Zozo, dat zou nog eens wat zijn, Lyon of Wolfsburgquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Sejt het volgende:
Alex Woerden in belangstelling van grote clubs.
[ afbeelding ]
Steady onquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
Hoe doe ik het Sejt? Zie nooit meer leuke berichten. Ik val zeker niet op
Omdat ik dat vervangen heb met 'Career plan', wat veel effectiever is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
waarom kan je geen favo club meer kiezen Sejt?
Nope, alles moet een waarde hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
Mag je ook als waarde 0 invoeren bij de Persoonlijkheid van je speler?
Jezusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Steady onniet bijzonder, maar je speelt wel constant.
[ afbeelding ]
moeten we dan denken in de richting van een van persie, of meer een van wolfswinkel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Sejt het volgende:
Trouwens, in ronde 2 zullen we aanzienlijk hogere potentie hebben, dus plan je carriere daar naar
Zoek lekker zelf een andere club. Ik durf wel te vechten voor m'n plekkie heur.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren, ga is bij een andere club jonguh![]()
Zelfde club, zelfde positie
Als je alles eruit perst, dan kom je op niveau Van Persiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
moeten we dan denken in de richting van een van persie, of meer een van wolfswinkel?
Niet zoveel, alleen je wordt dan als 'Homegrown' gezien bij die club, wat voordelen geeft mbt Champions League etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef DeHovenier het volgende:
Wat maakt de jeugdclub eigenlijk uit? Hoe beter die jeugdaccomodaties van die club, hoe beter de speler
Jij had deze keer ook al Ajaxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoek lekker zelf een andere club. Ik durf wel te vechten voor m'n plekkie heur.Ik was trouwens eerder
That's the questionquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is eigenlijk een verstandige rating bij Controverse. Zo laag mogelijk?
Moet je alleen het eindstation opgeven of kan het ook eredivisie > subtopper > top club?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:30 schreef Sejt het volgende:
Trouwens, in ronde 2 zullen we aanzienlijk hogere potentie hebben, dus plan je carriere daar naar
Ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef TheFastOne het volgende:
Miguel speelt al z'n hele carrière bij Boca zonder huurbeurten. Wie hebben er nog meer maar 1 club gehad?
Je kunt een gewenst eindstation opgeven in 'Career plan'. Dat kan een club, divisie of land zijn. Of je er komt, is een tweedequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Moet je alleen het eindstation opgeven of kan het ook eredivisie > subtopper > top club?
Oke edit ik het evenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:35 schreef Sejt het volgende:
Thad, je mag nog 5 punten verdelen in techniek, aangezien je niet tweebenig hebt opgegeven.
Oeehh deze game begint nu leuk te wordenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Sejt het volgende:
Interesse voor Dion uit Twente.
[ afbeelding ]
Kutquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:45 schreef Lindgren. het volgende:
"A player with 1 for temperament would be Aggressive (not in a good way), and 20 would be calm."
Het is dus 'control of temper'.
Donequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
Ik kan het niet editen. Maar voor techniek mag je het zo maken:
Marking: 11
Tackling: 12
Heading: 11
Passing: 11
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind de persoonlijke punten nogal weinig eerlijk gezegd:
Als ik het zo zou doen:
Aanpassingsvermogen 14
Ambitie 15
Controverse 7
Loyaliteit 8
Druk 16
Professionalisme 14
Sportiviteit 10
Temperament 7
Dan ontvlamt hij dus snel, hij is controversieel, niet loyaal, niet erg sportief en niet echt sterk in iets specifieks behalve druk.
Opinions?
Nee. Elke stat 20 is het best.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:48 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
toch prima dat je keuzes moet maken? Maar lage controverse is juist goed toch? tenminste daar kwam ik met google op uit?
Hier ook, geldt dat ook voor blessuregevoeligheid?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut
Misschien even aanpassen dan
Je kunt geen gemiddelde, niet erg uitgesproken, rustige knul zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |