Die zal hij toch hopelijk wel klaar en op de plank hebben...quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk ook een leuke Lucky over Bea
Jaja, hopelijk een herhaling van Papoe Nieuw Guinea Luckyquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk ook een leuke Lucky over Bea
En dan te bedenken dat als ze straks een keertje dood gaat je weer zo'n hele avond krijgt hèquote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een Bea aanbidding vanavond bij DWDD. Niemand die iets kritisch durft te zeggen?
Meestal gaat Jan Mulder nog wel even los, maar die heeft dit keer wel zijn pilletjes ingenomen volgens mij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een Bea aanbidding vanavond bij DWDD. Niemand die iets kritisch durft te zeggen?
En Suzuki.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft toch zijn naam op de map gezet.
Ik mis Dijkshoorn.quote:
en suzukiquote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft toch zijn naam op de map gezet.
Derksen en Emile gaan keihard de aanval inzetten op het koningshuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Gelukkig is er straks vi, ik vind het nu al een overkill dit
Seabert van Lienden.quote:
Maar nog minder leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit een andere versie van Ruben Nicolai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |