De vraag (op het oude tentamen) is:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:00 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce over je vraag van dm:
[..]
Denk dat als je dit als antwoord geeft het meest compleet is
dat antwoordmodel is een beetje karig, en het gaat hier dus om acties uit wederkerige overeenkomsten zoals jij zelf al dacht
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik ben een beetje gaar maar dit klopt toch niet?
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce heb je het gelezen? Alleen bij acties uit streng recht dien je die clausule dus erbij op te nemen. antwoordmodel klopt niet, ze draaien daar de vraag om.
Ik wil jou ook wel bellen hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:05 schreef NotGuilty het volgende:
Ik mis Ties, wil iemand hem even bellen
06-12 345 678quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel bellen hoor
dm je nummer maar
gr gr
Ras casanova Ties slaat weer toe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:12 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel bellen hoor
dm je nummer maar
gr gr
En wiens 2e account ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:15 schreef Septimius_Severus het volgende:
[..]
Ras casanova Ties slaat weer toe.
gr. gr.
Boterquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En wiens 2e account ben jij nou weer?
Lijkt me een beetje naïef om te denken dat dit iemands tweede account isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En wiens 2e account ben jij nou weer?
Nee ties dat ben ik serieus nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Boterbeetje mij belachelijk maken die lul
Wat is dit allemaal tegenwoordig hier kerel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Boterbeetje mij belachelijk maken die lul
Totale verloedering van de maatschappijquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal tegenwoordig hier kerel.Al die losgeslagen jeugd hier.
Goed punt. Wiens extra account is dit nu weer was beter geweest niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:17 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje naïef om te denken dat dit iemands tweede account is
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:17 schreef Septimius_Severus het volgende:
Misschien kan ik het goed maken met een leuke foto van mezelf in een flamingo pak ?
gr. gr.
P.S. op het pakketsorteerbedrijf krijg ik meestal een warmer welkom
Zou het niet Tchock zijn?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb je toen zelf zien posten dat je zo'n account aan ging maken grapjas
geef het nou maar toe
[..]
Hier verraadde je jezelf, je bent het bartje dus hou maar weer op
Eng.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar even de laatste TAR lezen.
Vind ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |