O ja, dat is waar ook. Dan doet Brands dit vrij slim gezien zijn beperkte onderhandelingskwaliteiten moet ik zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
AZ heeft met Willie toch al een vervanger binnen?
Je bedoelt AZ? Hebben toch Overtoom als 'vervanger' gehaald?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brands laat het op het laatste moment aankomen. Dat kan in zijn voordeel uitpakken (hij kan namelijk voor geen reet onderhandelen en kan op deze manier dus een 'take it or leave it' bod neerknallen waar niet snel op dooronderhandeld kan worden).
Aan de andere kant is de kans groot dat als AZ dan 'nee' zegt, en er geen ruimte meer is om te spelen, ook HEEL groot, omdat ze zelf niet op tijd naar een vervanger kunnen uitkijken.
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brands laat het op het laatste moment aankomen. Dat kan in zijn voordeel uitpakken (hij kan namelijk voor geen reet onderhandelen en kan op deze manier dus een 'take it or leave it' bod neerknallen waar niet snel op dooronderhandeld kan worden).
Aan de andere kant is de kans groot dat als AZ dan 'nee' zegt, en er geen ruimte meer is om te spelen, ook HEEL groot, omdat ze zelf niet op tijd naar een vervanger kunnen uitkijken.
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bedoelt AZ? Hebben toch Overtoom als 'vervanger' gehaald?
O daar begrijp ik ook geen klote van, zeker aangezien ik Brands er nog voor aanzie een bod van 10 miljoen neer te pleuren in blinde paniek, ZOU AZ een eventueel bod van 7 miljoen weigeren. Maargoed....quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.
Hans Nijland valt wel mee toch? Toch mooi zijn zoon voor 4 miljoen verkocht.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).
Het zou eens tijd worden.
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hans Nijland valt wel mee toch? Toch mooi zijn zoon voor 4 miljoen verkocht.
Ik op zich wel, maar het overschot aan middenvelders wordt dan wel erg groot.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).
Het zou eens tijd worden.
Nee dat kun je wel stellen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.![]()
Zie:quote:Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.
Ja, ik zag het. Ben laat vandaagquote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat kun je wel stellen ja.
[..]
Zie:
[..]
Geeft niets. Nog een beetje teveel drank in het systeem van het feestje na Heracles?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ben laat vandaag
Ik betwijfel het. Matavz was volgens mij de laatste grote transfer van die zomer. Goede kans dat het budget aardig op was zodat Groningen genoegen moest nemen met 'iets te veel betaald'.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.
Ik heb inmiddels wel door dat dit soort transfers nooit op zichzelf staan. Vaak gaan ze gepaard met nog andere afspraken over toekomstige aankopen e.d.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.![]()
Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
Normaal gesproken gaat alles dan juist een beetje sneller bij mij... Dus dat kan t niet zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geeft niets. Nog een beetje teveel drank in het systeem van het feestje na Heracles?.
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweest
Daar is het nog iets te vroeg voorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
van verkoop is geen sprake, hij mag gratis wegquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
Geloof me, als Brands Engelaar weet te verkopen zullen er over 100 jaar nog mensen over vertellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is het nog iets te vroeg voor. Geel maakt al een minikans op een standbeeld, en daar kunnen we van zeggen dat hij het eigenlijk wel voor 90% goed gedaan heeft.
Ik hoop dat hij blijftquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
Manolev en Engelaar.
Vanmiddag gaat ie met Manolev om de tafel. Ben benieuwd wat daaruit komt.
Ik heb iniedergeval vernomen dat dat bod waar Verbeek het over had (2,5mio red.) nergens op sloeg. Wellicht van een aantal jaar geleden misschien. Maar PSV is begonnen met 5mio +(bonusjes etc).quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweest
En dan nog wil niemand hem hebben?...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van verkoop is geen sprake, hij mag gratis weg
Met dat salaris? Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog wil niemand hem hebben?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |