http://www.forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef ado98 het volgende:
misschien heb ik het gemist maar waar kan je je inschrijven xd?
Je moet je dus registreren op dat forum?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
PA zal een vaste waarde zijn, zelfde voor iedereen. CA zal ook vast worden, maar ben er nog niet 100% uit hoeveel voor welke leeftijden. Maar dat is niet echt van belang voor inschrijvingen.
Je kunt ervan uit gaan dat het eerlijk wordt.
Klopt, gewoon als guest aanmaken. Djurres gaat registratie op het forum binnenkort opengooien geloof ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Spoortie het volgende:
Ik klik op 'registeren', maar dat is uitgeschakeld?
als guest lukt niet??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, gewoon als guest aanmaken. Djurres gaat registratie op het forum binnenkort opengooien geloof ik.
Meh, momentje allen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:50 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
als guest lukt niet??
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
User registratie zou nu aan moeten staan.
Apart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef ado98 het volgende:
bij mentaal en fysiek 45 punten verdelen apart of voor beide? neem aan apart?
90 punten voor die persoonlijkheid is wel héél veel hoor, dan kan je alle goede attributen gewoon 20 doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Sejt het volgende:
Ondertussen speelt de huidige game even door tot december 2017, zodat we niet updates en vragen over inschrijving gemixt krijgen hier.
Als je andere attributen hele lage waardes geeft wel, maar of dat verstandig is?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:57 schreef Thas het volgende:
[..]
90 punten voor die persoonlijkheid is wel héél veel hoor, dan kan je alle goede attributen gewoon 20 doen
Er is nog geen topic aangemaakt tot nu toe, zo te zien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Thas het volgende:
Zijn de topics trouwens verborgen ofzo, dat we die van elkaar niet kunnen zien?
inderdaad?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Thas het volgende:
Zijn de topics trouwens verborgen ofzo, dat we die van elkaar niet kunnen zien?
Omdat er nog niemand staat![]()
Oooh, dus die worden niet vanzelf ingevult als je daar niks bij zet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je andere attributen hele lage waardes geeft wel, maar of dat verstandig is?
Heb er net een aangemaakt? Kan hem zelf niet zien, helaas...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Er is nog geen topic aangemaakt tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |