Of die clip van een nederlandse rapper.. Weet zijn naam niet meerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:22 schreef 3rdRock het volgende:
(crappy kwaliteit)twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 17:49:10Dus ik ga zo voor de #3fm zeroes clip midden in Adam voor Magna Plaza voor lul met een huge ass hart in m’n hand. Rara welke clip? reageer retweet
Ja inderdaad. Zeroes request is van 8 februari tot 15 februari.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer is zeroes req eigenlijk? 08-15 feb?
Tof. Wordt de hele week luisteren weer, al heeft alles na 2007 voor mij nog steeds een 'recent' tintje. Sowieso Simone White in m'n lijstje, dat wel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:21 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zeroes request is van 8 februari tot 15 februari.
Troll. Nooit Yellow geluisterd zeker?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef D. het volgende:
Verwarrende TT
Dadelijk roept men nog dat Coldplay goede singles heeft
Volgens mij heb ik alles al (te) vaak gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Troll. Nooit Yellow geluisterd zeker?
quote:We're pleased to inform you that we've upgraded your order of Skyfall on Blu-ray to a limited edition Steelbook version at no extra cost. This version has only just been made available by the manufacturer and is exactly the same Blu-ray + DVD + Digital copy product, but packaged in a premium tin Steelbook instead of the standard plastic casing used on most Blu-ray/DVD products.
As you had already pre-ordered this item, we wanted you to automatically receive this premium edition, which only has limited quantities available.
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ah, komt er weer een zeroes request? De minst leuke week wat mij betreft
Yellow, Trouble, Scientist, Violet Hill, Fix You, God Puts a Smile trek ik nog wel. De rest inderdaad niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alles al (te) vaak gehoord
Wisselvallige week vooral.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:32 schreef minthy het volgende:
Goedenavond![]()
Ah, komt er weer een zeroes request? De minst leuke week wat mij betreft
eeejjj jong!quote:
He, nog jongerequote:
Daar kan ik mee leven hoorquote:Ik weet het, school had de afgelopen dagen voorrang op zo'n beetje alles![]()
quote:Ik krijg net de melding dat ik nog 24u de tijd heb om tegen je te spelen, hoe toevallig
Die indruk wekte de amazon-post al jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
uhh. Nee want ik ga em ook op bluray weer kijken.
oh helpquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolfjen jij hebt wel veel dingen waar je maar geen genoeg van kan krijgen he?
Schijten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh help
Herinner me eens, wat nog meer allemaal
maar weinig mensen maken het openbaar wanneer ze het doenquote:
Klopt, maar jij kan er geen genoeg van krijgenquote:
afgelopen vrijdag bij mijn ouders op de bank gekekenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorige week nog naar Skyfall geweest zaal was gewoon uitverkocht op een doordeweekse dinsdag
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag bij mijn ouders op de bank gekeken![]()
Sowieso, films kijkenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]zo'n topfilm niet in de bios maar op je postzegel thuis kijken
en dan zeker die shitty dvdrip ook
Wat een fail
Ik ben nu eenmaal tof, dat weet je.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet tof doenjij kijkt ook films
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe at Lowlands festival
twitter:Happiness2_u_10 twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 21:39:35@Domien Geniet van je ochtend! Ontspan en haal diep adem. Vergeet niet dat je geweldig bent! reageer retweet
TIMOOOOquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:29 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]!
!
Mooi op tijd, respect!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Poepjes ik ga ook slapen
Dikke knuffel en een natte lebber van wolfje
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi op tijd, respect!
Slaap lekker XOXOX knuffieknuf *flats*
Eens.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op tijd naar bed gaan, dat probeer ik dus al een paar weken... maar 't mislukt steeds en dus wordt 't alsnog rond 0:30...
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
0.30 zou hier waanzinnig op tijd zijn, dus alsnog respect!
Dwarse puberquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Ach rond die tijd ga ik ook slapen als ik om 5uur weer op moetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, moet rond 7 uur weer op... en ben de laatste weken regelmatig behoorlijk laat met de deur uit gaan 's ochtends vanwege een hevige aanval van "geen zin om op te staan"...
Dat is bezopen vroeg, er zijn dagen dat ik rond 7u nog niet slaapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben zo ook weer thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe m'n best tussen het typen door
Samenvatting:quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Als je tijd over hebt, lees deze reeks even door Topicreeks: Input voor grap
BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...quote:
Ah das kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. en het wordt voorl niet rustiger want er komt zo nog meer...
nu wil het "geluk" dat ik me al niet helemaal fit voel en 30-1 al een vakantiedag heb opgenomen omdat ik naar Youpie ga. ik was van plan een halve dag te gaan werken en dan de trein naar Nijmegen te pakken, maar iets zeg mij dat ik die halve dag niet ga werken en morgen lekker uitslaap...
ik heb ff de samenvatting gelezen en vind die wel grappig .heb geen zin/puf een hele reeks te lezen. ik ga zo op de bank hangen en penoza afkijken. en daarna zie ik wel weer verder......quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah das kut.
Neem in de tussentijd even die reeks door, kost je een half uurtje als je vrij snel leest maar dan heb je ook wat
Sowieso alle muziek vanaf 23uquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
Godsamme, wat een fijne takkeherrie vanavond
Klopt, al heb ik nu Metallica aan via Youtubequote:
ehm, nee. nu ff nietquote:
Dat vind ik jammer. Ik ben in een boze muziek-bui, dus ben er wel voor in de stemming om iemand in elkaar te rossenquote:
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |