Oh nouja ik weet het ook niet preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee hoor ik zou ze vandaag al mogen ophalen.
Maargoed dan ga ik donderdag wel, woon ook zo ver weg
Dat is semester 2b. Die komt later pas.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Steady
Ik kan die van bestuurs3 niet vinden op die paupersite
Ik dacht dat jij alles wistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nouja ik weet het ook niet precies
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:39 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik zou graag 150 euro extra betalen voor klappers met standaardantwoorden erbij inbegrepen.
Amice!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Actaeon het volgende:
Vrinden ik ga er weer vandoor! Een fijne avond aan u!
Serieus waar nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb je toen zelf zien posten dat je zo'n account aan ging maken grapjas
geef het nou maar toe
[..]
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer op
MS surface account was ik wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef Aurelius. het volgende:
Ik snap niet dat jullie er serieus aan twijfelen dat het niet BB is, hij maakte ook dat Miscrosoft Surface kloontje
quote:
Prima, wordt wel pas vannacht dat ik weer met die tentamens bezig ga. Eerst mijn basiskennis nog wat bijspijkeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:55 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce ik ben dat hertentamen (antwoorden) aan het overschrijven in word, als jij nu die andere doet sturen we ze naar elkaar toe, deal?
[..]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
Zo maar eens even op de bank ploffen voor 2 uur gtst achter elkaar
Ok prima ik ben er wel vannachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Prima, wordt wel pas vannacht dat ik weer met die tentamens bezig ga. Eerst mijn basiskennis nog wat bijspijkeren.
oh 1 uur, 2 aflevreinge nbedoel ikquote:
Waarom kijk je GTST?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh 1 uur, 2 aflevreinge nbedoel ik
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tofquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:04 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waarom kijk je GTST?
Ik zou het alleen kijken voor die blonde, Gigi
Gastquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tof
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vind het wel lachen, lekker vermaak van dom niveau.. de meest gekke dingen gebeuren en het is zo nep allemaal enzo. Dat is tof
Net niks. Denk dat je het over hotmail hebt.quote:
Godver ik heb het toch niet naar de verkeerde gestuurd hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Net niks. Denk dat je het over hotmail hebt.
Yes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Godver ik heb het toch niet naar de verkeerde gestuurd he![]()
TK toch?
Ok mooiquote:
Wat anders gaan doen en niet meer aan denken. Tentamen is gemaakt, daar verander je niks meer aan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Aurelius. het volgende:
Godver wat is wachten op uitslagen toch kut
Ik zit nu al weer dagen te twijfelen over antwoorden die ik gegeven heb bij Burgerlijk, en nu ook Belasting
Wat een service Ties.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ok mooi
Ik vind dat zo wat handiger leren dan steeds apart die antwoorden erbij te zoeken
Misschien kan je bij 8a nog zeggen; verbod van bezitsinterversie + eventueel adagia
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer niet voor mij geduimt?
Voor jou altijd Brucequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:42 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Wat een service Ties.
Ik neem het straks door. Bezitsinterversie is ook verpakt in een adagium.
Nemo causam possesionis sibi ipse mutare potestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Voor jou altijd Bruce
Maar laat maar even weten welk adagia ik kon er even niet opkomen
Onthoud dat ik in hetzelfde jaar als tsjock zit. Als hij moet, moet ik ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:43 schreef Aurelius. het volgende:
[..]![]()
Ik wist niet dat je iets had, maar ik duim nu!
Wat had je en hoe ging ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |