Over de doden niets dan goedsquote:Ik vind de koningin een toffe koningin
quote:
Koos mag na 130 jaar ook wel aftreden.quote:
Volgend jaar een koning die de Elfstedentocht rijdt.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat WA van Buuren het prima gaat doen.
Jij bent raarquote:
Koos is een held.quote:
al een paar minutenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Is het al begonnen? Bij mij nog steeds niet
En hij mag Gerard Cox meenemen...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Koos mag na 130 jaar ook wel aftreden.
ze heeft van tevoren gerooktquote:Op maandag 28 januari 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
er ligt een lelijke blauwe gloed over het filmpe van de toespraak
Nou, breek me de bek niet open over Benno.quote:
Een Jongo jongen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:29 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
ze heeft van tevoren gerookt
Ik had net een mooie TT omdat ik de laatste post had, maar toen was er al een openquote:
Ja, wat vind je er zelf van?quote:
Welke had je?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik had net een mooie TT omdat ik de laatste post had, maar toen was er al een open
Inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
de stream doet weer eens lastig
Leve de Koninginquote:
Ze had bronnen...quote:
502quote:
Die vindt er ook iets van.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Wat doet die vervelende Belg daar nou weer
Hoezeequote:
Het merendeel juist niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef mrstylo het volgende:
Onzin. Turken vinden alleen Ata Turk goed.
Echt he? IK ben opgegroeid in een Turks gastarbeidersgezin moet er elke keer even bij gezegd.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
om mensen te vertellen dat ze turks is...
Prem zei iets over apenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zeiden prem en dat 'labiele' wijf? Heb geen tv.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef OProg het volgende:
Het stukje van Hans Teeuwen die het heeft over dat hij de koningin in de kont had geneukt zou een aardig stukje nuance zijn..
het wordt ook op de site gestreamd hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:32 schreef sonnyspek het volgende:
Wat zeiden prem en dat 'labiele' wijf? Heb geen tv.
Gordon Ramzie.quote:
Ramsr Nassey onze dichter des vaderlands al 4 jr...zie hem nu ook voor het eerstquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef JimboSlice het volgende:
het kan me normaal gesproken niet zoveel schelen, maar dit is wel een hele elitaire tafel muv Prem.
En die zit dan ook op een kruk
Eerste keer dat je kijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |