20 jumping is een vereiste.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Gregor Schlierenzauer is aangemaakt
Godverquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhão
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
Het is voordelig voor je 'Homegrown' als je CL wilt spelen. Meer niet volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Aguero het volgende:
Had vergeten sportiviteit in te vullen dus dat even aangepast en ik moet ook nog een jeugdclub invullen.
Maakt dat uit wat ik daar invul?
Is het beter om mijn huidige club in te vullen of een club die bekend staan om zijn goede jeugdopleiding.
Ik wil je stats zien. Is je topic al klaar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Gregor gaat uitblinken bij Crewe AlexandraNieuwe Max Clayton alles
jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil je stats zien. Is je topic al klaar?
Staat er wel (moet 'm nog goedkeuren), maar als je 'm wilt wijzigen, zul je je toch aan moeten melden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Fuszy het volgende:
Is mijn topic nu eigenlijk geplaatst als guest? Kreeg een foutmelding bij het aanmelden
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me even geregistreerd op het andere forum. Wil iemand even het huidige "Ragnar Asgardsson"-topic weghalen? Kan hem nl. niet editen omdat dat topic als gast is aangemaakt
Oke heb ik gedaan, maar mag ik mijn topic dan eerst zien. Anders moet ik overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Staat er wel (moet 'm nog goedkeuren), maar als je 'm wilt wijzigen, zul je je toch aan moeten melden.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een nieuwe naam gekozen.
| Voornaam: Jeboi
| Achternaam: Lindgrinaldinaldinhão
Ik ben er klaar voor, volgens mij klopt mijn lijstje.
Zal 'm goedkeuren, staat er over 2sec.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oke heb ik gedaan, maar mag ik mijn topic dan eerst zien. Anders moet ik overnieuw beginnen
Oke je kan hem verwijderenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zal 'm goedkeuren, staat er over 2sec.
Dat is omdat je niet geregistreerd bent, denk ik. Als je 'm nogmaals maakt als geregistreerde user (copy-paste oude topic), dan gooi ik de oude daarna wel weg.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef MaleDuck het volgende:
Nice, nu kan ik ook meedoen
Alleen moet bij persoonlijkheid nog even aanpassen, maar kan niet meer editten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |