Maar daar tegenover stond dan wel weer sportief succes.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft de club in diepe schulden gestoken inderdaad.
quote:
nog even Van Raaij er bij noemen en dan is dat fabeltje ook weer compleetquote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heeft de club in diepe schulden gestoken inderdaad.
Het is geen fabeltjequote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
nog even Van Raaij er bij noemen en dan is dat fabeltje ook weer compleet
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rentequote:
Uiteraard. Voor hetzelfde geld had je in de finale CL gestaan. Maar net zoals bij Ajax na 1995 en Feyenoord na 2002 heb je wel een hoge prijs moeten betalen voor dat succes.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar daar tegenover stond dan wel weer sportief succes.
En had btw ook wel met vRaaij te maken natuurlijk.
Dat is een fabeltjequote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rente
Ik heb het vaker gehoord. Maar hoe het nou zit weet ik nog steeds niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keer 100, de grote schulden zijn onder Westerhof gemaakt. GRote schulden tegen woekertarieven qua rente
Vers van de pers.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 28-01-2013 om 14:15:16#PSV is nu ook bereid om #Manolev te verhuren, maar wil wel een huursom ontvangen. Als het lukt, staat #Arias klaar. reageer retweet
Santiago Arias. Speelt ... Zit op de bank tribune.. bij Sporting Lissabon.quote:
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Santiago Arias. Speelt ... Zit op de bank tribune.. bij Sporting Lissabon.
Op de tribune bij een zeer zwak Sporting. Ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.
Die man heeft er een jaar gezeten maar bij PSV is 70 tot 80 miljoen verdampt, dat kan hij nooit alleen en in 1 jaar gedaan hebben, hij zal best ook zijn fouten hebben gemaakt met herfinancieringen van bestaande schulden maar om het allemaal op hem af te schuiven lijkt me op z'n minst naïefquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het vaker gehoord. Maar hoe het nou zit weet ik nog steeds niet.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum1/1861.php
Hier staan nog wel interessante dingen tussen.
Van origine een middenvelder die daar te slecht voor was en dus een rb werd. Kon 2 jaar geleden ook komen maar koos voor Sporting, omdat zei meer salaris gaven. Speelt daar nu voor de tweede team en is daar vierde keus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af of het wat is aangezien hij op de tribune zit.
PSV heeft m een aantal jaren geleden bij een jeugdtoernooi gescout. Maar destijds heeft hij voor het 'financiële plaatje' gekozen in Lissabon. Daar heeft hij (blijkbaar) een moordende concurrentie op de RB positie en komt dus niet meer aan spelen toe. PSV is m al die jaren blijven volgen, dus ze zullen er wel wat in zien, neem ik aan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op de tribune bij een zeer zwak Sporting. Ben ook wel benieuwd.
Het is niet mijn dag vandaagquote:
Misschien dat PSV daarom opeens Manolev wel wil verhurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |