x100quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)allochtone-studenten
De neger omdat het moetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
Godver Bart, draag jij je ballen in een apart zakje dat aan de binnenkant van je jas is gestikt of zo ? GTST WTF.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef Boterbartje het volgende:
omg omg, rikki en tim zoenen en het is defnitief uit moet sjoerd![]()
Welk tentamen had je?quote:
Antropologiequote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
Maar dat is nou juist die subtiele uitsluiting.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Antropologiedat boeit allochtonen toch niet..
Eerste universitaire 1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Yreal ! Hoe ging het met jou ? En nieuws van de laptop ?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Godver Bart, draag jij je ballen in een apart zakje dat aan de binnenkant van je jas is gestikt of zo ? GTST WTF.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste universitaire 1
En nog niks.. Mijn outlook mail is echt heel kut. Alle zakelijke mail weg..
quote:
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Kut allochtonen zouden niet eens een studie mógen volgen. Eigen volk eerst!!
Vreselijk vak. Ik ken je pijn.quote:
Yreal, technisch gezien ben ik zelf allochtoon. Korrels. Zout. Heelveelkorrels.quote:
Beetje freestylen met de index van de pockets en heel veel bladeren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Deel A (25 pts) (feitenvragen) ging wel prima, B1 (30) (casus) was erg lastiger, B2 (30) wist ik niets van dus heb vrijstelling ingezet van 14 punten en C (15) was makkelijk.
Hoe ging 'ie bij jou Yreal?
Vrijstelling 14 punten? dat kan toch alleen als je een voldoende hebt gehaald voor die tussentoets?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:44 schreef Tchock het volgende:
Deel A (25 pts) (feitenvragen) ging wel prima, B1 (30) (casus) was erg lastiger, B2 (30) wist ik niets van dus heb vrijstelling ingezet van 14 punten en C (15) was makkelijk.
Hoe ging 'ie bij jou Yreal?
Klote voor je dude. Je had je Outlook niet toevallig ingesteld om een kopie van het bericht op de server te bewaren ? Afhankelijk van hoe oud de mail is, is er dan misschien nog wat opnieuw te downloaden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Eerste universitaire 1
En nog niks.. Mijn outlook mail is echt heel kut. Alle zakelijke mail weg..
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:46 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Vrijstelling 14 punten? dat kan toch alleen als je een voldoende hebt gehaald voor die tussentoets?
Neem je dan automatisch 16 punten verlies op de koop toe?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.
Ah chill. Dat was volgens mij in mijn tijd wel andersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je mag je punten voor de tussentoets inzetten op B2 als je die niet maakt.
Ja. Maar ik kende dat deel heel slecht, denk niet dat ik meer dan 8-10 punten had kunnen halen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:53 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Neem je dan automatisch 16 punten verlies op de koop toe?
Opaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:54 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ah chill. Dat was volgens mij in mijn tijd wel anders
Iedereen stoppen met posten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is al laat. Twintig voor Paxcon.
We hebben er iemand bij, naar het schijnt.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is al laat. Twintig voor Paxcon.
Ik ga kosten in rekening brengen voor het gebruik van mijn UIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |