Als het 3 minuut dertig stilte is wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede nieuwe single van Kane?![]()
Is dat mogelijk?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als het 3 minuut dertig stilte is wel ja.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als het 3 minuut dertig stilte is wel ja.
Waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee ik heb toch een positieve tt gedaan
Slecht geweten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Dunnow! Kane is okee olee oleequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom voel je je dan aangesproken?
Ik vind het anders best knap dat iemand kan zingen en poepen tegelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Griebus het volgende:
Kane
Dinand
Afgezien dat ze redelijke muziek maken, hebben ze een zanger die niet kan zingen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het anders best knap dat iemand kan zingen en poepen tegelijk.
Hallo en welkom.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef Griebus het volgende:
Kane
Dinand
Afgezien dat ze redelijke muziek maken, hebben ze een zanger die niet kan zingen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het anders best knap dat iemand kan zingen en poepen tegelijk.
Volgens Tamara en nog eentje komt het uit Bassie en Adriaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij heeft deze gast zijn eigen nummer gecompenseerd in zijn hoofd.
gecomponeerd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij heeft deze gast zijn eigen nummer gecompenseerd in zijn hoofd.
Ze was gruwelijk natquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
College over woensel west. Hopelijk komt kees nog langs
Wat gaan jullie doen? Pallets sorteren?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
College over woensel west. Hopelijk komt kees nog langs
Na de tijd zeker een borrel in café d'n Overkant?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet ze nie sloan, je moet ze skuppe
D'n overkant en "die caravan van de buurman" zag ik wel op foto'squote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Na de tijd zeker een borrel in café d'n Overkant?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
D'n overkant en "die caravan van de buurman" zag ik wel op foto's
Als eindhovenaar ken ik natuurlijk wel wat meer, maar dat kwam niet voorbij in de aflevering. Mn zus had mieke en kees ook wel eens gezien bij de c1000quote:
Zucht... hebben ze niks beters te doen in Den Haag? En waar bemoeien ze zich eigenlijk mee?twitter:rjduin twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 15:23:17Voorstel PVV'er Dion Graus om NOS Teletekst-pagina 144 te reserveren voor berichtgeving over '144 red een dier' krijgt geen Kamermeerderheid reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft die kerel van Altj toch een nare stem.
Nicequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef DaMook het volgende:
Pino, moet je eens in het Apple topic kijken.
Ik had niet verwacht dattie zo groot zou zijnquote:
Na een paar uur wil je niet kleinerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dattie zo groot zou zijn.
Ja was al bekend. Die eyeliner kan nog wel wat meer aangezet worden m.i.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:48 schreef 3rdRock het volgende:
Ekdom is Adele in de 00sclip:
[ afbeelding ]
tenminste, ik zie er een Adele in...
Ik moet mijn hoofd draaienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een paar uur wil je niet kleiner
nou, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja was al bekend. Die eyeliner kan nog wel wat meer aangezet worden m.i.
twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 17:03:56Quizvraag: van welke BN-er is deze handtekening? http://t.co/U5UZcDan reageer retweet
Het hakkelt nogal iddquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:coen3fm twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 17:03:56Quizvraag: van welke BN-er is deze handtekening? http://t.co/U5UZcDan reageer retweet
Miss Montreal.
datquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Bruno Mars es optiefen? Met z'n simpele kutmuziek.
echt, die gast moet laxeermiddelen nemen.quote:
http://www.mediacourant.nl/?p=144088quote:Coen Swijnenberg samen met gelovige vader op tv
De populaire 3FM-dj Coen Swijnenberg laat zich samen met zijn vader Oscar Swijnenberg, priester in Utrecht, portretteren op televisie. Het resultaat is zaterdagavond te zien op Nederland 2. Dat heeft omroep RKK dinsdag gemeld. Het portret is gefilmd voor de rubriek Familieverhalen van het tv-programma RKK Katholiek Nederland TV, dat verhuist van de woensdagmiddag naar de zaterdagavond. “Vader en zoon komen beiden aan het woord“, aldus de makers.
Swijnenberg senior (1940) werd in 1998 pas gewijd, op zijn 48ste. Daarvoor was hij leraar Frans en Duits op een middelbare school.
In het tv-programma zal hij samen met zijn zoon praten “over hun onderlinge band, hun engagement, de rol van het katholieke geloof in hun leven en het priesterschap van vader.”
De uitzending is zaterdag om 18.00 uur op Nederland 2.
Witte was of gekleurde was?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:49 schreef borisz het volgende:
Van Rossem een paar weken geleden gezien in de Schouwburg.
Was
(crappy kwaliteit)twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 17:49:10Dus ik ga zo voor de #3fm zeroes clip midden in Adam voor Magna Plaza voor lul met een huge ass hart in m’n hand. Rara welke clip? reageer retweet
Of die clip van een nederlandse rapper.. Weet zijn naam niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
(crappy kwaliteit)twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 17:49:10Dus ik ga zo voor de #3fm zeroes clip midden in Adam voor Magna Plaza voor lul met een huge ass hart in m’n hand. Rara welke clip? reageer retweet
Ja inderdaad. Zeroes request is van 8 februari tot 15 februari.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is zeroes req eigenlijk? 08-15 feb?
Tof. Wordt de hele week luisteren weer, al heeft alles na 2007 voor mij nog steeds een 'recent' tintje. Sowieso Simone White in m'n lijstje, dat wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zeroes request is van 8 februari tot 15 februari.
Troll. Nooit Yellow geluisterd zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef D. het volgende:
Verwarrende TT
Dadelijk roept men nog dat Coldplay goede singles heeft
Volgens mij heb ik alles al (te) vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troll. Nooit Yellow geluisterd zeker?
quote:We're pleased to inform you that we've upgraded your order of Skyfall on Blu-ray to a limited edition Steelbook version at no extra cost. This version has only just been made available by the manufacturer and is exactly the same Blu-ray + DVD + Digital copy product, but packaged in a premium tin Steelbook instead of the standard plastic casing used on most Blu-ray/DVD products.
As you had already pre-ordered this item, we wanted you to automatically receive this premium edition, which only has limited quantities available.
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ah, komt er weer een zeroes request? De minst leuke week wat mij betreft
Yellow, Trouble, Scientist, Violet Hill, Fix You, God Puts a Smile trek ik nog wel. De rest inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alles al (te) vaak gehoord
Wisselvallige week vooral.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ah, komt er weer een zeroes request? De minst leuke week wat mij betreft
eeejjj jong!quote:
He, nog jongerequote:
Daar kan ik mee leven hoorquote:Ik weet het, school had de afgelopen dagen voorrang op zo'n beetje alles![]()
quote:Ik krijg net de melding dat ik nog 24u de tijd heb om tegen je te spelen, hoe toevallig
Die indruk wekte de amazon-post al jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uhh. Nee want ik ga em ook op bluray weer kijken.
oh helpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolfjen jij hebt wel veel dingen waar je maar geen genoeg van kan krijgen he?
Schijten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh help
Herinner me eens, wat nog meer allemaal
maar weinig mensen maken het openbaar wanneer ze het doenquote:
Klopt, maar jij kan er geen genoeg van krijgenquote:
afgelopen vrijdag bij mijn ouders op de bank gekekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorige week nog naar Skyfall geweest zaal was gewoon uitverkocht op een doordeweekse dinsdag
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag bij mijn ouders op de bank gekeken![]()
Sowieso, films kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]zo'n topfilm niet in de bios maar op je postzegel thuis kijken
en dan zeker die shitty dvdrip ook
Wat een fail
Ik ben nu eenmaal tof, dat weet je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet tof doenjij kijkt ook films
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe at Lowlands festival
twitter:Happiness2_u_10 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:39:35@Domien Geniet van je ochtend! Ontspan en haal diep adem. Vergeet niet dat je geweldig bent! reageer retweet
TIMOOOOquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]!
!
Mooi op tijd, respect!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Poepjes ik ga ook slapen
Dikke knuffel en een natte lebber van wolfje
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi op tijd, respect!
Slaap lekker XOXOX knuffieknuf *flats*
Eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!
Dwarse puberquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Ach rond die tijd ga ik ook slapen als ik om 5uur weer op moetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Dat is bezopen vroeg, er zijn dagen dat ik rond 7u nog niet slaapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe m'n best tussen het typen door
Samenvatting:quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Als je tijd over hebt, lees deze reeks even door Topicreeks: Input voor grap
BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...quote:
Ah das kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...
nu wil het "geluk" dat ik me al niet helemaal fit voel en 30-1 al een vakantiedag heb opgenomen omdat ik naar Youpie ga. ik was van plan een halve dag te gaan werken en dan de trein naar Nijmegen te pakken, maar iets zeg mij dat ik die halve dag niet ga werken en morgen lekker uitslaap...
ik heb ff de samenvatting gelezen en vind die wel grappig .heb geen zin/puf een hele reeks te lezen. ik ga zo op de bank hangen en penoza afkijken. en daarna zie ik wel weer verder......quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah das kut.
Neem in de tussentijd even die reeks door, kost je een half uurtje als je vrij snel leest maar dan heb je ook wat
Sowieso alle muziek vanaf 23uquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
Godsamme, wat een fijne takkeherrie vanavond
Klopt, al heb ik nu Metallica aan via Youtubequote:
ehm, nee. nu ff nietquote:
Dat vind ik jammer. Ik ben in een boze muziek-bui, dus ben er wel voor in de stemming om iemand in elkaar te rossenquote:
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...quote:
ONE MORE TIME!quote:
Ga slapen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...
Okeuj, succes nog even dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, eerst even iets anders afmaken
Slaap lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okeuj, succes nog even dan.
Ik ben pitten![]()
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi latenquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook een poging doen. wekker uurtje later gezet en dan zien we wel of ik ga werken of niet....
trusten
dagen zat... heb dus net mijn collegae en m'n manager gemaild dat ik vandaag helemaal niet kom en ik zo mijn bed weer induik voor n paar uurtjes....quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi laten![]()
Slaap lekker
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
![]()
Bij Evers Staat Op proberen ze te bellen met de abdij in België die het beste bier van de wereld brouwen, geweldig
Het regent hier en het ......quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
als ik daarmee van mijn verkoudheid zou afkomen zou ik het doen.quote:
Die titels ook op flickrquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Paul en Eric doen Tenacious D
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ik daarmee van mijn verkoudheid zou afkomen zou ik het doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na 6 jaar is mijn plant overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zo lang houden ze het hier nooit volquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na 6 jaar is mijn plant overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faalhaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verkeerde quote ik wilde ieniemieniemuis quoten
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang houden ze het hier nooit vol![]()
![]()
Een goed excuus om eens naar het tuincentrum te gaan
Haal het voorjaar in huisquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.
En hyacinten, blauwe druifjes enzo halen
7quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet niet op welke lunchbox ik moet stemmen...
Dat is kut!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
slecht voor m'n tandjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwen
dat wordt of een kunstgebit of een nieuw voorwielquote:
geef eens een samenvatting!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Pino was je vannacht al voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Jaa eindelijk op 3fm, vorige cd was ook heel goed, maar is niet opgepikt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
Door Britt haar vriendinnetje zou ik bijna een naamswijziging willen...quote:
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Echt niemand geeft ook maar ene fuck om die Britt. En maar blijven bellen.
quote:Barry Paf heeft vandaag een nieuw contract voor onbepaalde tijd bij 538 getekend. De dj is al zestien jaar één van de vaste stemmen van het radiostation. Naast een weekendprogramma is hij ook één van de gezichten van 538TV. In het komende jaar gaat Barry zijn activiteiten op TV nog verder uitbouwen.
Jan Willem Brüggenwirth, algemeen directeur 538: “Geweldig dat we met Barry hebben verlengd, want hij is de eerste echte dj die het net zo goed doet op radio als op TV." Barry Paf: "Deel uitmaken van 538 is voor mij het leven van een jongensdroom. Op de radio en als presentator op 538TV! Er is niets mooier dan iedere dag de fijnste luisteraars en kijkers ter wereld te entertainen, samen met het allerbeste dj-team van Nederland. Mijn paars/groene hart klopt harder dan ooit!"
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef alors het volgende:
Wedden dat ze dit verder nooit gaan draaien, terwijl het gewoon beter is dan Nickelback wat ze wel tot in den treure draaien?
Ja ik zou het zelf ook niet opzetten hoor, maar ik vind de keuzes van de 3fm muziekredactie soms wel erg arbitrair.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.
Dat contract heeft hij zeker op de valreep getekend hahahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |