Ja, dat vind ik ook wel begrijpelijk. PSV legt hem nog een paar jaar vast met de nodige tekenbonussen en zaakwaarnemercommissies, waarop Fulham hem daarna overneemt en alleen salaris dokt. Da's natuurlijk ook niet helemaal zoals het moet gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze willen gewoon moneys zien. Brands die moet zijn faal natuurlijk wel doorzetten nu.
Een halfjaar salaris van Manolev is hooguit 4 ton voor Psv? Ik zou mijn backup voor dat bedrag ook niet laten vertrekken. Al kan ik mij Manolev zijn frustratie ook wel indenken, maar daar heeft Psv weinig mee te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze willen gewoon moneys zien. Brands die moet zijn faal natuurlijk wel doorzetten nu.
Volgens mij verdient hij een stuk meer. Nadat het contract werd verlengd zat er namelijk een salarisverhoging bij inbegrepen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een halfjaar salaris van Manolev is hooguit 4 ton voor Psv? Ik zou mijn backup voor dat bedrag ook niet laten vertrekken. Al kan ik mij Manolev zijn frustratie ook wel indenken, maar daar heeft Psv weinig mee te maken.
Helemaal waar.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel begrijpelijk. PSV legt hem nog een paar jaar vast met de nodige tekenbonussen en zaakwaarnemercommissies, waarop Fulham hem daarna overneemt en alleen salaris dokt. Da's natuurlijk ook niet helemaal zoals het moet gaan.
Aan de andere zijde: stel je dumpt hem bij Fulham en hij speelt een paar leuke potten dan vergroot je de kans wel op een eventuele overname. Bij Jong PSV en wat invalpotjes voor Hutchinson wordt dat een moeizaam verhaal.
Inderdaad, die 4ton meer of minder maakt ook weer niet uit. Kunnen ze beter die tijd gebruiken om hem vanuit Nederland te 'promoten' bij andere clubs.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een halfjaar salaris van Manolev is hooguit 4 ton voor Psv? Ik zou mijn backup voor dat bedrag ook niet laten vertrekken. Al kan ik mij Manolev zijn frustratie ook wel indenken, maar daar heeft Psv weinig mee te maken.
Ja, oke. Maar je kunt je er geen breuk aan vallen, denk ik. Bij Jong PSV staat ie helemaal buitenspel, dan zou ik toch gewoon de gok nemen dat ie daar ineens een paar keer heel aardig invalt en een club een vertekend beeld van de buitensporige talenten van Manolev krijgt. PSV wil anderhalf miljoen voor de kerel, dat bedrag durven alle clubs in de PL wel aan. Ook de degradatieklanten.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar ik denk dat ze bang zijn dat hij niet aan de bak komt bij Fulham. En dan hebben ze een half jaar geen/nauwelijks nog grip op de 'situatie Manolev'.
Ja maar wordt hij echt als een back up gezien? Een back up laat je niet bij Jong PSV spelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zij salaris is 680k totaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij verdient hij een stuk meer. Nadat het contract werd verlengd zat er namelijk een salarisverhoging bij inbegrepen.
Ja wie wil er dan neerzetten? Dat Hutchinson als middenvelder keuze nummer 1 is zegt al genoeg lijkt mij. Voor de rest is het niet echt iets vreemds om je back up wedstrijd ritme te laten opdoen in het tweede elftal lijkt mij?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar wordt hij echt als een back up gezien? Een back up laat je niet bij Jong PSV spelen.
Al heb je voor de rest wel gelijk.
Brenet? Is een talent en veel goedkoper. Maakt nog veel fouten, maar dat doet Manolev ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wie wil er dan neerzetten? Dat Hutchinson als middenvelder keuze nummer 1 is zegt al genoeg lijkt mij. Voor de rest is het niet echt iets vreemds om je back up wedstrijd ritme te laten opdoen in het tweede elftal lijkt mij?
Tja dan is het wel een probleem, als Manolev de speelminuten van een echt talent afpakt in het tweede elftal. Dit was ook een groot probleem bij Ajax onder Jol.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brenet? Is een talent en veel goedkoper. Maakt nog veel fouten, maar dat doet Manolev ook.
Gebeurt precies hetzelfde bij PSV nu. Een fucking Vukovic speelt bij Jong PSV inplaats van Koch.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja dan is het wel een probleem, als Manolev de speelminuten van een echt talent afpakt in het tweede elftal. Dit was ook een groot probleem bij Ajax onder Jol.
Ik volg PSV 2 niet zo, maar dit doet me de oren klapperen....quote:Op maandag 28 januari 2013 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gebeurt precies hetzelfde bij PSV nu. Een fucking Vukovic speelt bij Jong PSV inplaats van Koch.
De kritiek is voorlopig verstomd. Mea culpa.quote:
Aan de andere kant, hadden ze tegen PEC gewonnen, hadden we vast wel weer punten laten liggen tegen Heracles. Zo zijn ze dan ook wel weer.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:53 schreef Buitendam het volgende:
Dat ze eerst een enorme zeperd nodig hebben om daarna in vol ornaat terug te keren is eigenlijk al te beroerd voor woorden. Die 3 verliespunten tegen PEC kunnen aan het eind van de rit weer extreem kostbaar zijn geweest, een dikke overwinning op Heracles poetst dat niet weg.
Zo. Alle deuren zijn open en mijn voet tintelt.
Ja, d'r zal vast een wetenschappelijke verklaring voor zijn, maar 6 punten tegen PEC en Heracles is gewoon een brug te ver. We moeten reëel blijven, natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hadden ze tegen PEC gewonnen, hadden we vast wel weer punten laten liggen tegen Heracles. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Kut Wijnaldum.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, d'r zal vast een wetenschappelijke verklaring voor zijn, maar 6 punten tegen PEC en Heracles is gewoon een brug te ver. We moeten reëel blijven, natuurlijk.
quote:Manolev ook maandag niet op training; vanmiddag gesprek met Brands
Stanislav Manolev is ook maandag niet op komen dagen bij de ochtendtraining, zo meldt Voetbal International. De rechtsback heeft in de loop van de dag een gesprek met technisch directeur Marcel Brands over zijn toekomst.
http://instagram.com/p/VAOumbG5p4/quote:Maher: "Ik wilde duidelijkheid, die heb ik nu"
Adam Maher heeft afgelopen weekend een verhelderend gesprek met AZ gevoerd. De middenvelder, die openstaat voor een vertrek uit Alkmaar, sprak in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer Sigi Lens met technisch directeur Earnest Stewart.
"Ik wilde duidelijkheid. En die heb ik nu", zegt Maher in het Noordhollands Dagblad. "Of dat betekent dat ik bij AZ blijf? Dat zeg ik niet. Het kan zijn dat ik blijf, maar het kan ook zijn dat ik vertrek. Dat weten we pas na 31 januari." Met name PSV is in de markt voor de Oranje-international. De vraagprijs van AZ ligt voorlopig echter te hoog voor de Eindhovenaren.
De Alkmaarse club liet afgelopen weekend opnieuw weten nog altijd geen officieel schriftelijk aanbod te hebben ontvangen van de titelkandidaat uit Noord-Brabant. "We hebben dus helemaal geen ja of nee kunnen zeggen tegen een bod van PSV", verklaart Stewart maandag aan de krant.
Brands laat het op het laatste moment aankomen. Dat kan in zijn voordeel uitpakken (hij kan namelijk voor geen reet onderhandelen en kan op deze manier dus een 'take it or leave it' bod neerknallen waar niet snel op dooronderhandeld kan worden).quote:
AZ heeft met Willie toch al een vervanger binnen?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brands laat het op het laatste moment aankomen. Dat kan in zijn voordeel uitpakken (hij kan namelijk voor geen reet onderhandelen en kan op deze manier dus een 'take it or leave it' bod neerknallen waar niet snel op dooronderhandeld kan worden).
Aan de andere kant is de kans groot dat als AZ dan 'nee' zegt, en er geen ruimte meer is om te spelen, ook HEEL groot, omdat ze zelf niet op tijd naar een vervanger kunnen uitkijken.
O ja, dat is waar ook. Dan doet Brands dit vrij slim gezien zijn beperkte onderhandelingskwaliteiten moet ik zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
AZ heeft met Willie toch al een vervanger binnen?
Je bedoelt AZ? Hebben toch Overtoom als 'vervanger' gehaald?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Brands laat het op het laatste moment aankomen. Dat kan in zijn voordeel uitpakken (hij kan namelijk voor geen reet onderhandelen en kan op deze manier dus een 'take it or leave it' bod neerknallen waar niet snel op dooronderhandeld kan worden).
Aan de andere kant is de kans groot dat als AZ dan 'nee' zegt, en er geen ruimte meer is om te spelen, ook HEEL groot, omdat ze zelf niet op tijd naar een vervanger kunnen uitkijken.
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je bedoelt AZ? Hebben toch Overtoom als 'vervanger' gehaald?
O daar begrijp ik ook geen klote van, zeker aangezien ik Brands er nog voor aanzie een bod van 10 miljoen neer te pleuren in blinde paniek, ZOU AZ een eventueel bod van 7 miljoen weigeren. Maargoed....quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.
Hans Nijland valt wel mee toch? Toch mooi zijn zoon voor 4 miljoen verkocht.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).
Het zou eens tijd worden.
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hans Nijland valt wel mee toch? Toch mooi zijn zoon voor 4 miljoen verkocht.
Ik op zich wel, maar het overschot aan middenvelders wordt dan wel erg groot.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en. Weet niet wat me met Maher moeten dus.
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Dus, met die kennis, best een slimme stap van Brands gezien hoe slecht hij elke keer in onderhandelingen over de prijs eruit komt. (Matavz uitgezonderd trouwens, maar daar zit zo mogelijk een nog grotere debiel).
Het zou eens tijd worden.
Nee dat kun je wel stellen ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.![]()
Zie:quote:Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.
Ja, ik zag het. Ben laat vandaagquote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat kun je wel stellen ja.
[..]
Zie:
[..]
Geeft niets. Nog een beetje teveel drank in het systeem van het feestje na Heracles?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ben laat vandaag
Ik betwijfel het. Matavz was volgens mij de laatste grote transfer van die zomer. Goede kans dat het budget aardig op was zodat Groningen genoegen moest nemen met 'iets te veel betaald'.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja. Maar Matavz had hij wel meer uit kunnen vissen natuurlijk. zeker in een periode waar Brands met geld smeet als een Arabische sjeik.
Ik heb inmiddels wel door dat dit soort transfers nooit op zichzelf staan. Vaak gaan ze gepaard met nog andere afspraken over toekomstige aankopen e.d.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens zien wat de prijs gaat worden. Op de laatste dag toch 8-9mio betalen is niet goed onderhandelen imo.![]()
Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar die 'debiel' in Groningen, heeft wel zijn zoon bij ons weten te lozen voor 4mio
Normaal gesproken gaat alles dan juist een beetje sneller bij mij... Dus dat kan t niet zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 13:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geeft niets. Nog een beetje teveel drank in het systeem van het feestje na Heracles?.
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweest
Daar is het nog iets te vroeg voorquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
van verkoop is geen sprake, hij mag gratis wegquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
Geloof me, als Brands Engelaar weet te verkopen zullen er over 100 jaar nog mensen over vertellen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is het nog iets te vroeg voor. Geel maakt al een minikans op een standbeeld, en daar kunnen we van zeggen dat hij het eigenlijk wel voor 90% goed gedaan heeft.
Ik hoop dat hij blijftquote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef Buitendam het volgende:
Manolev en Engelaar.
Vanmiddag gaat ie met Manolev om de tafel. Ben benieuwd wat daaruit komt.
Ik heb iniedergeval vernomen dat dat bod waar Verbeek het over had (2,5mio red.) nergens op sloeg. Wellicht van een aantal jaar geleden misschien. Maar PSV is begonnen met 5mio +(bonusjes etc).quote:Op maandag 28 januari 2013 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maher (nu) nog komt, als Brands Manolev en hoe heet die lange ook alweer verkocht had dan was het wat anders geweest
En dan nog wil niemand hem hebben?...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van verkoop is geen sprake, hij mag gratis weg
Met dat salaris? Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog wil niemand hem hebben?...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |