Eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!
Dwarse puberquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Ach rond die tijd ga ik ook slapen als ik om 5uur weer op moetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Dat is bezopen vroeg, er zijn dagen dat ik rond 7u nog niet slaapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe m'n best tussen het typen door
Samenvatting:quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Als je tijd over hebt, lees deze reeks even door Topicreeks: Input voor grap
BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...quote:
Ah das kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...
nu wil het "geluk" dat ik me al niet helemaal fit voel en 30-1 al een vakantiedag heb opgenomen omdat ik naar Youpie ga. ik was van plan een halve dag te gaan werken en dan de trein naar Nijmegen te pakken, maar iets zeg mij dat ik die halve dag niet ga werken en morgen lekker uitslaap...
ik heb ff de samenvatting gelezen en vind die wel grappig .heb geen zin/puf een hele reeks te lezen. ik ga zo op de bank hangen en penoza afkijken. en daarna zie ik wel weer verder......quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah das kut.
Neem in de tussentijd even die reeks door, kost je een half uurtje als je vrij snel leest maar dan heb je ook wat
Sowieso alle muziek vanaf 23uquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
Godsamme, wat een fijne takkeherrie vanavond
Klopt, al heb ik nu Metallica aan via Youtubequote:
ehm, nee. nu ff nietquote:
Dat vind ik jammer. Ik ben in een boze muziek-bui, dus ben er wel voor in de stemming om iemand in elkaar te rossenquote:
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |