Klopt maar mensen die vooral zichzelf graag horen praten zijn ook behoorlijk ongezellig en asociaalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat ik mensen die echt overal en altijd hun telefoon pakken erg ongezellig en dus triest vind.
Alleen wanneer ze niet kunnen en/of willen luisteren naar anderen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Klopt maar mensen die vooral zichzelf graag horen praten zijn ook behoorlijk ongezellig en asociaal
het is niet allemaal nep, maar bij sommige mensen zie je gewoon dat het een gewoonte is geworden, ik heb t dan vooral over de types die maar liever naar hun telefoon kijken (waar niets op gebeurt of van gelezen wordt) omdat ze dat zichzelf waarschijnlijk aangeleerd hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa. Ik reis niet echt vaak meer met het openbaarvervoer maar vroeger (voor de komst van de mobiel/smartphone) verveelde ik me rot in het ov. Dat is nu wel juist een plek waar ik snel naar mijn mobiel grijp, die keer dat ik ermee reis.
Ik zie ook niet in wat daar nu zo 'nep' aan is?
Ah oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:22 schreef Capi het volgende:
[..]
het is niet allemaal nep, maar bij sommige mensen zie je gewoon dat het een gewoonte is geworden, ik heb t dan vooral over de types die maar liever naar hun telefoon kijken (waar niets op gebeurt of van gelezen wordt) omdat ze dat zichzelf waarschijnlijk aangeleerd hebben
ziet er gewoon raar uit, je kan aan ze zien dat ze zich ongemakkelijk voelen als ze dat ding niet in hun handen hebben
Volgend mij is dat tegenstrijdigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze niet kunnen en/of willen luisteren naar anderen.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die graag praten maar ook in staat zijn om te luisteren naar anderen hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgend mij is dat tegenstrijdig
Ik herken dit soort dingen ook niet echt terug.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:25 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb nog nooit op een verjaardag gezeten waar mensen met elkaar appten in plaats van praten.
Verzuring die aangericht is door 9gag plaatjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik herken dit soort dingen ook niet echt terug.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Verzuring die aangericht is door 9gag plaatjes
Zo'n plaatje met een citaat van Einstein en dan daar onder zo'n afbeelding van pubers die met een telefoon aan de gang zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ken de 9gag plaatjes niet echt (klinkt wel bekend trouwens).
Ah, gevonden. Kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 03:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zo'n plaatje met een citaat van Einstein en dan daar onder zo'n afbeelding van pubers die met een telefoon aan de gang zijn.
Is dat niet een beetje doorgeschoten ?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:09 schreef Kiyoaki het volgende:
[..]
Het is een misvatting dat je een betere samenleving krijgt als iedereen met elkaar communiceert, eerder het omgekeerde. Het publieke leven kan alleen functioneren als iedereen elkaar tot op zekere hoogte negeert. Een elektronisch apparaat kan juist een context creeeren waardoor mensen elkaar kunnen negeren en er geen reden ontstaat om elkaar de hersens in te slaan.
Het gaat niet om idioten, maar om egoïsten. Mensen zijn meer dan ooit met zichzelf bezig. Ze hebben steeds minder oog voor hun directe omgeving.quote:Klacht: de menselijke interactie is voorbij gegaan door technologische vooruitgang en we leven dus in een maatschappij vol idioten.
Zoals dat meisje dat laatst tweete dat ze zo blij was dat ze eindelijk ongesteld was geworden met twitpic van met bloed besmeurd maandverbandquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje doorgeschoten ?
Nu lijkt het net of wij anders elkaar zouden aanvallen, dat lijkt mij niet juist.
Ik zou social media eerder bijna gelijk stellen aan sociale armoede, als je zoveel te melden hebt de hele dag, kan het eigenlijk maar één ding betekeken, en dat is Hyper Active Social Media Disorder
HAHAHAH LOL XDquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:01 schreef Ezio het volgende:
Boterbartje die klaagt over idioten, dat is zoiets als Hitler die klaagt over racisme
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |