40 aan komen te zitten weerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
17 spelers aldie 30 wordt makkelijk gehaald
Pettrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
Petr laat zijn talent zien!
[ afbeelding ]
BEEEEEEEEEEEESTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Zozo, na al die jaren gaat het er dan toch uitkomenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
De Belgische linksbuiten Piet Uytdenbroeck is geboren!
Oh yeaaaah! Ohh yeaaahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Dion laat iedereen een poepie ruiken!
[ afbeelding ]
Afellay bij Willem 2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:20 schreef Sejt het volgende:
Dion laat iedereen een poepie ruiken!
[ afbeelding ]
Zozo, dat zou nog eens wat zijn, Lyon of Wolfsburgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
Alex Woerden in belangstelling van grote clubs.
[ afbeelding ]
Steady onquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Hoe doe ik het Sejt? Zie nooit meer leuke berichten. Ik val zeker niet op
Omdat ik dat vervangen heb met 'Career plan', wat veel effectiever is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
waarom kan je geen favo club meer kiezen Sejt?
Nope, alles moet een waarde hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Mag je ook als waarde 0 invoeren bij de Persoonlijkheid van je speler?
Jezusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Steady onniet bijzonder, maar je speelt wel constant.
[ afbeelding ]
moeten we dan denken in de richting van een van persie, of meer een van wolfswinkel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Sejt het volgende:
Trouwens, in ronde 2 zullen we aanzienlijk hogere potentie hebben, dus plan je carriere daar naar
Zoek lekker zelf een andere club. Ik durf wel te vechten voor m'n plekkie heur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren, ga is bij een andere club jonguh![]()
Zelfde club, zelfde positie
Als je alles eruit perst, dan kom je op niveau Van Persiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
moeten we dan denken in de richting van een van persie, of meer een van wolfswinkel?
Niet zoveel, alleen je wordt dan als 'Homegrown' gezien bij die club, wat voordelen geeft mbt Champions League etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat maakt de jeugdclub eigenlijk uit? Hoe beter die jeugdaccomodaties van die club, hoe beter de speler
Jij had deze keer ook al Ajaxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek lekker zelf een andere club. Ik durf wel te vechten voor m'n plekkie heur.Ik was trouwens eerder
That's the questionquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is eigenlijk een verstandige rating bij Controverse. Zo laag mogelijk?
Moet je alleen het eindstation opgeven of kan het ook eredivisie > subtopper > top club?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Sejt het volgende:
Trouwens, in ronde 2 zullen we aanzienlijk hogere potentie hebben, dus plan je carriere daar naar
Ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
Miguel speelt al z'n hele carrière bij Boca zonder huurbeurten. Wie hebben er nog meer maar 1 club gehad?
Je kunt een gewenst eindstation opgeven in 'Career plan'. Dat kan een club, divisie of land zijn. Of je er komt, is een tweedequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Moet je alleen het eindstation opgeven of kan het ook eredivisie > subtopper > top club?
Oke edit ik het evenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Sejt het volgende:
Thad, je mag nog 5 punten verdelen in techniek, aangezien je niet tweebenig hebt opgegeven.
Oeehh deze game begint nu leuk te wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Sejt het volgende:
Interesse voor Dion uit Twente.
[ afbeelding ]
Kutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
"A player with 1 for temperament would be Aggressive (not in a good way), and 20 would be calm."
Het is dus 'control of temper'.
Donequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan het niet editen. Maar voor techniek mag je het zo maken:
Marking: 11
Tackling: 12
Heading: 11
Passing: 11
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind de persoonlijke punten nogal weinig eerlijk gezegd:
Als ik het zo zou doen:
Aanpassingsvermogen 14
Ambitie 15
Controverse 7
Loyaliteit 8
Druk 16
Professionalisme 14
Sportiviteit 10
Temperament 7
Dan ontvlamt hij dus snel, hij is controversieel, niet loyaal, niet erg sportief en niet echt sterk in iets specifieks behalve druk.
Opinions?
Nee. Elke stat 20 is het best.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?
Hier ook, geldt dat ook voor blessuregevoeligheid?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut
Misschien even aanpassen dan
Je kunt geen gemiddelde, niet erg uitgesproken, rustige knul zijn?quote:
I believe that when it comes to controversy the higher the number the more controversial a player.quote:
Blessuregevoeligheid krijgt iedereen een waarde van 4 of 5.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hier ook, geldt dat ook voor blessuregevoeligheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |