Sowieso alle muziek vanaf 23uquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:39 schreef minthy het volgende:
Godsamme, wat een fijne takkeherrie vanavond
Klopt, al heb ik nu Metallica aan via Youtubequote:
ehm, nee. nu ff nietquote:
Dat vind ik jammer. Ik ben in een boze muziek-bui, dus ben er wel voor in de stemming om iemand in elkaar te rossenquote:
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...quote:
ONE MORE TIME!quote:
Ga slapen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...
Okeuj, succes nog even dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, eerst even iets anders afmaken
Slaap lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okeuj, succes nog even dan.
Ik ben pitten![]()
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi latenquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook een poging doen. wekker uurtje later gezet en dan zien we wel of ik ga werken of niet....
trusten
dagen zat... heb dus net mijn collegae en m'n manager gemaild dat ik vandaag helemaal niet kom en ik zo mijn bed weer induik voor n paar uurtjes....quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi laten![]()
Slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |