wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Scarface88 het volgende:
10 miljoen voor Fer? Nou dan is Djuricic dus 99% zeker al Twente speler
vBasten gaat er voor liggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Scarface88 het volgende:
10 miljoen voor Fer? Nou dan is Djuricic dus 99% zeker al Twente speler(of Maher).
Die maken lekker winst.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh is nog niet zeker.
En 9 miljoen trouwens.
VI.nlquote:Everton meldt akkoord met FC Twente over transfer Fer
Leroy Fer staat aan de vooravond van een transfer naar de Premier League. Everton laat op de website weten dat men inmiddels akkoord is met FC Twente over de komst van de Nederlander.
War resteert is de persoonlijke afstemming met Fer alsmede een medische keuring. Volgens Britse media zijn The Toffees bereid tien miljoen euro neer te leggen voor de middenvelder.
Die transfersom is het dubbele van wat FC Twente in de zomer van 2011 neerlegde om Fer weg te halen bij Feyenoord. De 23-jarige tweevoudig Oranje-international kwam in Enschede mede door blessureleed in anderhalf jaar tot 38 duels in de Eredivisie.
Ja. Na 1,5 jr 5 miljoen winst pakken. (ook buiten salaris natuurlijk).quote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fer was toch voor 5 miljoen gekocht?
Met Wijnaldum misschien niet. Maar met Strootman, Toivonen, Lens en Mertens denk ik wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja. Na 1,5 jr 5 miljoen winst pakken. (ook buiten salaris natuurlijk).
Zie ik brands nog niet voor elkaar krijgen voor wijnaldum
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)quote:Op maandag 28 januari 2013 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Wijnaldum misschien niet. Maar met Strootman, Toivonen, Lens en Mertens denk ik wel.
Wanneer gaat Brands zich eindelijk eens de ballen uit de broek schamen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
Zie ik brands nog niet voor elkaar krijgen voor wijnaldum
Clubs kopen vaker op het labeltje 'potentie'. En in potentie zit er in Lens een hele goeie, er hoeft maar 1 club te zijn die het aandurft en het kan heel snel gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken en hem er uit gooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer gaat Brands zich eindelijk eens de ballen uit de broek schamen ?
Ben eens benieuwd wanneer hij eindelijk eens gaat toegeven dat zijn beleid ronduit kut is. Waarschijnlijk uhm nooit.
Moet ie snel wezen, want Sanders zit er niet heel lang meer dacht ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken en hem er uit gooit.
Zijn nogal grote vrienden naar het schijnt.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daarvoor is het een te grote patser en egotripper. Denk dat er op een gegeven moment een punt komt waarop Sanders zijn conclusies zal moeten trekken.
2014 is er een evaluatie moment met de raad van commissarissen en hij had zelf dacht ik aangegeven uiterlijk tot 2018 te blijven.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet ie snel wezen, want Sanders zit er niet heel lang meer dacht ik.
Toivonen naar Liverpool voor 12 miljoen oid.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn nogal grote vrienden naar het schijnt.
Maar hoe kun je nou ooit een beleid goedpraten waarbij je;
1: absurde bedragen betaald voor matige spelers
2: jeugd amper tot geen kans geeft. En dan wel huilen als een toptalent overstapt naar Ajax.... had ik ook gedaan als ik die jongen was.
3: qua transferinkomsten twee jaar tijd amper tot niets oplevert.
4: er amper serieuze interesse is voor spelers waar je een vermogen voor betaald hebt. Ook spelers die in het verleden zijn aangeschaft, maar waar je verlies op draait.
5: er verkeerde keuzes gemaakt worden -> Pieters kon in januari 2012 voor 7 miljoen weg
Etc.
Maar creëert wel veel kansen en (volgens mij) ook veel assist. En is ook nog international.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lens niet. Veel te wisselvallig en scoort te weinig. (en geen goed genoege voorzet)
Ook zoiets. En nu loopt hij vrij de deur uit of voor een paar kutcenten.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toivonen naar Liverpool voor 12 miljoen oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |