Groningenquote:
Tiesquote:
Voor mij een weetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:16 schreef Aurelius. het volgende:
Ben je ook nog beloond door de dames?
Wat is dat toch met al die figuren die een naamsverandering ondergaan?quote:
Identiteitscrisisquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die figuren die een naamsverandering ondergaan?
Wil je er over praten, knul?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Identiteitscrisis
Het kenmerk van een uiterst onzeker persoon dat helemaal in de war met zichzelf is
Ik had het uiteraard over Actaeonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wil je er over praten, knul?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Septimius_Severus het volgende:
Zou iemand mij toe kunnen voegen aan de OP
gr. gr.
Dit wordt niet meer leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Septimius_Severus het volgende:
gr. gr.
Doe eens niet zo flauwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:12 schreef Septimius_Severus het volgende:
gr. gr.
Lekkah lekkah.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een 7.5 en een 8.5 voor mijn bijstandscasusJuridische Vaardigheden 1 afgerond nu met een 8.3 gemiddeld.
Ik heb eindelijk weekendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
Ik zit hier nog altijd aan de vpb. Hoe vergaat het jullie?
Ha ik ga straks ook bezig met het belastingrechtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef Yreal het volgende:
Ik zit hier nog altijd aan de vpb. Hoe vergaat het jullie?
Totdat ik een bevestiging heb dat ik definitie stage mag lopen van school ga ik pas weer iets vierenquote:
Wie de neuk ben jij danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ha ik ga straks ook bezig met het belastingrecht
Is weekend hebben tegenwoordig al iets om te vieren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Totdat ik een bevestiging heb dat ik definitie stage mag lopen van school ga ik pas weer iets vieren
Tiesquote:
Tuurlijk. Weekend is een kleine vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is weekend hebben tegenwoordig al iets om te vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |