NotGuilty had neergezet 'groeten van Notguilty, straks ben ik mod' of zoiets. Erik maakte daar hofnar van en ik heb er paard van gemaakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De OP is mooi geworden zo. Wat is dat met dat paard?
Waarvan eentje van 1.85, gekleed in leer en met een arrogante uitstraling.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef Paxcon het volgende:
Dit topic heeft 129 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
133 dus in totaal
Mijne ook, sinds 2 maanden. Dropboxquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daarom staat al mijn belangrijke shit in Dropbox.
Nou ik ben 2 meter. Erik kan niet schattenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarvan eentje van 1.85, gekleed in leer en met een arrogante uitstraling.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarvan eentje van 1.85, gekleed in leer en met een arrogante uitstraling.
Die bedoelt hij nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou ik ben 2 meter. Erik kan niet schatten
54 mensen in de OP, plus Ryon, de rest kennen we niet. Eng idee hč?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef Paxcon het volgende:
Dit topic heeft 129 volgers die niet gereageerd hebben, en 0 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
133 dus in totaal
Die antwoorden van de werkgroep zijn ook niet eens zo heel handig. Ik zou gewoon alle 3 colleges nog een keer terugkijken (zoals ik nu ook doe)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Yreal het volgende:
Wel bijgehouden natuurlijk, en moet ook wel lukken... maar ja, ik wil geen 6..
Probleem is dat je dan op een gegeven moment nog een dag hebt om 5 weken erdoor te baggerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef NotGuilty het volgende:
Ik wil ook colleges terug kunnen kijken
Niet zo'n heel groot probleem op 1.6 snelheidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan op een gegeven moment nog een dag hebt om 5 weken erdoor te baggeren
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
Als je een keer een hele intelligente of vernieuwende post maakt krijg je een Gouden DM en dan kun je aan de slag
Ik heb sowieso maar een aandachtsspanne van een half uurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet zo'n heel groot probleem op 1.6 snelheid
Nee ik zou dan nog steeds gaan, het is meer om het thuis nog een keer rustig te luisteren. Ik onthou dingen makkelijker als ik ze hoor. Daarom ga ik ook naar de gastcolleges waar nooit iets nieuws wordt verteld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan op een gegeven moment nog een dag hebt om 5 weken erdoor te baggeren
Ik heb nog nooit zoveel gekalkt dan voor dit vak.. ik heb ook geen idee wat ik bij het tentamen moet verwachten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die antwoorden van de werkgroep zijn ook niet eens zo heel handig. Ik zou gewoon alle 3 colleges nog een keer terugkijken (zoals ik nu ook doe)
Een streber dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee ik zou dan nog steeds gaan, het is meer om het thuis nog een keer rustig te luisteren. Ik onthou dingen makkelijker als ik ze hoor. Daarom ga ik ook naar de gastcolleges waar nooit iets nieuws wordt verteld.
Morgen komen trouwens de advocaat van Holleeder en de hoofdofficier van Rotterdamze gaan in debat enzo. Lijkt me echt leuk
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan, daar is de mijne al.
[ afbeelding ]
PwCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
PriceWaterhouseCoopers is er vast één
Hoezo zijn dat uitzonderingen? Die dingen werden bij de eerste kans ook gevraagd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gekalkt dan voor dit vak.. ik heb ook geen idee wat ik bij het tentamen moet verwachten.
Bij belasting 2 vanochtend zaten alle uitzonderingen erin ja. Fiscale eenheid in de btw, Cesna, Zweedse grootmoeder, Fiscale eenheid voor vpb en deelnemingen. En verder nog een vraag over over berekenen van belastbaar bedrag.
Je moet ook niet onderuitgezakt met je hand in je broek chips gaan zitten eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
PwCSuper vriendelijke recruiter die heel ontspannen en informeel met je praat en je later niet de stage plaats krijgt omdat je niet professioneel genoeg bent
Ik heb gisteren vermeer-kunzi ( die turkse van int recht met der turbo stem) gekeken op 1.9quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Niet zo'n heel groot probleem op 1.6 snelheid
Dat klopt. Ik heb al twee DMs gehad van Ernst, Bobbie en de rest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:48 schreef Tchock het volgende:
Als je een keer een hele intelligente of vernieuwende post maakt krijg je een Gouden DM en dan kun je aan de slag
Nee dat er dus niks van de basis inzet waar haarbal zo op hamerde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:52 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat uitzonderingen? Die dingen werden bij de eerste kans ook gevraagd.
Het ging hem erom dat je dat basis goed moest kennen voordat je je bezighoudt met de 'uitzonderingen'. Niet dat je die moest negeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee dat er dus niks van de basis inzet waar haarbal zo op hamerde.
Zeker geen paprika chips. Oranje ballen zien er niet uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet ook niet onderuitgezakt met je hand in je broek chips gaan zitten eten.
Nouja, misschien anticipeerde hij op 30 aprilquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker geen paprika chips. Oranje ballen zien er niet uit.
...sprak hij uit ervaringquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker geen paprika chips. Oranje ballen zien er niet uit.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:54 schreef eriksd het volgende:
de tijd dat hij nog voor langere tijd zelfstandig kon staan
Bea met een probe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Ik lees nog steeds iedere keer abductie in plaats van abdicatie
Kaas... ballenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik eet altijd Cheese-Onion chips.
Wčhčhčhčhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom je nog goed weg. Mijn eerste reactie was Bugles. En waar vul je die mee? Juist!
Bahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik eet altijd Cheese-Onion chips.
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smakenquote:
Patatje Joppie was ik inderdaad ook niet zo van onder de indruk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smaken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smaken
Bij vlagen geweldig. Grappig dat je dat vraagt; ik wilde het jou laatst ook vragen.quote:
Ha, dat zijn exact de krakers. Net als My Destiny en Do it to mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij vlagen geweldig. Grappig dat je dat vraagt; ik wilde het jou laatst ook vragen.
Dancing On The Ceiling, Say You, Say Me, Se La, Ballerina Girl, allemaal goed.
Hello kan ik ook waarderen maar dan alleen in echt melancholische buien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat zijn exact de krakers. Net als My Destiny en Do it to me
Angel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef eriksd het volgende:
Denk dat sommige nummers van Lionel mijn grootste guilty pleasures zijn
Goed hoor. Wat vind je van Red Hill Mining Town van U2? Vind ik ook geweldig. Als een soort afterthought na de eerste nummers op The Joshua Tree die allemaal sterk zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef eriksd het volgende:
Denk dat sommige nummers van Lionel mijn grootste guilty pleasures zijn
Die is dan weer verschrikkelijk. Bovenstaande selectie dekt het wel redelijkquote:
Heerlijk. Net als One Tree Hill.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed hoor. Wat vind je van Red Hill Mining Town van U2? Vind ik ook geweldig. Als een soort afterthought na de eerste nummers op The Joshua Tree die allemaal sterk zijn.
Leuk om met een zonnebril op en een stok voor je uit te zwaaien.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk om met een zonnebril op en een stok voor je uit te zwaaien.
Klopt. The Fly was ook erg goed van dat concert. Net als In A Little While.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Erik: Kite van U2. Vooral de versie van Live In Boston. Chickenskin.
With Or Without You was ook zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. The Fly was ook erg goed van dat concert. Net als In A Little While.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
10-10 mijn Fiscale mapje nog gebackupd.. ergo, daar heb ik geen ene kenker aan.
Wanneer is het tentamen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
10-10 mijn Fiscale mapje nog gebackupd.. ergo, daar heb ik geen ene kenker aan.
Oke.. supergaar momentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus straks, morgen, overmogen en vrijdag nog tentamen
Om van de zakelijke mail nog maar niet te spreken.. nouwja dat is wel weer terug te halen. Gelukkig staat de boekhouding / facturen er niet.quote:
Vijf tentamens in vier dagen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus straks, morgen, overmogen en vrijdag nog tentamen
Het lijkt mij ook een flinke belasting.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Vijf tentamens in vier dagen?Kun je dat niet wat spreiden door sommige in pas te doen in de herkansing? Zoveel tentamens in zo'n korte tijd lijkt me een recept voor heel veel nét geen succes (lees: vijven). Kun je je niet beter focussen op minder vakken en dan mooie cijfers halen?
ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA GRAPPIG MAN BEETJE SPOTTEN MET JE EIGEN ZWAKTE
Goedkope office machine...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk
Tevens Yreal, kut van je laptop man! Al wat gehoord? (ik heb niet alles gelezen). Ik heb trouwens ook alles zonder wachtwoord toegankelijk op m'n laptop, is dat zo gek dan? Foto's etc kan iedereen bij. Documenten zoals CV en voor de uni staan allemaal in skydrive dus die kan ik wel zo ontkoppelen maar verder.. heeft uberhaupt iemand mappen met wachtwoorden beveiligd?
Mocht je nog tips willen voor een vervanger mocht het nodig zijn, ik zal er voor je zijn
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een flinke belasting.
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En voor de rest, ik ben niet in een bui mijn studieprogramma te verdedigen.
dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.Succes in elk geval!
Ok, office kunnen draaien, internetten, mail. Verder nog iets van casual gaming, gewicht, schermgrootte?quote:
Ik wil nog wel eens warcraft 3 draaien, of schaken. 12-13 inch ong is ideaal imo. Gewicht boeit niet, ik ben geen slappeling.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, office kunnen draaien, internetten, mail. Verder nog iets van casual gaming, gewicht, schermgrootte?
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.Succes in elk geval!
Ik ken ook mensen die gestollen portemone's gewoon in de sloot tieften omdat ze het lollig vinden dat andere nieuwe pasjes moeten halenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Je gaat er tenminste vanuit dat je normale reizigers in de trein hebt (al kan ik dit natuurlijk moeilijk zeggen met een strak gezicht na gisteravond) maar hopelijk krijg je hem terug! Zo'n barrel zonder wifi brengt waarschijnlijk toch niets op en die documenten hebben enkel waarde voor jou
Dit zie ik trouwens 7 v/d 10 van mijn kameraden ook doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die gestollen portemone's gewoon in de sloot tieften omdat ze het lollig vinden dat andere nieuwe pasjes moeten halen
dat soort mensen als je kameraden beschouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit zie ik trouwens 7 v/d 10 van mijn kameraden ook doenof al hebben gedaan
Ik distantieer mij van dat gedragquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat soort mensen als je kameraden beschouwen
dan is het goed. Tevens, links naar goede deals mogen in de PM/DM.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van dat gedrag![]()
Ze vinden het ook gek dat ik de laatste tijd niet in de keet kom of dat ik niet meega naar een of ander feest. Verdomme achterlijk volk. De helft blijk achter m'n rug om dingen over mij te hebben verspreid die niet waar zijn en toch erg kwalijk, ik wou geen heisa maken want geen zin in. Op gegeven moment was ik er zo klaar mee dat ik zei; en stik er lekker allemaal in beperkte zielen en dan vinden ze het gek dat ik niet naar de keet kom en of ik misschien boos ben.
Hoe vaak heb ik wel niet op het politiebureau gezeten omdat een of ander kameraad weer iets had gedaan en ik ook verdacht wasFucking lutsers. Bloembakken in de beek gooien, bouwketen opblazen, ruzie zoeken. Dat soort dingen.
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan is het goed. Tevens, links naar goede deals mogen in de PM/DM.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?
Ik ken bijna niemandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?
geen studiejaar FB waar je even een oproep kan plaatsen?quote:
pret-bsaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens 4 studiepuntjes erbij dus hahaha geen 9 maar 13 studiepunten. Eat that! Precies 1/3 van BSA
Boterguruquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens 4 studiepuntjes erbij dus hahaha geen 9 maar 13 studiepunten. Eat that! Precies 1/3 van BSA
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen studiejaar FB waar je even een oproep kan plaatsen?
En BB?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Nee, want vaatwasser.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Naw man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenquote:
joa, maar omdat dubbelstudie moet ik eigenlijk 72 van 78 halen wil ik door mogenquote:
quote:
Herkenbaar! Meestal heb ik eerder geen bestek dat ik dan avondeten met een gebaksvorkje eet ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Voordat je reageert
Ties is vies.
quote:
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'quote:
Nogmaals een mooi horloge man!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
Als dat de enige vraag bij een casus moet je denk ik ook nog wat er bij vertellen, wat voor overeenkomst, waarom die actie geldt ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'
Is het antwoord : 'actie uit koop' dan afdoende?
Oeee wat een mooi horlogequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
She wants your bodyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Hoeren,drugs en geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Dit was wel een hottie.quote:
Topper, thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruikenquote:Sommigen van jullie kunnen de excellijst niet goed lezen. De lijst is leesbaar in het microsoftprogramma.
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruiken
DACHT JE
want de grap is dat ik met office 2010 en 2013 alsnog dat domme bestand niet kan lezen
Ja echt. ze flikkeren gewoon alles in een xml bestand maar dan niet dat je dat bestand kan downloaden maar dan linken ze erna. Dus iedereen die erop klikt krijg een grote brei aan cijfers op het scherm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mij
Vond toevallig gister een broek terug die ik vorige week te drogen had gelegd op een stoel. Deze was er klaarblijkelijk vanaf gevallen en uit het zicht geraakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenJezus wat was dat triest
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Speedy_T het volgende:
En het dan nota bene via Facebook contact proberen te maken met een persoon naast je
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Morendo? Actaeon? Boterbartje?
KLB / Maatschappij van idiotenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er UB staat wil niet zeggen dat die persoon daar ook zat, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaag
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gefokt op uni vandaag, alleen gefb't en ff nieuws gekeken en wat angry birdsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat er UB staat wil niet zeggen dat die persoon daar ook zat, maar dit terzijde.
Ik ook niet, die zit op RUGquote:
Die tweet had ik ook gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaag
[..]
KLB / Maatschappij van idioten
zonder die tweet was ze ook al triest.. meisje van fucking 12 of 13 met 57.000 tweets is niet gezondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die tweet had ik ook geziendaarna krabbelde ze terug want het was "heus niet echt"
Dan ben je nog steeds een triest figuur
Terwijl twitter wel een tof medium isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Dat soort mongolen bestonden altijd al maar nu heb je een medium als twitter waar ze al hun onzin op kwijt kunnen waardoor je het merkt..
Hoezo game-over?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
En tot zover handelsrecht part a. Vrijdag part b. Januari? Twee woorden: duurt langDonderdag weet ik of het game over is of niet, spannennnnnnnnnnd!
En Yreal, das driewerf kwalitatief uitermate teleurstellend. Zeker op zo'n moment
Nog een reden waarom ik niet aan een laptop begin
Pen alles wel in een collegeblok en gek genoeg verlies ik zulke krengen nou nooit
Dan is erfrecht bekend. En erfrecht halen geldt als ingangseis voor seminar Notariële Capita Selecta 1. En aangezien dat seminar dus de afstudeerperiode inluidt voor de bachelor, waar rechtsgeleerdheid aan de slag gaat met studentenrechtbank, snap je nu wel waarom het donderdag game over of niet is?quote:
Denk dat als je dit als antwoord geeft het meest compleet isquote:Onnodig te zeggen dat de exceptie van onbehoorlijkheid slechts zin had in de formules van streng recht; op grond van de redelijkheid en billijkheid beoordeelde de rechter immers de eiser steeds op onbehoorlijk gedrag, zodat een afzonderlijke invoeging van de exceptie overbodig was. Men heeft dit wel in een Latijns zinnetje uitgedrukt: iudiciis bonae fidei exceptio doli inest: in de acties met de clausule van de goede trouw ligt het verweer van onbehoorlijkheid opgesloten.
De clausule van de goede trouw[2] was steeds opgenomen in de formula's van de acties uit wederkerige overeenkomsten; men kan dus zeggen dat naar Romeins recht wederkerige overeenkomsten te goeder trouw ten uitvoer moesten worden gelegd.
Not me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn geval wel. Dit jaar is mijn laatste jaar OV, die stopt in augustus. Dus als ik dit studiejaar de bachelor kan afsluiten is dat gewoon volgens plan. Het is namelijk best verneukeratief te noemen dat een evt derde kans in augustus geen bal gaat uitmaken, mocht ik als enige vak erfrecht niet gehaald hebben. Want inmiddels begint het seminar straks wel, terwijl ik er dan van uitgesloten ben qua deelname. Terwijl enig ander vak die ik niet haal (en ik heb een traditie dat ik elk jaar wel 1 vak opnieuw moet doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Een jaar studievertraging hoeft toch niet per definitie game-over te betekenen?
ditquote:
De vraag (op het oude tentamen) is:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce over je vraag van dm:
[..]
Denk dat als je dit als antwoord geeft het meest compleet is
dat antwoordmodel is een beetje karig, en het gaat hier dus om acties uit wederkerige overeenkomsten zoals jij zelf al dacht
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gaar maar dit klopt toch niet?
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce heb je het gelezen? Alleen bij acties uit streng recht dien je die clausule dus erbij op te nemen. antwoordmodel klopt niet, ze draaien daar de vraag om.
Ik wil jou ook wel bellen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik mis Ties, wil iemand hem even bellen
06-12 345 678quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel bellen hoor
dm je nummer maar
gr gr
Ras casanova Ties slaat weer toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel bellen hoor
dm je nummer maar
gr gr
En wiens 2e account ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Ras casanova Ties slaat weer toe.
gr. gr.
Boterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En wiens 2e account ben jij nou weer?
Lijkt me een beetje naīef om te denken dat dit iemands tweede account isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En wiens 2e account ben jij nou weer?
Nee ties dat ben ik serieus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Boterbeetje mij belachelijk maken die lul
Wat is dit allemaal tegenwoordig hier kerel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Boterbeetje mij belachelijk maken die lul
Totale verloedering van de maatschappijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal tegenwoordig hier kerel.Al die losgeslagen jeugd hier.
Goed punt. Wiens extra account is dit nu weer was beter geweest niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje naīef om te denken dat dit iemands tweede account is
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Septimius_Severus het volgende:
Misschien kan ik het goed maken met een leuke foto van mezelf in een flamingo pak ?
gr. gr.
P.S. op het pakketsorteerbedrijf krijg ik meestal een warmer welkom
Zou het niet Tchock zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb je toen zelf zien posten dat je zo'n account aan ging maken grapjas
geef het nou maar toe
[..]
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer op
Eng.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even de laatste TAR lezen.
Vind ik ook.quote:
We duimen voor 'mquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die heeft as we speak een tentamen geloof k
Ah ok. Dat sluit Tchock uit in ieder geval. Bijna een soort Cluedo dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Die heeft as we speak een tentamen geloof k
Met m'n ogen dicht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe ga je jezelf er doorheen slaan dan?
Dat klinkt dan nog wel aardig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Verdomme, eerste artikel: 'Enige fiscale veranderingen met ingang van 2013'
![]()
![]()
Ik laat het je straks wetenquote:
Die keek me ongeīnteresseerd aan toen ik het vroegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vraag anders of je vriendin het voorleest?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik laat het je straks weten
[..]
Die keek me ongeīnteresseerd aan toen ik het vroeg
Moet ze nog bestellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Aurelius. het volgende:
Brucie heb jij je klappers al opgehaald?
Gaat donderdag pas open heb ik gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Aurelius. het volgende:
Brucie heb jij je klappers readers al opgehaald?
Nee hoor ik zou ze vandaag al mogen ophalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat donderdag pas open heb ik gehoord
Voor het tentamen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou ze vandaag al mogen ophalen.
Maargoed dan ga ik donderdag wel, woon ook zo ver weg
Oh nouja ik weet het ook niet preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou ze vandaag al mogen ophalen.
Maargoed dan ga ik donderdag wel, woon ook zo ver weg
Dat is semester 2b. Die komt later pas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Steady
Ik kan die van bestuurs3 niet vinden op die paupersite
Ik dacht dat jij alles wistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nouja ik weet het ook niet precies
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik zou graag 150 euro extra betalen voor klappers met standaardantwoorden erbij inbegrepen.
Amice!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
Vrinden ik ga er weer vandoor! Een fijne avond aan u!
Serieus waar nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb je toen zelf zien posten dat je zo'n account aan ging maken grapjas
geef het nou maar toe
[..]
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer op
MS surface account was ik wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef Aurelius. het volgende:
Ik snap niet dat jullie er serieus aan twijfelen dat het niet BB is, hij maakte ook dat Miscrosoft Surface kloontje
quote:
Prima, wordt wel pas vannacht dat ik weer met die tentamens bezig ga. Eerst mijn basiskennis nog wat bijspijkeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce ik ben dat hertentamen (antwoorden) aan het overschrijven in word, als jij nu die andere doet sturen we ze naar elkaar toe, deal?
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Zo maar eens even op de bank ploffen voor 2 uur gtst achter elkaar
Ok prima ik ben er wel vannachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Prima, wordt wel pas vannacht dat ik weer met die tentamens bezig ga. Eerst mijn basiskennis nog wat bijspijkeren.
oh 1 uur, 2 aflevreinge nbedoel ikquote:
Waarom kijk je GTST?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh 1 uur, 2 aflevreinge nbedoel ik
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waarom kijk je GTST?
Ik zou het alleen kijken voor die blonde, Gigi
Gastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tof
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tof
Net niks. Denk dat je het over hotmail hebt.quote:
Godver ik heb het toch niet naar de verkeerde gestuurd hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Net niks. Denk dat je het over hotmail hebt.
Yes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Godver ik heb het toch niet naar de verkeerde gestuurd he![]()
TK toch?
Ok mooiquote:
Wat anders gaan doen en niet meer aan denken. Tentamen is gemaakt, daar verander je niks meer aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
Godver wat is wachten op uitslagen toch kut
Ik zit nu al weer dagen te twijfelen over antwoorden die ik gegeven heb bij Burgerlijk, en nu ook Belasting
Wat een service Ties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ok mooi
Ik vind dat zo wat handiger leren dan steeds apart die antwoorden erbij te zoeken
Misschien kan je bij 8a nog zeggen; verbod van bezitsinterversie + eventueel adagia
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer niet voor mij geduimt?
Voor jou altijd Brucequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat een service Ties.
Ik neem het straks door. Bezitsinterversie is ook verpakt in een adagium.
Nemo causam possesionis sibi ipse mutare potestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Voor jou altijd Bruce
Maar laat maar even weten welk adagia ik kon er even niet opkomen
Onthoud dat ik in hetzelfde jaar als tsjock zit. Als hij moet, moet ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat je iets had, maar ik duim nu!
Wat had je en hoe ging ie?
Hm iets anders doen, goed ideequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat anders gaan doen en niet meer aan denken. Tentamen is gemaakt, daar verander je niks meer aan.
Oh die heb ik al genoemd bij die vraag zie ikquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Nemo causam possesionis sibi ipse mutare potest
Dat dusquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
Godver wat is wachten op uitslagen toch kut
Ik zit nu al weer dagen te twijfelen over antwoorden die ik gegeven heb bij Burgerlijk, en nu ook Belasting
Maar dat is wel zo, je verandert er nu toch niks meer aan. Gewoon hopen op een positieve bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Polacco het volgende:
[..]
Wat anders gaan doen en niet meer aan denken. Tentamen is gemaakt, daar verander je niks meer aan.
Ga je eens snel aanmelden voor de praatgroep 'ben ik nog wel man?'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Boterbartje het volgende:
omg omg, rikki en tim zoenen en het is defnitief uit moet sjoerd![]()
x100quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)allochtone-studenten
De neger omdat het moetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
Godver Bart, draag jij je ballen in een apart zakje dat aan de binnenkant van je jas is gestikt of zo ? GTST WTF.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Boterbartje het volgende:
omg omg, rikki en tim zoenen en het is defnitief uit moet sjoerd![]()
Welk tentamen had je?quote:
Antropologiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
Maar dat is nou juist die subtiele uitsluiting.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Antropologiedat boeit allochtonen toch niet..
Eerste universitaire 1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal ! Hoe ging het met jou ? En nieuws van de laptop ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Godver Bart, draag jij je ballen in een apart zakje dat aan de binnenkant van je jas is gestikt of zo ? GTST WTF.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste universitaire 1
En nog niks.. Mijn outlook mail is echt heel kut. Alle zakelijke mail weg..
quote:
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Kut allochtonen zouden niet eens een studie mķgen volgen. Eigen volk eerst!!
Vreselijk vak. Ik ken je pijn.quote:
Yreal, technisch gezien ben ik zelf allochtoon. Korrels. Zout. Heelveelkorrels.quote:
Beetje freestylen met de index van de pockets en heel veel bladeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Deel A (25 pts) (feitenvragen) ging wel prima, B1 (30) (casus) was erg lastiger, B2 (30) wist ik niets van dus heb vrijstelling ingezet van 14 punten en C (15) was makkelijk.
Hoe ging 'ie bij jou Yreal?
Vrijstelling 14 punten? dat kan toch alleen als je een voldoende hebt gehaald voor die tussentoets?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Deel A (25 pts) (feitenvragen) ging wel prima, B1 (30) (casus) was erg lastiger, B2 (30) wist ik niets van dus heb vrijstelling ingezet van 14 punten en C (15) was makkelijk.
Hoe ging 'ie bij jou Yreal?
Klote voor je dude. Je had je Outlook niet toevallig ingesteld om een kopie van het bericht op de server te bewaren ? Afhankelijk van hoe oud de mail is, is er dan misschien nog wat opnieuw te downloaden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste universitaire 1
En nog niks.. Mijn outlook mail is echt heel kut. Alle zakelijke mail weg..
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Vrijstelling 14 punten? dat kan toch alleen als je een voldoende hebt gehaald voor die tussentoets?
Neem je dan automatisch 16 punten verlies op de koop toe?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.
Ah chill. Dat was volgens mij in mijn tijd wel andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.
Ja. Maar ik kende dat deel heel slecht, denk niet dat ik meer dan 8-10 punten had kunnen halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Neem je dan automatisch 16 punten verlies op de koop toe?
Opaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah chill. Dat was volgens mij in mijn tijd wel anders
Iedereen stoppen met posten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is al laat. Twintig voor Paxcon.
We hebben er iemand bij, naar het schijnt.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is al laat. Twintig voor Paxcon.
Ik ga kosten in rekening brengen voor het gebruik van mijn UIquote:
Scootmobiel?quote:
Goed zo jongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Aurelius. het volgende:
Zo afwas is gedaan en kamer schoon, we kunnen eindelijk weer aan de studie
mastercheffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waar komt dat ding vandaan eigenlijk ?
Uit dat kookprogrammaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Die gare kokwedstrijd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Topchefquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heul nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |