Ja. Welkom in de wereld van 2013. Hou je vast: bij jouw voetbalclubje draait ook alles om geld.quote:
Jij staat altijd goed op de foto?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef gurlll het volgende:
[ afbeelding ]
wat een engerd is t eigenlijk ook
zelfs nog tandpasta bij zn muil![]()
Schieten met scherp graag.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Laat de ME zich dan maar lekker erop uitleven.
ja nu mis ik Spangasquote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef venomsnake het volgende:
Ze zenden die toespraak ook gelijk op alle zenders uit, alsof er een grote ramp gebeurd is..
Gewoon op ned1, ned2 en ned3
Ik hoop hetquote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Arcee het volgende:
Gaat Links Nederland weer rellen op de Dam?
Dan lijkt 't me helemaal in kannen en kruikenquote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Rutte komt met reactie
DEN HAAG -
Premier Mark Rutte houdt vanavond direct na de toespraak van koningin Beatrix zelf ook een toespraak die eveneens wordt uitgezonden op radio en televisie. Rutte zal het land vanuit het Torentje toespreken.
Da's waar maar Max is beeldig en die spreekt ook de rest vd wereld aan qua uitstraling dus we krijgen een koning met geen drol te zeggen en laten het aan Max over. Knappe vrouwen doen het altijd goed, royalty of niet. Win-win.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:43 schreef gurlll het volgende:
[ afbeelding ]
wat een engerd is t eigenlijk ook
zelfs nog tandpasta bij zn muil![]()
idd opdonderen met die onzin.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef venomsnake het volgende:
Ze zenden die toespraak ook gelijk op alle zenders uit, alsof er een grote ramp gebeurd is..
Gewoon op ned1, ned2 en ned3
opdonderen rutte. Waarom niet Samsom de alwetendequote:Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Rutte komt met reactie
DEN HAAG -
Premier Mark Rutte houdt vanavond direct na de toespraak van koningin Beatrix zelf ook een toespraak die eveneens wordt uitgezonden op radio en televisie. Rutte zal het land vanuit het Torentje toespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |