Lelijk is ze zeker niet maar om te zeggen dat ze in m'n fantasiën voorkomt, nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik vind deze koningin ook wel knap hoor!
We have a winner!quote:
Ghehehequote:Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou leuk zijn als de koningin gewoon aan het trollen is, en dat ze de toespraak eindigt met #yolo
klinkt niet lekker, want dan moet je koníng zingen, terwijl je kóning zou zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oranje boven, oranje boven, leve koning Willem...
zo kan ie wel weer
Denk maar niet dat die na morgen nog verkocht mogen worden...quote:Op maandag 28 januari 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
eens kijken of ik nog wat waxinelichtjes in huis heb![]()
Nee, ik neem aan dat het gewoon 30 april blijft.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Syntix het volgende:
Krijgen we nu ook nog een koningdag erbij? 25 mei of zo (random datum)?
Omdat het de vierde koning word in Nederland, en Lodewijk had 13 vaders en grootvader's die Lodewijk heette.. Duh.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:49 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Waarom zegt men vaak "Willem Drie" en "Willem Vier", maar heeft men het wel over "Lodewijk de Veertiende" en "Filips de Tweede"?
Mwoah. Als ik mijn kinderen straks mijn vermogen van miljoenen euros nalaat zullen zij ook een ietwat betere positie in het leven hebben dan de kinderen van een bijstandsmoeder.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:48 schreef Polacco het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het geld kost of niet. Het gaat erom of wij als Nederlands volk een totaal achterlijk en achterhaald idee, namelijk dat je een positie toekomt op basis van je geboorte, nog steeds accepteren of niet.
er is toch een koningin? netjes op 30/4 houden of anders op de verjaardag van maximaquote:
Denk 't ook. Zal wel gewoon 30 april blijven. En ook 'Koninginnnedag' en niet 'Koningendag'.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik neem aan dat het gewoon 30 april blijft.
Koninginnedag is de verjaardag van Koningin Juliana.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
er is toch een koningin? netjes op 30/4 houden of anders op de verjaardag van maxima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |