Goedgekeurd nuquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:03 schreef Voltreffer het volgende:
Ik wil toch nog een aanpassing doen, maar m'n topic is weg nu zie ik. Moet ie eerst worden goedgekeurd?
Done, nu gaat het als het goed is welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is omdat je niet geregistreerd bent, denk ik. Als je 'm nogmaals maakt als geregistreerde user (copy-paste oude topic), dan gooi ik de oude daarna wel weg.
Helemaal voor jou aangepastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op het andere forum: "Archiefronde's" :[ HAAL DIE APOSTROF WEG!
quote:
De enige hier die fapt is Willie Strokerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We fappen toch redelijk wat op Scandinavische namen he?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:Baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Citius, Altius, Fortius.
Swiss quality sperm guarenteed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
De enige hier die fapt is Willie Stroker
Ik snap die naam nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:07 schreef Thas het volgende:
[..]
De enige hier die fapt is Willie Stroker
Ohquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef Sejt het volgende:
Dion, er missen nog wat dingen in je topic. Geboorteplaats en alle persoonlijkheden
Topic is goedgekeurd, dus je kan 'm editen.
Je hebt er absoluut talent voorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:09 schreef TheFastOne het volgende:
Ik wil wel huisschrijver wordenSchrijf ik eens in de zoveel tijd een leuk verhaaltje over deze reeks
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik snap die naam niet
Mooi verhaaltje TFO
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Nog wat inspiratie voor anderen:
Tinus Maffioso
Karel Glansbroek
Willem Veterlös
Andrés Villa's Boos
Boeitmegeen Mourinho
Bas Kale
Met Óscars doorbraak bij Fulham?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:13 schreef Sejt het volgende:
Ik heb trouwens updates van onze huidige game tot 31 december 2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |