Nou, nu moeten in de winter toch al de clubs voor de deur staan om me gratis op te halen aan het einde van het seizoen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Sejt het volgende:
Park in bloedvorm voor Nantes!
[ afbeelding ]
Ha slappe stengel. 19 strenght hieroquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ha slappe stengel. 17 strength hiero
Werd tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:02 schreef Sejt het volgende:
Fokke voelt zich goed in Heerenveen!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:11 schreef Sejt het volgende:
Óscar heeft maar 9 seconden nodig.
[ afbeelding ]
Inschrijving voor Ronde 2quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Inschrijving voor Ronde 2 is geopend!!
Tot vrijdagavond 20.00uur worden inschrijvingen geaccepteerd. Hierna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven.
Neem eerst de post "LEES DIT EERST" goed door, voordat je je inschrijving maakt. Er is het nodige veranderd in vergelijking met Ronde 1. Nette en correcte inschrijvingen maken het werk van de spelleider makkelijker en wordt derhalve ook gevraagd van de deelnemers.
We zullen Ronde 2 waarschijnlijk met minder spelers in gaan. Daarom hopen we dat de volgende deelnemers nóg enthousiaster zijn. Jullie maken het spel tot wat het is.
jeej nu kan ik ook eindelijk meedoenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Tot vrijdagavond 20.00uur worden inschrijvingen geaccepteerd. Hierna is het niet meer mogelijk om je in te schrijven.
Neem eerst de post "LEES DIT EERST" goed door, voordat je je inschrijving maakt. Er is het nodige veranderd in vergelijking met Ronde 1. Nette en correcte inschrijvingen maken het werk van de spelleider makkelijker en wordt derhalve ook gevraagd van de deelnemers.
We zullen Ronde 2 waarschijnlijk met minder spelers in gaan. Daarom hopen we dat de volgende deelnemers nóg enthousiaster zijn. Jullie maken het spel tot wat het is.
Hmm, heb 'm geopend voor guests en geregistreerde users.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Inschrijving voor Ronde 2
Er zijn momenteel geen discussies in dit forum die voldoen aan de opgegeven datum- en tijdscriteria.
Waar moet ik me opnieuw inschrijven dan..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Doet het nu. Hoe zit het eigenlijk met Injury Proneness, weer een vaste waarde voor iedereen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hmm, heb 'm geopend voor guests en geregistreerde users.
Probeer nog eens. "Can view threads within forum?" stond niet aan.
Nu wel zo te zien, views gaan omhoog
Yep, misschien naar 4 ipv 5, maar zelfde principe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Doet het nu. Hoe zit het eigenlijk met Injury Proneness, weer een vaste waarde voor iedereen?
Leesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar moet ik me opnieuw inschrijven dan..
PA zal een vaste waarde zijn, zelfde voor iedereen. CA zal ook vast worden, maar ben er nog niet 100% uit hoeveel voor welke leeftijden. Maar dat is niet echt van belang voor inschrijvingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef SiebeJ het volgende:
Nog een vraagje. Ik zie niet staan wat de start CA/PA is. Wordt dit per leeftijd berekend of staat dit ook vast? Wel handig voor m'n beginkeuze namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |