Bea met een probe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Ik lees nog steeds iedere keer abductie in plaats van abdicatie
Kaas... ballenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik eet altijd Cheese-Onion chips.
Wèhèhèhèhquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kom je nog goed weg. Mijn eerste reactie was Bugles. En waar vul je die mee? Juist!
Bahquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik eet altijd Cheese-Onion chips.
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smakenquote:
Patatje Joppie was ik inderdaad ook niet zo van onder de indruk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smaken
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan dat Patatje Joppie, Zure Haring met Slagroom en al die andere AIDS-smaken
Bij vlagen geweldig. Grappig dat je dat vraagt; ik wilde het jou laatst ook vragen.quote:
Ha, dat zijn exact de krakers. Net als My Destiny en Do it to mequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bij vlagen geweldig. Grappig dat je dat vraagt; ik wilde het jou laatst ook vragen.
Dancing On The Ceiling, Say You, Say Me, Se La, Ballerina Girl, allemaal goed.
Hello kan ik ook waarderen maar dan alleen in echt melancholische buien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, dat zijn exact de krakers. Net als My Destiny en Do it to me
Angel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef eriksd het volgende:
Denk dat sommige nummers van Lionel mijn grootste guilty pleasures zijn
Goed hoor. Wat vind je van Red Hill Mining Town van U2? Vind ik ook geweldig. Als een soort afterthought na de eerste nummers op The Joshua Tree die allemaal sterk zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:07 schreef eriksd het volgende:
Denk dat sommige nummers van Lionel mijn grootste guilty pleasures zijn
Die is dan weer verschrikkelijk. Bovenstaande selectie dekt het wel redelijkquote:
Heerlijk. Net als One Tree Hill.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Goed hoor. Wat vind je van Red Hill Mining Town van U2? Vind ik ook geweldig. Als een soort afterthought na de eerste nummers op The Joshua Tree die allemaal sterk zijn.
Leuk om met een zonnebril op en een stok voor je uit te zwaaien.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk om met een zonnebril op en een stok voor je uit te zwaaien.
Klopt. The Fly was ook erg goed van dat concert. Net als In A Little While.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en Erik: Kite van U2. Vooral de versie van Live In Boston. Chickenskin.
With Or Without You was ook zo gaaf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. The Fly was ook erg goed van dat concert. Net als In A Little While.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
10-10 mijn Fiscale mapje nog gebackupd.. ergo, daar heb ik geen ene kenker aan.
Wanneer is het tentamen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:28 schreef Yreal het volgende:
10-10 mijn Fiscale mapje nog gebackupd.. ergo, daar heb ik geen ene kenker aan.
Oke.. supergaar momentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus straks, morgen, overmogen en vrijdag nog tentamen
Om van de zakelijke mail nog maar niet te spreken.. nouwja dat is wel weer terug te halen. Gelukkig staat de boekhouding / facturen er niet.quote:
Vijf tentamens in vier dagen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus straks, morgen, overmogen en vrijdag nog tentamen
Het lijkt mij ook een flinke belasting.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Vijf tentamens in vier dagen?Kun je dat niet wat spreiden door sommige in pas te doen in de herkansing? Zoveel tentamens in zo'n korte tijd lijkt me een recept voor heel veel nét geen succes (lees: vijven). Kun je je niet beter focussen op minder vakken en dan mooie cijfers halen?
ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:00 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA GRAPPIG MAN BEETJE SPOTTEN MET JE EIGEN ZWAKTE
Goedkope office machine...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk
Tevens Yreal, kut van je laptop man! Al wat gehoord? (ik heb niet alles gelezen). Ik heb trouwens ook alles zonder wachtwoord toegankelijk op m'n laptop, is dat zo gek dan? Foto's etc kan iedereen bij. Documenten zoals CV en voor de uni staan allemaal in skydrive dus die kan ik wel zo ontkoppelen maar verder.. heeft uberhaupt iemand mappen met wachtwoorden beveiligd?
Mocht je nog tips willen voor een vervanger mocht het nodig zijn, ik zal er voor je zijn
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een flinke belasting.
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is het ook.
En voor de rest, ik ben niet in een bui mijn studieprogramma te verdedigen.
dankjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:00 schreef Valid het volgende:
[..]
Snap ik. Erg klote van je laptop trouwens, hoop echt dat je hem terug krijgt.Succes in elk geval!
Ok, office kunnen draaien, internetten, mail. Verder nog iets van casual gaming, gewicht, schermgrootte?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |