quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
En jawel, het is een technische rechtsbuiten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:12 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]mag hopen dat je geen sierlijke rechtsbuiten bent?
Goh nee echtquote:
wist dat het sarcastisch wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Goh nee echt![]()
![]()
![]()
Kan je trouwens editten tot een bepaalde (of dé) deadline? Dat zou handig kunnen zijn om er bij te zetten. Ik wil nu al iets terugdraaien, toch maar geen tweede nationaliteit, ik wil het risico niet lopen dat hij daar dan voor kiest
Je kunt je topic gewoon editen zodra ik 'm goedgekeurd heb.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Goh nee echt![]()
![]()
![]()
Kan je trouwens editten tot een bepaalde (of dé) deadline? Dat zou handig kunnen zijn om er bij te zetten. Ik wil nu al iets terugdraaien, toch maar geen tweede nationaliteit, ik wil het risico niet lopen dat hij daar dan voor kiest
Dan is het goedquote:
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je kunt je topic gewoon editen zodra ik 'm goedgekeurd heb.
Nee de nieuwe bulykinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Wat ga je worden, de nieuwe Wesley Verhoek?
[..]
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?
Yesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:15 schreef Thas het volgende:
Ja, maar tót wanneer kan dat, gewoon tot de inschrijvingsdeadline?
Inderdaad, en dat we dus zelf kunnen editen zodat we dat niet steeds aan jou (of evt. andere spelleider) hoeven door te geven, voor alle partijen minder werkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
YesVoordeel van inschrijving via dat forum is, dat we alles op 1 plek hebben
En niet in een excel bestandje op mijn PC zoals in de 1e ronde.
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat we dus zelf kunnen editen zodat we dat niet steeds aan jou (of evt. andere spelleider) hoeven door te geven, voor alle partijen minder werk
maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook
ow lol foutje xd kan ik het effe veranderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:20 schreef Sejt het volgende:
Ado98, ligt er een Den Haag in Australië?
Je topic is goedgekeurd, dus je kan het nu zelf editen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef ado98 het volgende:
[..]
ow lol foutje xd kan ik het effe veranderen?
kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik hem edit? ben niet geregistreerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je topic is goedgekeurd, dus je kan het nu zelf editen.
Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef ado98 het volgende:
[..]
kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik hem edit? ben niet geregistreerd
Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Sejt het volgende:
Yo Aguero, we gaan samen Denemarken tot wereldkampioen maken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhăo
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
oke ga ik doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.
45 per onderdeel, mits je tweebenig hebt opgegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
klopt het dat ik 45 punten per onderdeel heb, of is het 45 punten voor drie onderdelen?
Die naamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhăo
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
Ga je weer bij Ajax beginnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Ja staat erbij, ik moet 'm alleen nog goedkeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Duidelijk Ben van de Kaartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel tussen Koos Kansloos en Ben van de Kaart![]()
Ik wilde het al editten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Sejt het volgende:
Lindgren, geboorteplaats weer Landskrona, of wat?
Je kan je topic nu zelf editenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde het al editten.Ik ben geboren in Urk
Pure Hollander uit Urk met de naam Lindgrinaldinaldinhăo
Ben Doversonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou er puur voor de naam 'Koos Busters' nog een willen aanmaken.
Wil je record international worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kak, vergeet ik geboorteplaats en land in te vullen voor RagnarPlaats is Tórshavn, Faeröer-eilanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |