Nee, want vaatwasser.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Naw man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenquote:
joa, maar omdat dubbelstudie moet ik eigenlijk 72 van 78 halen wil ik door mogenquote:
quote:
Herkenbaar! Meestal heb ik eerder geen bestek dat ik dan avondeten met een gebaksvorkje eet ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Voordat je reageert
Ties is vies.
quote:
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'quote:
Nogmaals een mooi horloge man!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
Als dat de enige vraag bij een casus moet je denk ik ook nog wat er bij vertellen, wat voor overeenkomst, waarom die actie geldt ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'
Is het antwoord : 'actie uit koop' dan afdoende?
Oeee wat een mooi horlogequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
She wants your bodyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Hoeren,drugs en geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Dit was wel een hottie.quote:
Topper, thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruikenquote:Sommigen van jullie kunnen de excellijst niet goed lezen. De lijst is leesbaar in het microsoftprogramma.
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruiken
DACHT JE
want de grap is dat ik met office 2010 en 2013 alsnog dat domme bestand niet kan lezen
Ja echt. ze flikkeren gewoon alles in een xml bestand maar dan niet dat je dat bestand kan downloaden maar dan linken ze erna. Dus iedereen die erop klikt krijg een grote brei aan cijfers op het scherm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mij
Vond toevallig gister een broek terug die ik vorige week te drogen had gelegd op een stoel. Deze was er klaarblijkelijk vanaf gevallen en uit het zicht geraakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenJezus wat was dat triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |