Ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
Miguel speelt al z'n hele carrière bij Boca zonder huurbeurten. Wie hebben er nog meer maar 1 club gehad?
Je kunt een gewenst eindstation opgeven in 'Career plan'. Dat kan een club, divisie of land zijn. Of je er komt, is een tweedequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Moet je alleen het eindstation opgeven of kan het ook eredivisie > subtopper > top club?
Oke edit ik het evenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Sejt het volgende:
Thad, je mag nog 5 punten verdelen in techniek, aangezien je niet tweebenig hebt opgegeven.
Oeehh deze game begint nu leuk te wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Sejt het volgende:
Interesse voor Dion uit Twente.
[ afbeelding ]
Kutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
"A player with 1 for temperament would be Aggressive (not in a good way), and 20 would be calm."
Het is dus 'control of temper'.
Donequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan het niet editen. Maar voor techniek mag je het zo maken:
Marking: 11
Tackling: 12
Heading: 11
Passing: 11
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind de persoonlijke punten nogal weinig eerlijk gezegd:
Als ik het zo zou doen:
Aanpassingsvermogen 14
Ambitie 15
Controverse 7
Loyaliteit 8
Druk 16
Professionalisme 14
Sportiviteit 10
Temperament 7
Dan ontvlamt hij dus snel, hij is controversieel, niet loyaal, niet erg sportief en niet echt sterk in iets specifieks behalve druk.
Opinions?
Nee. Elke stat 20 is het best.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?
Hier ook, geldt dat ook voor blessuregevoeligheid?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut
Misschien even aanpassen dan
Je kunt geen gemiddelde, niet erg uitgesproken, rustige knul zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |