Door Britt haar vriendinnetje zou ik bijna een naamswijziging willen...quote:
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Echt niemand geeft ook maar ene fuck om die Britt. En maar blijven bellen.
quote:Barry Paf heeft vandaag een nieuw contract voor onbepaalde tijd bij 538 getekend. De dj is al zestien jaar één van de vaste stemmen van het radiostation. Naast een weekendprogramma is hij ook één van de gezichten van 538TV. In het komende jaar gaat Barry zijn activiteiten op TV nog verder uitbouwen.
Jan Willem Brüggenwirth, algemeen directeur 538: “Geweldig dat we met Barry hebben verlengd, want hij is de eerste echte dj die het net zo goed doet op radio als op TV." Barry Paf: "Deel uitmaken van 538 is voor mij het leven van een jongensdroom. Op de radio en als presentator op 538TV! Er is niets mooier dan iedere dag de fijnste luisteraars en kijkers ter wereld te entertainen, samen met het allerbeste dj-team van Nederland. Mijn paars/groene hart klopt harder dan ooit!"
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef alors het volgende:
Wedden dat ze dit verder nooit gaan draaien, terwijl het gewoon beter is dan Nickelback wat ze wel tot in den treure draaien?
Ja ik zou het zelf ook niet opzetten hoor, maar ik vind de keuzes van de 3fm muziekredactie soms wel erg arbitrair.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Beter dan Nickelback maar alsnog kut.
Dat contract heeft hij zeker op de valreep getekend hahahahahahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |