Zo lang houden ze het hier nooit volquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na 6 jaar is mijn plant overleden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faalhaasquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:15 schreef wolfrolf het volgende:
Verkeerde quote ik wilde ieniemieniemuis quoten
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lang houden ze het hier nooit vol![]()
![]()
Een goed excuus om eens naar het tuincentrum te gaan
Haal het voorjaar in huisquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij werd er al niet mooier op, dus ik denk idd vanmiddag tuincentrum en weg met deze plant.
En hyacinten, blauwe druifjes enzo halen
7quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
ik weet niet op welke lunchbox ik moet stemmen...
Dat is kut!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:32 schreef henkde_j het volgende:
Mijn voorwiel is gisteren gestolen
//liefdagboek
slecht voor m'n tandjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Pak het positief op; nu kan je je eenwieler-skills uitbouwen
dat wordt of een kunstgebit of een nieuw voorwielquote:
geef eens een samenvatting!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Pino was je vannacht al voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand deze geniale topicreeks meegelezen trouwens? Topicreeks: Input voor grapBert!!
Jaa eindelijk op 3fm, vorige cd was ook heel goed, maar is niet opgepikt.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samenvatting:
FOK!kers zelf in tandenborstelgrap getrapt
Ge-wel-dig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |