Oh natuurlijk, facebook is ook juist een vorm van ongewenste communicatie en het uitzenden van de eigen identiteit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje doorgeschoten ?
Nu lijkt het net of wij anders elkaar zouden aanvallen, dat lijkt mij niet juist.
Ik zou social media eerder bijna gelijk stellen aan sociale armoede, als je zoveel te melden hebt de hele dag, kan het eigenlijk maar één ding betekeken, en dat is Hyper Active Social Media Disorder
Ja en als een maat van je doorslaat ff goed op zn plek zetten. Kan allemmaal tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:45 schreef So_Surreal het volgende:
Nou en, vroeger gooiden ze ook 'heksen' op de brandstabel.
Dingen veranderen nou eenmaal TS, dat jij nou een autist bent die niet tegen die verandering kan.
Het is tevens ook zo dat je zelf de mensen uitkiest waar je mee omgaat en in welke mate die smarthphone addiction aanwezig is.
Geen idee man.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zoals dat meisje dat laatst tweete dat ze zo blij was dat ze eindelijk ongesteld was geworden met twitpic van met bloed besmeurd maandverband
Dat wijf had gewoon 57.000 tweets en was gewoon puur alles wat in haar op kwam dat gelijk getweet werd. Echt niet normaal gewoon
[..]
HAHAHAH LOL XD
slaat nergens op, wat bedoel je nou wat wat wat
Ik spreek mensen nog gewoon aan in de trein hoor. Mits geile bitchesquote:Op zondag 27 januari 2013 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Vroeger had je nog wel eens een gesprekje in de trein ofzo. Nu zit ieder voor zich in z'n laptopje of telefoon verscholen. Afgesloten van de maatschappij. Zelfs op straat zie je ze lopen, helemaal verzonken in hun smartphone.
Ja zo hoort het ook! Of gewoon als je naast iemand gaat zitten 'mag ik hier gaan zitten?' terwijl tegenwoordig gewoon oordopjes inhouden en niet eens iemand even aankijken maar gewoon gelijk gaan zitten. Beetje zonde datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik spreek mensen nog gewoon aan in de trein hoor. Mits geile bitches
Mits geile bitches, zoals ik al zei. Oude vrouwtjes sla ik met hun eigen stok de coupe uitquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zo hoort het ook! Of gewoon als je naast iemand gaat zitten 'mag ik hier gaan zitten?' terwijl tegenwoordig gewoon oordopjes inhouden en niet eens iemand even aankijken maar gewoon gelijk gaan zitten. Beetje zonde dat
maar die waren vroeger ook mischien wel mooi.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mits geile bitches, zoals ik al zei. Oude vrouwtjes sla ik met hun eigen stok de coupe uit
oude fiets moet je het lerenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
maar die waren vroeger ook mischien wel mooi.
Ik heb echt een hekel aan zulke mensen, soms krijg je amper de tijd om je tas goed weg te halen en gaan ze er met hun stinkreet bijna boven op zitten. Een keer ging zo een asociale vrouw ook echt half op mijn tas zitten terwijl ik alles netjes aan het weghalen was. Die trein was namelijk zo goed als leeg en we kwamen op een druk station aan. Dan haal ik mijn spullen weg zodat anderen kunnen zitten, maar ze keek me niet eens aan. Geen reactie op mijn verontwaardigde "halloo". Ook geen sorry, niks. Moest het letterlijk onder dr reet vandaan trekken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zo hoort het ook! Of gewoon als je naast iemand gaat zitten 'mag ik hier gaan zitten?' terwijl tegenwoordig gewoon oordopjes inhouden en niet eens iemand even aankijken maar gewoon gelijk gaan zitten. Beetje zonde dat
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
Ok.het spijt me dat ik in de trein niet wil lastig gevallen wil worden door kneusjes zoals jij TS. Alleen leuke mensen krijgen van mij aandacht.
TS is toch de apple gayboy?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef PrepperNL het volgende:
Zegt de grootste idioot van allemaal die er een heus FOK topic over opent.
Toppie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb morgen tentamen man, als de tentamenweek af is even stoom afblazen.
Gast niemand wil jouw aandacht sowieso al hebben, kneusjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef hoink581 het volgende:
rdt Nostalgist en dump je pc. Zijn wij ook van je gekanker af. Jij blij, wij blij. Een betere wereld begi
Nee hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
U Mad or Yelly?
Ga maar in het praatgroepje van BrainDust.
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De mensen in mijn omgeving praten nog genoeg met elkaar hoor. Ik ben het met je eens dat technologie ertoe heeft geleid dat sommige mensen vaker naar hun telefoontje kijken dan dat ze met hun omgeving bezig zijn. Maar in mijn ervaring is dit vooral het geval wanneer mensen de omgeving niet interessant genoeg vinden.
Ik wil zoveel, maar vooral dat mensen gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee hoor.Wil je dat dan graag?
Zoals ik al zei, ga maar lekker stoom afblazen.![]()
Alles wat niet met de jouwe overeenkomt is toch al snel beperkt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wil zoveel, maar vooral dat mensen gelukkig zijn.
En als ze problemen hebben door hun beperkte levensvisie moeten ze er wat aan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |