Verkopen. Weggeven en delen in kosten. Vervroegd verlof. Allemaal standbeeldwaardig.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog wil niemand hem hebben?...
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iniedergeval vernomen dat dat bod waar Verbeek het over had (2,5mio red.) nergens op sloeg. Wellicht van een aantal jaar geleden misschien. Maar PSV is begonnen met 5mio +(bonusjes etc).
Maar binnen PSV zijn ze er (ook) niet allemaal over eens dat Maher nu moet komen, itt Brands en Advocaat.
Heb wel t idee dat ze steeds dichter bij elkaar komen, dus er kan nog van alles gebeuren.. Of misschien is er al iets gebeurd (). Maar als die 2 waren verkocht was hij er allang geweest. Dat klopt inderdaad.
ja hij gaat daar natuurlijk niet op inleverenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dus dat is het struikelblok...
Zou me niets verbazen als Sanders de poot stijf houdt ja. Had die man iets eerder moeten doen alleen, maar wat een baas is dat zeg. Die zou ik dus echt graag bij Feijenoord zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?
Beleidsmedewerkers. RvC. Technische staff. Niet allemaal uiteraard. Heeft ook te maken met het feit dat Ola's herstel voorspoediger loopt dan verwachtquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij gaat daar natuurlijk niet op inleveren
Ja, maar hij is hier thuis al zandbak-stijl aan het cashen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.
Heeft hij al gedaan in 'de zandbak van de Lage Landen'. Nu gaat hij voor zijn carrière!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat wel van de zomerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, ik zit er dus gewoon maar 50k vanaf, en ik heb dat bedrag dus meer dan 2 jaar terug gelezen.quote:Het contract van de 32-jarige Engelaar loopt nog twee jaar door, maar PSV heeft met Kevin Strootman een nieuwe defensieve middenvelder binnengehaald en hoopt afscheid te kunnen nemen van de routinier. Engelaar drukt met een jaarsalaris van 1,75 miljoen euro zwaar op de begroting en PSV wil niet zoveel geld betalen aan een bankzitter.
Logisch wel, dat is een speler die verkocht moet worden deze zomer.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beleidsmedewerkers. RvC. Technische staff. Niet allemaal uiteraard. Heeft ook te maken met het feit dat Ola's herstel voorspoediger loopt dan verwacht
Ik vind hem ook echt heel capabel. Ook dat hij zegt dat hij weer weggaat als PSV op de rails is, dat is gewoon uit liefde voor de club iets doenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Sanders de poot stijf houdt ja. Had die man iets eerder moeten doen alleen, maar wat een baas is dat zeg. Die zou ik dus echt graag bij Feijenoord zien.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar hij is hier thuis al zandbak-stijl aan het cashen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?
1,8 miljoen per jaar voor Engelaar...kolerequote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan in 'de zandbak van de Lage Landen'. Nu gaat hij voor zijn carrière!
Heeft hier meer dan 7mio binnengeharkt. Ook lekker.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?
moeten die wel komen met een vergelijkbaar bodquote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DAAROM heeft hij dus Brands op de TD positie. Dan kan hij altijd blijven werken bij PSV, helemaal gezond worden ze namelijk nooit met die gekke TD.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind hem ook echt heel capabel. Ook dat hij zegt dat hij weer weggaat als PSV op de rails is, dat is gewoon uit liefde voor de club iets doen
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft hier meer dan 7mio binnengeharkt. Ook lekker.
Rekerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.
Maar was geen Brands aankoopquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.
om de transferwaarde te behoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Brands hem wel tussentijds heeft verlengd...
Maar daar tegenover stond dan wel weer sportief succes.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft de club in diepe schulden gestoken inderdaad.
quote:
nog even Van Raaij er bij noemen en dan is dat fabeltje ook weer compleetquote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft de club in diepe schulden gestoken inderdaad.
Het is geen fabeltjequote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
nog even Van Raaij er bij noemen en dan is dat fabeltje ook weer compleet
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rentequote:
Uiteraard. Voor hetzelfde geld had je in de finale CL gestaan. Maar net zoals bij Ajax na 1995 en Feyenoord na 2002 heb je wel een hoge prijs moeten betalen voor dat succes.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar daar tegenover stond dan wel weer sportief succes.
En had btw ook wel met vRaaij te maken natuurlijk.
Dat is een fabeltjequote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rente
Ik heb het vaker gehoord. Maar hoe het nou zit weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rente
Vers van de pers.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-01-2013 om 14:15:16#PSV is nu ook bereid om #Manolev te verhuren, maar wil wel een huursom ontvangen. Als het lukt, staat #Arias klaar. reageer retweet
Santiago Arias. Speelt ... Zit op de bank tribune.. bij Sporting Lissabon.quote:
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Santiago Arias. Speelt ... Zit op de bank tribune.. bij Sporting Lissabon.
Op de tribune bij een zeer zwak Sporting. Ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.
Die man heeft er een jaar gezeten maar bij PSV is 70 tot 80 miljoen verdampt, dat kan hij nooit alleen en in 1 jaar gedaan hebben, hij zal best ook zijn fouten hebben gemaakt met herfinancieringen van bestaande schulden maar om het allemaal op hem af te schuiven lijkt me op z'n minst naïefquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord. Maar hoe het nou zit weet ik nog steeds niet.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1861.php
Hier staan nog wel interessante dingen tussen.
Van origine een middenvelder die daar te slecht voor was en dus een rb werd. Kon 2 jaar geleden ook komen maar koos voor Sporting, omdat zei meer salaris gaven. Speelt daar nu voor de tweede team en is daar vierde keus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.
PSV heeft m een aantal jaren geleden bij een jeugdtoernooi gescout. Maar destijds heeft hij voor het 'financiële plaatje' gekozen in Lissabon. Daar heeft hij (blijkbaar) een moordende concurrentie op de RB positie en komt dus niet meer aan spelen toe. PSV is m al die jaren blijven volgen, dus ze zullen er wel wat in zien, neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op de tribune bij een zeer zwak Sporting. Ben ook wel benieuwd.
Het is niet mijn dag vandaagquote:
Misschien dat PSV daarom opeens Manolev wel wil verhurenquote:
wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Scarface88 het volgende:
10 miljoen voor Fer? Nou dan is Djuricic dus 99% zeker al Twente speler
vBasten gaat er voor liggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Scarface88 het volgende:
10 miljoen voor Fer? Nou dan is Djuricic dus 99% zeker al Twente speler(of Maher).
Die maken lekker winst.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh is nog niet zeker.
En 9 miljoen trouwens.
VI.nlquote:Everton meldt akkoord met FC Twente over transfer Fer
Leroy Fer staat aan de vooravond van een transfer naar de Premier League. Everton laat op de website weten dat men inmiddels akkoord is met FC Twente over de komst van de Nederlander.
War resteert is de persoonlijke afstemming met Fer alsmede een medische keuring. Volgens Britse media zijn The Toffees bereid tien miljoen euro neer te leggen voor de middenvelder.
Die transfersom is het dubbele van wat FC Twente in de zomer van 2011 neerlegde om Fer weg te halen bij Feyenoord. De 23-jarige tweevoudig Oranje-international kwam in Enschede mede door blessureleed in anderhalf jaar tot 38 duels in de Eredivisie.
Ja. Na 1,5 jr 5 miljoen winst pakken. (ook buiten salaris natuurlijk).quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fer was toch voor 5 miljoen gekocht?
Met Wijnaldum misschien niet. Maar met Strootman, Toivonen, Lens en Mertens denk ik wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja. Na 1,5 jr 5 miljoen winst pakken. (ook buiten salaris natuurlijk).
Zie ik brands nog niet voor elkaar krijgen voor wijnaldum
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Wijnaldum misschien niet. Maar met Strootman, Toivonen, Lens en Mertens denk ik wel.
Wanneer gaat Brands zich eindelijk eens de ballen uit de broek schamen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
Zie ik brands nog niet voor elkaar krijgen voor wijnaldum
Clubs kopen vaker op het labeltje 'potentie'. En in potentie zit er in Lens een hele goeie, er hoeft maar 1 club te zijn die het aandurft en het kan heel snel gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken en hem er uit gooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Brands zich eindelijk eens de ballen uit de broek schamen ?
Ben eens benieuwd wanneer hij eindelijk eens gaat toegeven dat zijn beleid ronduit kut is. Waarschijnlijk uhm nooit.
Moet ie snel wezen, want Sanders zit er niet heel lang meer dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken en hem er uit gooit.
Zijn nogal grote vrienden naar het schijnt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken.
2014 is er een evaluatie moment met de raad van commissarissen en hij had zelf dacht ik aangegeven uiterlijk tot 2018 te blijven.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet ie snel wezen, want Sanders zit er niet heel lang meer dacht ik.
Toivonen naar Liverpool voor 12 miljoen oid.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn nogal grote vrienden naar het schijnt.
Maar hoe kun je nou ooit een beleid goedpraten waarbij je;
1: absurde bedragen betaald voor matige spelers
2: jeugd amper tot geen kans geeft. En dan wel huilen als een toptalent overstapt naar Ajax.... had ik ook gedaan als ik die jongen was.
3: qua transferinkomsten twee jaar tijd amper tot niets oplevert.
4: er amper serieuze interesse is voor spelers waar je een vermogen voor betaald hebt. Ook spelers die in het verleden zijn aangeschaft, maar waar je verlies op draait.
5: er verkeerde keuzes gemaakt worden -> Pieters kon in januari 2012 voor 7 miljoen weg
Etc.
Maar creëert wel veel kansen en (volgens mij) ook veel assist. En is ook nog international.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)
Ook zoiets. En nu loopt hij vrij de deur uit of voor een paar kutcenten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toivonen naar Liverpool voor 12 miljoen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |