Over de doden niets dan goedsquote:Ik vind de koningin een toffe koningin
quote:
Koos mag na 130 jaar ook wel aftreden.quote:
Volgend jaar een koning die de Elfstedentocht rijdt.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat WA van Buuren het prima gaat doen.
Jij bent raarquote:
Koos is een held.quote:
al een paar minutenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het al begonnen? Bij mij nog steeds niet
En hij mag Gerard Cox meenemen...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Koos mag na 130 jaar ook wel aftreden.
ze heeft van tevoren gerooktquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
er ligt een lelijke blauwe gloed over het filmpe van de toespraak
Nou, breek me de bek niet open over Benno.quote:
Een Jongo jongen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
ze heeft van tevoren gerookt
Ik had net een mooie TT omdat ik de laatste post had, maar toen was er al een openquote:
Ja, wat vind je er zelf van?quote:
Welke had je?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik had net een mooie TT omdat ik de laatste post had, maar toen was er al een open
Inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
de stream doet weer eens lastig
Leve de Koninginquote:
Ze had bronnen...quote:
502quote:
Die vindt er ook iets van.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die vervelende Belg daar nou weer
Hoezeequote:
Het merendeel juist niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef mrstylo het volgende:
Onzin. Turken vinden alleen Ata Turk goed.
Echt he? IK ben opgegroeid in een Turks gastarbeidersgezin moet er elke keer even bij gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om mensen te vertellen dat ze turks is...
Prem zei iets over apenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zeiden prem en dat 'labiele' wijf? Heb geen tv.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Het stukje van Hans Teeuwen die het heeft over dat hij de koningin in de kont had geneukt zou een aardig stukje nuance zijn..
het wordt ook op de site gestreamd hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zeiden prem en dat 'labiele' wijf? Heb geen tv.
Gordon Ramzie.quote:
Ramsr Nassey onze dichter des vaderlands al 4 jr...zie hem nu ook voor het eerstquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef JimboSlice het volgende:
het kan me normaal gesproken niet zoveel schelen, maar dit is wel een hele elitaire tafel muv Prem.
En die zit dan ook op een kruk
Eerste keer dat je kijktquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zouden ook een republikein uit moeten nodigen. Ik noem een Johan Derksen.
Is wel een historisch moment. Zou een beetje gek zijn als ze het zouden negeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
Dat hele koningshuis kan me echt niets schelen, ik snap de hysterie niet.
andersom. Ramsey Nasrquote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ramsr Nassey onze dichter des vaderlands al 4 jr...zie hem nu ook voor het eerst
wij danken U voor Uw meningquote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
Dat hele koningshuis kan me echt niets schelen, ik snap de hysterie niet.
Maxima mag best hier een nachtje slapen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
Ik word hier zo warm van, dat koningshuis
oeps nou zat in de buurtquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
Ik word hier zo warm van, dat koningshuis
Verschillig kluppie.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Een politieke nicht, een Belg, een Turkse, een Surinamer, een bejaarde en een dichter...
Gevarieerd mêlee.
quote:
Deze Week Domme Dikzakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Ken dit programma eigenlijk helemaal niet. Waar staat DWDD voor![]()
Held Edwin Winkels!!!!!twitter:edwinwinkels twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:34:08Domme vraag misschien: moet een hoofdredacteur van een krant op een dag als vandaag niet gewoon zijn redactie leiden? #NRC #DWDD @pvdmeersch reageer retweet
Zit Mart erquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koningin Beatrix. Die kent u niet.
Presenteert die funny video's?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Seabert junior...
Er loopt dus ook nog ergens een oude Seabert rond...
In je gezicht Peter.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Held Edwin Winkels!!!!!twitter:edwinwinkels twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:34:08Domme vraag misschien: moet een hoofdredacteur van een krant op een dag als vandaag niet gewoon zijn redactie leiden? #NRC #DWDD @pvdmeersch reageer retweet
redactie is al dicht toch ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat Peter het na deze veeg wel nalaat om nog een keer aan te schuiven.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Bovendien denk ik dat de redactie zich ook wel kan redden zonder een uurtje hoofdredacteur.quote:
Gaan ze Fretzl ook nog bellen?quote:
En het NRC is een middag/avond krant, de editie van vandaag lag al in de kiosken en die van morgen hebben ze nog wel ff tijd voorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat de redactie zich ook wel kan redden zonder een uurtje hoofdredacteur.
NRC is een avondkrant. De krant is al uit. Hij heeft dus alle tijd voor de krant van morgen avond.quote:
Jij heet toch Johannes?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik kan veel hebben maar laat dat soort kinky stuff maar achterwege
Zijn balletjes zijn net ingedaald.quote:
Nu wordt het zeker vechten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef hexje het volgende:
[..]
NRC is een avondkrant. De krant is al uit. Hij heeft dus alle tijd voor de krant van morgen avond.
Nee joh.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef wdn het volgende:
Laat me raden... alles omgegooid in kader aftreden?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zou Fidan wel een keer oraal willen bevredigen, zo ben ik ook wel weer.
Had ik ook wel verwacht als huisvriend van de show.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Waar is Peter R. eigenlijk? Die weet vast ook wel iets te zeggen.
Ziek figuur ben jij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
wat? O.o je bent niet die bekende nederlandse schilder?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zo heet mijn account.
U flost graag?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
Ik dacht dat het ging over een jongen die door het ijs was gezakt en toen was verdronken enzoquote:
Je weet dat ik graag werk met mijn vuisten.quote:
Jawel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat? O.o je bent niet die bekende nederlandse schilder?
Hopelijk ook een leuke Lucky over Beaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Krijgen we nu ook een tvdd met Beatrix in de hoofdrol?
Jij vindt dat niet mogen omdat ze Turks is?quote:
Onder andere.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet mogen omdat ze Turks is?
Die zal hij toch hopelijk wel klaar en op de plank hebben...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk ook een leuke Lucky over Bea
Jaja, hopelijk een herhaling van Papoe Nieuw Guinea Luckyquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk ook een leuke Lucky over Bea
En dan te bedenken dat als ze straks een keertje dood gaat je weer zo'n hele avond krijgt hèquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een Bea aanbidding vanavond bij DWDD. Niemand die iets kritisch durft te zeggen?
Meestal gaat Jan Mulder nog wel even los, maar die heeft dit keer wel zijn pilletjes ingenomen volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een Bea aanbidding vanavond bij DWDD. Niemand die iets kritisch durft te zeggen?
En Suzuki.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft toch zijn naam op de map gezet.
Ik mis Dijkshoorn.quote:
en suzukiquote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft toch zijn naam op de map gezet.
Derksen en Emile gaan keihard de aanval inzetten op het koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkig is er straks vi, ik vind het nu al een overkill dit
Seabert van Lienden.quote:
Maar nog minder leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit een andere versie van Ruben Nicolai.
Ik zou liever Constantijn als koning hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Stickertje het volgende:
alexander lijkt me een kansloze koning worden
Dit vooral.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een rare mix van gasten om het over Beatrix te hebben.
De depressieve versiequote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit een andere versie van Ruben Nicolai.
Komrij is dood.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
Zucht hoezo is die Nasr dichter des vaderlands, in godsnaam?
Ik mis een kritische republikein.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Wel het hoogtepunt van deze troosteloze uitzending, verpest het nou nietquote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen weer filmpjes van katjes die van een tafeltje naar een ander tafeltje willen springen maar op de grond vallen.
Dat wordt lachen geblazen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dichter_des_Vaderlandsquote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Norrage het volgende:
Zucht hoezo is die Nasr dichter des vaderlands, in godsnaam?
Matthijs heeft al zijn knikkervriendjes uitgenodigd...zoals altijd eigenlijk...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
beter dan deze zemmelquote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zometeen weer filmpjes van katjes die van een tafeltje naar een ander tafeltje willen springen maar op de grond vallen.
Ik wil net zeggenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Komt weer iemand een kudtboekje promoten
De.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dichter_des_Vaderlands
Hij kreeg het meeste stemmen blijkbaar...
Kon daar op gestemd worden??quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Toekomstig jailbait.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
Maar wat wordt Amalia? Prinses van Oranje?
Daarom is het waardeloos.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze is wel lelijk ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ze heeft een beetje een blotebillengezicht.
Wel, de jongen in de sneeuw was Frisoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het nog niet over Friso gehad.
Dezelfde inteelt club gasten als normaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Matthijs heeft al zijn knikkervriendjes uitgenodigd...zoals altijd eigenlijk...
Over 5 jaar, Lex heeft er geen zin in, mag ze alquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
Maar wat wordt Amalia? Prinses van Oranje?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Treedt die ook af?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het nog niet over Friso gehad.
Goed ik DM je welquote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
pic van jezelf zodat wij kunnen beoordelen of je er beter uitziet
Is dit verkapt racismisch?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:45 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Matthijs heeft al zijn knikkervriendjes uitgenodigd...zoals altijd eigenlijk...
Ik kan ook dichten:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom is het waardeloos.
Driek van Wissen._!!
Ik zie bij jou ook geen foto's.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zegt iemand met een fobo zonder foto's van zichzelf.![]()
Idd...weinig origineel dus...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Dezelfde inteelt club gasten als normaal.
Vijf jaren Trix.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan ook dichten:
Driek van Wissen
Moet pissen
Geen idee, ik vermoed dat ze dit onderwerp gaan doodzwijgen (geen flauwe woordgrap) omdat die belg er bij zit.quote:
Nu je het zegt. Ik schaam me.quote:
Hij zit er echt voor Jan lul bijquote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had helemaal niet in de gaten dat Jan er ook was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |