Nee, want vaatwasser.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er zijn schijnbaar 25 man die fiscaal doen, en 100 rechtsgeleerdheid die fiscaal volgen
Naw man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
Kennen jullie dat je zoveel vieze afwas hebt dat je uit slabowls enzo zit te eten?
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenquote:
joa, maar omdat dubbelstudie moet ik eigenlijk 72 van 78 halen wil ik door mogenquote:
quote:
Herkenbaar! Meestal heb ik eerder geen bestek dat ik dan avondeten met een gebaksvorkje eet ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:41 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Voordat je reageert
Ties is vies.
quote:
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'quote:
Nogmaals een mooi horloge man!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
Als dat de enige vraag bij een casus moet je denk ik ook nog wat er bij vertellen, wat voor overeenkomst, waarom die actie geldt ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
'Kan Hippus met succes actie instellen tegen Flaccus en zo ja welke?'
Is het antwoord : 'actie uit koop' dan afdoende?
Oeee wat een mooi horlogequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:56 schreef eriksd het volgende:
Eerste compliment over horloge binnen. Jeuj.
She wants your bodyquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Hoeren,drugs en geld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef eriksd het volgende:
Het was nog afkomstig van een jongedame ook. Nou, wat wil een mens nog meer.
Dit was wel een hottie.quote:
Topper, thanksquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb je net de atnwoorden van week 2 ge'pmed. Meer heb ik ook niet digitaal.
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruikenquote:Sommigen van jullie kunnen de excellijst niet goed lezen. De lijst is leesbaar in het microsoftprogramma.
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit zijn de berichten op blackboard waar we het voor gebruiken
DACHT JE
want de grap is dat ik met office 2010 en 2013 alsnog dat domme bestand niet kan lezen
Ja echt. ze flikkeren gewoon alles in een xml bestand maar dan niet dat je dat bestand kan downloaden maar dan linken ze erna. Dus iedereen die erop klikt krijg een grote brei aan cijfers op het scherm.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Technische afdelingen zijn altijd een flop bij uni's volgens mij
Vond toevallig gister een broek terug die ik vorige week te drogen had gelegd op een stoel. Deze was er klaarblijkelijk vanaf gevallen en uit het zicht geraakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens toen ik voor het eerst op mezelf woonde een stapeltje kleren zo lang op de vloer laten liggen dat het weer erin was getrokkenJezus wat was dat triest
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:32 schreef Speedy_T het volgende:
En het dan nota bene via Facebook contact proberen te maken met een persoon naast je
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Morendo? Actaeon? Boterbartje?
KLB / Maatschappij van idiotenquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Dat er UB staat wil niet zeggen dat die persoon daar ook zat, maar dit terzijde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaag
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gefokt op uni vandaag, alleen gefb't en ff nieuws gekeken en wat angry birdsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:34 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat er UB staat wil niet zeggen dat die persoon daar ook zat, maar dit terzijde.
Ik ook niet, die zit op RUGquote:
Die tweet had ik ook gezienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nop, ik heb vandaag niet in UB gezeten en niet gefokt. Zit sowieso niet in UB en ik had colleges vandaag
[..]
KLB / Maatschappij van idioten
zonder die tweet was ze ook al triest.. meisje van fucking 12 of 13 met 57.000 tweets is niet gezondquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:47 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Die tweet had ik ook geziendaarna krabbelde ze terug want het was "heus niet echt"
Dan ben je nog steeds een triest figuur
Terwijl twitter wel een tof medium isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:50 schreef Aurelius. het volgende:
Dat soort mongolen bestonden altijd al maar nu heb je een medium als twitter waar ze al hun onzin op kwijt kunnen waardoor je het merkt..
Hoezo game-over?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef Joosie200 het volgende:
En tot zover handelsrecht part a. Vrijdag part b. Januari? Twee woorden: duurt langDonderdag weet ik of het game over is of niet, spannennnnnnnnnnd!
En Yreal, das driewerf kwalitatief uitermate teleurstellend. Zeker op zo'n moment
Nog een reden waarom ik niet aan een laptop begin
Pen alles wel in een collegeblok en gek genoeg verlies ik zulke krengen nou nooit
Dan is erfrecht bekend. En erfrecht halen geldt als ingangseis voor seminar Notariële Capita Selecta 1. En aangezien dat seminar dus de afstudeerperiode inluidt voor de bachelor, waar rechtsgeleerdheid aan de slag gaat met studentenrechtbank, snap je nu wel waarom het donderdag game over of niet is?quote:
Denk dat als je dit als antwoord geeft het meest compleet isquote:Onnodig te zeggen dat de exceptie van onbehoorlijkheid slechts zin had in de formules van streng recht; op grond van de redelijkheid en billijkheid beoordeelde de rechter immers de eiser steeds op onbehoorlijk gedrag, zodat een afzonderlijke invoeging van de exceptie overbodig was. Men heeft dit wel in een Latijns zinnetje uitgedrukt: iudiciis bonae fidei exceptio doli inest: in de acties met de clausule van de goede trouw ligt het verweer van onbehoorlijkheid opgesloten.
De clausule van de goede trouw[2] was steeds opgenomen in de formula's van de acties uit wederkerige overeenkomsten; men kan dus zeggen dat naar Romeins recht wederkerige overeenkomsten te goeder trouw ten uitvoer moesten worden gelegd.
Not me.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn geval wel. Dit jaar is mijn laatste jaar OV, die stopt in augustus. Dus als ik dit studiejaar de bachelor kan afsluiten is dat gewoon volgens plan. Het is namelijk best verneukeratief te noemen dat een evt derde kans in augustus geen bal gaat uitmaken, mocht ik als enige vak erfrecht niet gehaald hebben. Want inmiddels begint het seminar straks wel, terwijl ik er dan van uitgesloten ben qua deelname. Terwijl enig ander vak die ik niet haal (en ik heb een traditie dat ik elk jaar wel 1 vak opnieuw moet doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Een jaar studievertraging hoeft toch niet per definitie game-over te betekenen?
ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |