Ga slapen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan het me slechts vaag herinneren, maar mijn hoofd zit op het moment ook belachelijk vol...
Okeuj, succes nog even dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, eerst even iets anders afmaken
Slaap lekker!quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okeuj, succes nog even dan.
Ik ben pitten![]()
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi latenquote:Op woensdag 30 januari 2013 02:07 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook een poging doen. wekker uurtje later gezet en dan zien we wel of ik ga werken of niet....
trusten
dagen zat... heb dus net mijn collegae en m'n manager gemaild dat ik vandaag helemaal niet kom en ik zo mijn bed weer induik voor n paar uurtjes....quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je nog genoeg dagen hebt staan, zou ik het mooi laten![]()
Slaap lekker
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
![]()
Bij Evers Staat Op proberen ze te bellen met de abdij in België die het beste bier van de wereld brouwen, geweldig
Het regent hier en het ......quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
als ik daarmee van mijn verkoudheid zou afkomen zou ik het doen.quote:
Die titels ook op flickrquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
Paul en Eric doen Tenacious D
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ik daarmee van mijn verkoudheid zou afkomen zou ik het doen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na 6 jaar is mijn plant overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zo lang houden ze het hier nooit volquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na 6 jaar is mijn plant overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faalhaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verkeerde quote ik wilde ieniemieniemuis quoten
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang houden ze het hier nooit vol![]()
![]()
Een goed excuus om eens naar het tuincentrum te gaan
Haal het voorjaar in huisquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.
En hyacinten, blauwe druifjes enzo halen
7quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet niet op welke lunchbox ik moet stemmen...
Dat is kut!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
slecht voor m'n tandjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwen
dat wordt of een kunstgebit of een nieuw voorwielquote:
geef eens een samenvatting!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Pino was je vannacht al voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Jaa eindelijk op 3fm, vorige cd was ook heel goed, maar is niet opgepikt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
Door Britt haar vriendinnetje zou ik bijna een naamswijziging willen...quote:
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Echt niemand geeft ook maar ene fuck om die Britt. En maar blijven bellen.
quote:Barry Paf heeft vandaag een nieuw contract voor onbepaalde tijd bij 538 getekend. De dj is al zestien jaar één van de vaste stemmen van het radiostation. Naast een weekendprogramma is hij ook één van de gezichten van 538TV. In het komende jaar gaat Barry zijn activiteiten op TV nog verder uitbouwen.
Jan Willem Brüggenwirth, algemeen directeur 538: “Geweldig dat we met Barry hebben verlengd, want hij is de eerste echte dj die het net zo goed doet op radio als op TV." Barry Paf: "Deel uitmaken van 538 is voor mij het leven van een jongensdroom. Op de radio en als presentator op 538TV! Er is niets mooier dan iedere dag de fijnste luisteraars en kijkers ter wereld te entertainen, samen met het allerbeste dj-team van Nederland. Mijn paars/groene hart klopt harder dan ooit!"
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef alors het volgende:
Wedden dat ze dit verder nooit gaan draaien, terwijl het gewoon beter is dan Nickelback wat ze wel tot in den treure draaien?
Ja ik zou het zelf ook niet opzetten hoor, maar ik vind de keuzes van de 3fm muziekredactie soms wel erg arbitrair.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.
Dat contract heeft hij zeker op de valreep getekend hahahahahahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |