quote:Op maandag 28 januari 2013 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zouden ook een republikein uit moeten nodigen. Ik noem een Johan Derksen.
Is wel een historisch moment. Zou een beetje gek zijn als ze het zouden negeren.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
Dat hele koningshuis kan me echt niets schelen, ik snap de hysterie niet.
andersom. Ramsey Nasrquote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ramsr Nassey onze dichter des vaderlands al 4 jr...zie hem nu ook voor het eerst
wij danken U voor Uw meningquote:Op maandag 28 januari 2013 19:34 schreef Gorzalka het volgende:
Dat hele koningshuis kan me echt niets schelen, ik snap de hysterie niet.
Maxima mag best hier een nachtje slapen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
Ik word hier zo warm van, dat koningshuis
oeps nou zat in de buurtquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
Ik word hier zo warm van, dat koningshuis
Verschillig kluppie.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Een politieke nicht, een Belg, een Turkse, een Surinamer, een bejaarde en een dichter...
Gevarieerd mêlee.
quote:
Deze Week Domme Dikzakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Ken dit programma eigenlijk helemaal niet. Waar staat DWDD voor![]()
Held Edwin Winkels!!!!!twitter:edwinwinkels twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:34:08Domme vraag misschien: moet een hoofdredacteur van een krant op een dag als vandaag niet gewoon zijn redactie leiden? #NRC #DWDD @pvdmeersch reageer retweet
Zit Mart erquote:Op maandag 28 januari 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koningin Beatrix. Die kent u niet.
Presenteert die funny video's?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
Seabert junior...
Er loopt dus ook nog ergens een oude Seabert rond...
In je gezicht Peter.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Held Edwin Winkels!!!!!twitter:edwinwinkels twitterde op maandag 28-01-2013 om 19:34:08Domme vraag misschien: moet een hoofdredacteur van een krant op een dag als vandaag niet gewoon zijn redactie leiden? #NRC #DWDD @pvdmeersch reageer retweet
redactie is al dicht toch ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat Peter het na deze veeg wel nalaat om nog een keer aan te schuiven.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
Bovendien denk ik dat de redactie zich ook wel kan redden zonder een uurtje hoofdredacteur.quote:
Gaan ze Fretzl ook nog bellen?quote:
En het NRC is een middag/avond krant, de editie van vandaag lag al in de kiosken en die van morgen hebben ze nog wel ff tijd voorquote:Op maandag 28 januari 2013 19:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat de redactie zich ook wel kan redden zonder een uurtje hoofdredacteur.
NRC is een avondkrant. De krant is al uit. Hij heeft dus alle tijd voor de krant van morgen avond.quote:
Jij heet toch Johannes?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik kan veel hebben maar laat dat soort kinky stuff maar achterwege
Zijn balletjes zijn net ingedaald.quote:
Nu wordt het zeker vechten.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef hexje het volgende:
[..]
NRC is een avondkrant. De krant is al uit. Hij heeft dus alle tijd voor de krant van morgen avond.
Nee joh.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef wdn het volgende:
Laat me raden... alles omgegooid in kader aftreden?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zou Fidan wel een keer oraal willen bevredigen, zo ben ik ook wel weer.
Had ik ook wel verwacht als huisvriend van de show.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Waar is Peter R. eigenlijk? Die weet vast ook wel iets te zeggen.
Ziek figuur ben jij.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
wat? O.o je bent niet die bekende nederlandse schilder?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zo heet mijn account.
U flost graag?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Gorzalka het volgende:
Ik dacht dat het ging over een jongen die door het ijs was gezakt en toen was verdronken enzoquote:
Je weet dat ik graag werk met mijn vuisten.quote:
Jawel.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat? O.o je bent niet die bekende nederlandse schilder?
Hopelijk ook een leuke Lucky over Beaquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Krijgen we nu ook een tvdd met Beatrix in de hoofdrol?
Jij vindt dat niet mogen omdat ze Turks is?quote:
Onder andere.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet mogen omdat ze Turks is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |