een? een wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
Toch jammer dat we nooit eens een achter de schermen van de koningin krijgen.
Koninkrijk is meer puntenquote:
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld ben je toch wel kwijt, of dat nou aan een president is of aan een monarchie. En een monarchie haalt tenminste weer geld op uit het buitenland, zoals al besproken. (En zóveel is het nou ook weer niet hè, per persoon.)
Nog zo´n falerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
alsof hij echt premier isIedereen weet dat hij dom is en dat Samsom de echte baas is
Dat is ook treurig inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind het in ieder geval netjes dat zij Willem Alexander niet aandoet wat Elizabeth haar zoon Charles aandoet. Eeuwigdurend in de wachtkamer zitten lijkt me vooral heel wreed.
Geld, aandacht. Alle vrouwen zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
ik snap sowieso niet wat max in wim lex ziet
Ze wordt koningin ze is sinds haar relatie prinses, welke vrouw wil dat nou niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
ko-ho-ning!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oranje boven, oranje boven, leve de koning**.
Je mist toch een lettergreep.
Not sure....quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
maarten van rossemquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nog zo´n faler![]()
Beiden zijn niet geschikt als vaderfiguur voor het land.
Als Wim Lex een vuilnisman was geweest had ze 'm niet zien staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
Een leven als een koningin denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
Ik begrijp je punt, maar als er iemand over zou moeten klagen is het de koningin zelf wel. Zo'n leuke baan lijkt het me niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oranje boven, oranje boven, leve de koning**.
Je mist toch een lettergreep.
Leve Willem vier!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...
zo kan ie wel weer
Lelijk is ze zeker niet maar om te zeggen dat ze in m'n fantasiën voorkomt, nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vind deze koningin ook wel knap hoor!
We have a winner!quote:
Ghehehequote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou leuk zijn als de koningin gewoon aan het trollen is, en dat ze de toespraak eindigt met #yolo
klinkt niet lekker, want dan moet je koníng zingen, terwijl je kóning zou zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...
zo kan ie wel weer
Denk maar niet dat die na morgen nog verkocht mogen worden...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
eens kijken of ik nog wat waxinelichtjes in huis heb![]()
Nee, ik neem aan dat het gewoon 30 april blijft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Syntix het volgende:
Krijgen we nu ook nog een koningdag erbij? 25 mei of zo (random datum)?
Omdat het de vierde koning word in Nederland, en Lodewijk had 13 vaders en grootvader's die Lodewijk heette.. Duh.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Waarom zegt men vaak "Willem Drie" en "Willem Vier", maar heeft men het wel over "Lodewijk de Veertiende" en "Filips de Tweede"?
Mwoah. Als ik mijn kinderen straks mijn vermogen van miljoenen euros nalaat zullen zij ook een ietwat betere positie in het leven hebben dan de kinderen van een bijstandsmoeder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.
er is toch een koningin? netjes op 30/4 houden of anders op de verjaardag van maximaquote:
Denk 't ook. Zal wel gewoon 30 april blijven. En ook 'Koninginnnedag' en niet 'Koningendag'.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat het gewoon 30 april blijft.
Koninginnedag is de verjaardag van Koningin Juliana.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
er is toch een koningin? netjes op 30/4 houden of anders op de verjaardag van maxima
Ach, kan nog best veel gebeuren in 50 jaar wintersport.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
En over 50 jaar koningin Amalia? Dat moeten we niet hebben
Dan wordt Amalia koningin.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
beatrix, willem alexander en maxima sterven allemaal vandaag
wat gebeurt er dan?
Kost meer dan het Koningshuisquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
gewoon een dag erbij natuurlijk. Meer vrij
Eerst maar eens afwachten of ze er niet eentje omleggen in de tussentijd. Je weet het maar nooitquote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
En over 50 jaar koningin Amalia? Dat moeten we niet hebben
Bea heeft meer dan 1 kind he..quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
wat gebeurt er dan?
Dan word Margriet goevernante koningin.. totdat amalia 18 isquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
wat gebeurt er dan?
dan krijgen we koning Constatijnquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
wat gebeurt er dan?
Dat laatste moeten we nog zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Denk 't ook. Zal wel gewoon 30 april blijven. En ook 'Koninginnnedag' en niet 'Koningendag'.
Amalia wordt koningin, eventueel bijgestaan door een regentes.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
wat gebeurt er dan?
Niks mis mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Stiggie het volgende:
Wel lekkere blonde chick op NL 1 (voor dr leeftijd)
Leuke traditie. ZOu ook een aparte dag voor moeten komenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Specularium het volgende:
Gewoon Koninginnedag aanhouden.
Het lijkt soms traditie om tradities overboord te gooien.
en koningin Laurentienquote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef Labotte het volgende:
[..]
dan krijgen we koning Constatijn.
waarom geen constatijn, als ze nog niet is afgetredenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Amalia wordt koningin, eventueel bijgestaan door een regentes.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef muzas het volgende:
En dan doet ze helemaal geen afstand... Zegt ze alleen "KOEKOEK"
31 aprilquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Freeflyer het volgende:
Ik zeg naast 30 april nog maar een dag erbij!
Oh ja....die was ik alweer vergetenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toch wordt Amalia dan Koningin
Van 28 t/m 30 april elk jaar de Koningbierfeestenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Freeflyer het volgende:
Ik zeg naast 30 april nog maar een dag erbij!
Da's wel zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal wel middernacht worden P&W kennendequote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Tot 23.00 gewoon nabeschouwen op Ned. 1.
Dat wordt waarschijnlijk tot ergens in de nachtquote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Tot 23.00 gewoon nabeschouwen op Ned. 1.
Ja, gewoon om 8 uur!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Even een belangrijke vraag: wordt GTST vanavond wel nog gewoon uitgezonden?
hopelijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
gewoon doortrekken die vrije feestdagen tot en met 5 meiquote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Van 28 t/m 30 april elk jaar de Koningbierfeesten
En 1 mei weer een vrije dag om bij te komen
Ja en Spangas dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Het zou inderdaad Constantijn worden, neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Labotte het volgende:
[..]
waarom geen constatijn, als ze nog niet is afgetreden?
Eindelijk meedoen met de rest van de wereld en dag van de arbeid vieren.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Van 28 t/m 30 april elk jaar de Koningbierfeesten
En 1 mei weer een vrije dag om bij te komen
Ik ben ook overgestapt naar Nederland 1 haha.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef Studeur het volgende:
Mensen die nu rtl 4 kijken tijdens het wachten
Bea zal het kort houden want zij wil het ook niet missen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Nope. En verder is alle nieuws even niet van belangquote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Precies, hier gaat het om in het leven jongens. Ik bedoel zo'n koningin is leuk, maar Ludo en Janine zijn leukerquote:
Ziet er toch niet uit.:')quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
Zou Willem IV als koning ook nog af en toe z'n uniform dragen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja. In Elsevier stond een half jaar terug een stukje over WA en zijn uniform. Elk jaar op Prinsjesdag draagt hij een uniform, en hij wisselt tussen luchtmacht, landmacht en marine.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef remlof het volgende:
Zou Willem IV als koning ook nog af en toe z'n uniform dragen?
[ afbeelding ]
Hehe en DWDD daarna.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bea zal het kort houden want zij wil het ook niet missen.
neequote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
Rene vertelt waarom hij geen Koning wordtquote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig gaat Emile Schelvis vanavond zijn analyse geven van het koningshuis
Is niet Italiaans.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig gaat Emile Schelvis vanavond zijn analyse geven van het koningshuis
NeeeeeeeeeH.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:54 schreef kwiwi het volgende:
kwiwi heb je al een vriendje je bent leuk en je kijkt gtst en soms val je van de trap dat vind ik lief, keertje daten?quote:
dan zijn veel mensen in paniek.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef gurlll het volgende:
stel,
wat gebeurt er dan?
Ga nog gauw even naar de wc dan...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een spanning. Ik hou het bijna niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |