Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef ado98 het volgende:
[..]
kan zo 1 2 3 niet vinden hoe ik hem edit? ben niet geregistreerd
Zeker weten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Sejt het volgende:
Yo Aguero, we gaan samen Denemarken tot wereldkampioen maken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhão
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
oke ga ik doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als je je even registreert en dan een nieuw topic aanmaakt (copy-paste je oude), dan gooi ik uiteindelijk de oude wel weg.
45 per onderdeel, mits je tweebenig hebt opgegeven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
klopt het dat ik 45 punten per onderdeel heb, of is het 45 punten voor drie onderdelen?
Die naamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhão
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
Ga je weer bij Ajax beginnen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Ja staat erbij, ik moet 'm alleen nog goedkeuren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Staat die van mij erbij? Ik drukte op toevoegen, maar heb trein WiFi en zie 'm dus niet staan..
Duidelijk Ben van de Kaartquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel tussen Koos Kansloos en Ben van de Kaart![]()
Ik wilde het al editten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Sejt het volgende:
Lindgren, geboorteplaats weer Landskrona, of wat?
Je kan je topic nu zelf editenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde het al editten.Ik ben geboren in Urk
Pure Hollander uit Urk met de naam Lindgrinaldinaldinhão
Ben Doversonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zou er puur voor de naam 'Koos Busters' nog een willen aanmaken.
Wil je record international worden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kak, vergeet ik geboorteplaats en land in te vullen voor RagnarPlaats is Tórshavn, Faeröer-eilanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |