een? een wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef Doodloper het volgende:
Toch jammer dat we nooit eens een achter de schermen van de koningin krijgen.
Koninkrijk is meer puntenquote:
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld ben je toch wel kwijt, of dat nou aan een president is of aan een monarchie. En een monarchie haalt tenminste weer geld op uit het buitenland, zoals al besproken. (En zóveel is het nou ook weer niet hè, per persoon.)
Nog zo´n falerquote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
alsof hij echt premier isIedereen weet dat hij dom is en dat Samsom de echte baas is
Dat is ook treurig inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef livelink het volgende:
Ik vind het in ieder geval netjes dat zij Willem Alexander niet aandoet wat Elizabeth haar zoon Charles aandoet. Eeuwigdurend in de wachtkamer zitten lijkt me vooral heel wreed.
Geld, aandacht. Alle vrouwen zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
ik snap sowieso niet wat max in wim lex ziet
Ze wordt koningin ze is sinds haar relatie prinses, welke vrouw wil dat nou niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
ko-ho-ning!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oranje boven, oranje boven, leve de koning**.
Je mist toch een lettergreep.
Not sure....quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
maarten van rossemquote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nog zo´n faler![]()
Beiden zijn niet geschikt als vaderfiguur voor het land.
Als Wim Lex een vuilnisman was geweest had ze 'm niet zien staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
Een leven als een koningin denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:47 schreef gurlll het volgende:
Ik begrijp je punt, maar als er iemand over zou moeten klagen is het de koningin zelf wel. Zo'n leuke baan lijkt het me niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oranje boven, oranje boven, leve de koning**.
Je mist toch een lettergreep.
Leve Willem vier!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...
zo kan ie wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |