Ik wil nog wel eens warcraft 3 draaien, of schaken. 12-13 inch ong is ideaal imo. Gewicht boeit niet, ik ben geen slappeling.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ok, office kunnen draaien, internetten, mail. Verder nog iets van casual gaming, gewicht, schermgrootte?
Dit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.Succes in elk geval!
Ik ken ook mensen die gestollen portemone's gewoon in de sloot tieften omdat ze het lollig vinden dat andere nieuwe pasjes moeten halenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit.
Je gaat er tenminste vanuit dat je normale reizigers in de trein hebt (al kan ik dit natuurlijk moeilijk zeggen met een strak gezicht na gisteravond) maar hopelijk krijg je hem terug! Zo'n barrel zonder wifi brengt waarschijnlijk toch niets op en die documenten hebben enkel waarde voor jou
Dit zie ik trouwens 7 v/d 10 van mijn kameraden ook doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die gestollen portemone's gewoon in de sloot tieften omdat ze het lollig vinden dat andere nieuwe pasjes moeten halen
dat soort mensen als je kameraden beschouwenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit zie ik trouwens 7 v/d 10 van mijn kameraden ook doenof al hebben gedaan
Ik distantieer mij van dat gedragquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat soort mensen als je kameraden beschouwen
dan is het goed. Tevens, links naar goede deals mogen in de PM/DM.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van dat gedrag![]()
Ze vinden het ook gek dat ik de laatste tijd niet in de keet kom of dat ik niet meega naar een of ander feest. Verdomme achterlijk volk. De helft blijk achter m'n rug om dingen over mij te hebben verspreid die niet waar zijn en toch erg kwalijk, ik wou geen heisa maken want geen zin in. Op gegeven moment was ik er zo klaar mee dat ik zei; en stik er lekker allemaal in beperkte zielen en dan vinden ze het gek dat ik niet naar de keet kom en of ik misschien boos ben.
Hoe vaak heb ik wel niet op het politiebureau gezeten omdat een of ander kameraad weer iets had gedaan en ik ook verdacht wasFucking lutsers. Bloembakken in de beek gooien, bouwketen opblazen, ruzie zoeken. Dat soort dingen.
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan is het goed. Tevens, links naar goede deals mogen in de PM/DM.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?
Ik ken bijna niemandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je geen studiemaatjes die je aan samenvattingen e.d. kunnen helpen?
geen studiejaar FB waar je even een oproep kan plaatsen?quote:
pret-bsaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens 4 studiepuntjes erbij dus hahaha geen 9 maar 13 studiepunten. Eat that! Precies 1/3 van BSA
Boterguruquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb trouwens 4 studiepuntjes erbij dus hahaha geen 9 maar 13 studiepunten. Eat that! Precies 1/3 van BSA
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
geen studiejaar FB waar je even een oproep kan plaatsen?
En BB?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Nee, want vaatwasser.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Naw man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenquote:
joa, maar omdat dubbelstudie moet ik eigenlijk 72 van 78 halen wil ik door mogenquote:
quote:
Herkenbaar! Meestal heb ik eerder geen bestek dat ik dan avondeten met een gebaksvorkje eet ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Voordat je reageert
Ties is vies.
quote:
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'quote:
Nogmaals een mooi horloge man!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
Als dat de enige vraag bij een casus moet je denk ik ook nog wat er bij vertellen, wat voor overeenkomst, waarom die actie geldt ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'
Is het antwoord : 'actie uit koop' dan afdoende?
Oeee wat een mooi horlogequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
She wants your bodyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Hoeren,drugs en geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |