Verkopen. Weggeven en delen in kosten. Vervroegd verlof. Allemaal standbeeldwaardig.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij Engelaar weet te verkopen, verdient die man een standbeeld in Eindhoven.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan nog wil niemand hem hebben?...
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb iniedergeval vernomen dat dat bod waar Verbeek het over had (2,5mio red.) nergens op sloeg. Wellicht van een aantal jaar geleden misschien. Maar PSV is begonnen met 5mio +(bonusjes etc).
Maar binnen PSV zijn ze er (ook) niet allemaal over eens dat Maher nu moet komen, itt Brands en Advocaat.
Heb wel t idee dat ze steeds dichter bij elkaar komen, dus er kan nog van alles gebeuren.. Of misschien is er al iets gebeurd (). Maar als die 2 waren verkocht was hij er allang geweest. Dat klopt inderdaad.
ja hij gaat daar natuurlijk niet op inleverenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, dus dat is het struikelblok...
Zou me niets verbazen als Sanders de poot stijf houdt ja. Had die man iets eerder moeten doen alleen, maar wat een baas is dat zeg. Die zou ik dus echt graag bij Feijenoord zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?
Beleidsmedewerkers. RvC. Technische staff. Niet allemaal uiteraard. Heeft ook te maken met het feit dat Ola's herstel voorspoediger loopt dan verwachtquote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie zijn het er dan niet mee eens? Sanders en co?
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij gaat daar natuurlijk niet op inleveren
Ja, maar hij is hier thuis al zandbak-stijl aan het cashen.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
33 jaar... ik zou nog ff een paar seizoenen cashen in een zandbak als ik hem was. Barca komt hem echt niet meer halen.
Heeft hij al gedaan in 'de zandbak van de Lage Landen'. Nu gaat hij voor zijn carrière!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat wel van de zomerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck, ik zit er dus gewoon maar 50k vanaf, en ik heb dat bedrag dus meer dan 2 jaar terug gelezen.quote:Het contract van de 32-jarige Engelaar loopt nog twee jaar door, maar PSV heeft met Kevin Strootman een nieuwe defensieve middenvelder binnengehaald en hoopt afscheid te kunnen nemen van de routinier. Engelaar drukt met een jaarsalaris van 1,75 miljoen euro zwaar op de begroting en PSV wil niet zoveel geld betalen aan een bankzitter.
Logisch wel, dat is een speler die verkocht moet worden deze zomer.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Beleidsmedewerkers. RvC. Technische staff. Niet allemaal uiteraard. Heeft ook te maken met het feit dat Ola's herstel voorspoediger loopt dan verwacht
Ik vind hem ook echt heel capabel. Ook dat hij zegt dat hij weer weggaat als PSV op de rails is, dat is gewoon uit liefde voor de club iets doenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Sanders de poot stijf houdt ja. Had die man iets eerder moeten doen alleen, maar wat een baas is dat zeg. Die zou ik dus echt graag bij Feijenoord zien.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar hij is hier thuis al zandbak-stijl aan het cashen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?
1,8 miljoen per jaar voor Engelaar...kolerequote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft hij al gedaan in 'de zandbak van de Lage Landen'. Nu gaat hij voor zijn carrière!
Heeft hier meer dan 7mio binnengeharkt. Ook lekker.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijgt heir geloof ik al 1,8 miljoen ofzo?
moeten die wel komen met een vergelijkbaar bodquote:Op maandag 28 januari 2013 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
DAAROM heeft hij dus Brands op de TD positie. Dan kan hij altijd blijven werken bij PSV, helemaal gezond worden ze namelijk nooit met die gekke TD.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:03 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind hem ook echt heel capabel. Ook dat hij zegt dat hij weer weggaat als PSV op de rails is, dat is gewoon uit liefde voor de club iets doen
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft hier meer dan 7mio binnengeharkt. Ook lekker.
Rekerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.
Maar was geen Brands aankoopquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terend op een leuk seizoen Twente en een aardig EK.
om de transferwaarde te behoudenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Brands hem wel tussentijds heeft verlengd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |