Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijkheden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?
Oh ja, ik moet ze goedkeuren (tegen spam).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Heb er net een aangemaakt? Kan hem zelf niet zien, helaas...
Jawel wordt random ingevuld door FM.. De een heeft meer geluk dan de anderquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?
Ah, bedankt. Ik vatte de zin anders op, maar nu je het zegt staat het er inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet ze goedkeuren (tegen spam).
Owke alles duidelijk, ga ik dat straks nog even aanpassenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je moet een waarde geven voor elke attribuut in persoonlijkheden.
jep, sorry overenthousiastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Sejt het volgende:
deuk., kan ik 1 topic van je weggooien? Staan er 2 nu.
Kleine toevoeging gemaaktquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Ik vatte de zin anders op, maar nu je het zegt staat het er inderdaad wel ja.
dion_v_k had blijkbaar hetzelfde
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef leoon. het volgende:
Mannen, goedenavond!
Ik ga is even het vorige topic doorspitten, again.
Tot strakjes
Je bent een heldquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Sejt het volgende:
deuk., kan ik 1 topic van je weggooien? Staan er 2 nu.
Ajaxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:11 schreef ado98 het volgende:
Ik ooken ik begin in... waar denken jullie
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |